Η Σελίν, η ατρόμητη βαμπίρα-πολεμιστής ξυπνά από κώμα έπειτα από 15 ολόκληρα χρόνια, για να ανακαλύψει πως έχει αποκτήσει μια κόρη, τη Νίσα, από τη σχέση της με τον Μάικλ. Μόνο που, το γεγονός πως η 14χρονη κοπέλα έχει κληρονομήσει τις ικανότητες του πατέρα της, ο οποίος ήταν υβρίδιο λυκανθρώπου και βαμπίρ, την καθιστά περιζήτητη από την επιστημονική ομάδα της BioCom, που χρειάζεται το DNA της για να δημιουργήσει πανίσχυρους λυκανθρώπους, τους οποίους και σκοπεύει να εξαπολύσει ενάντια στους βρικόλακες. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η ανθρωπότητα, η οποία έχει πλέον ανακαλύψει την ύπαρξη των βαμπίρ και των λυκανθρώπων, αποφασίζει να κηρύξει τον πόλεμο ενάντια στις δύο πανάρχαιες αυτές φυλές.

Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό στο τέταρτο μέρος του «Underworld». Ολα είναι εκεί όπως ακριβώς τα γνωρίζαμε: βροχερή γκοθ ατμόσφαιρα φαντασίας, το λάτεξ που διαγράφει τη σέξι σιλουέτα της Κέιτ Μπέικινσεϊλ, αιμοβόροι βρικόλακες, γενετικά εξελιγμένοι λυκάνθρωποι, αιματοκυλίσματα και πολεμικές τέχνες, κυνηγητά και ραγισμένες καρδιές συν ένα ανήλικο κορίτσι που κάνει τη Μέγκαν από τον «Εξορκιστή» να μοιάζει με αγγελούδι.

Ολα είναι εκεί. Σαν να μην πέρασε μέρα από το 2003 και την ταινία που μας σύστησε στον κόσμο της Σελίν, κάτι ανάμεσα στο «Κοράκι» με αισθητική video game και ρίζες στην μυθολογία των «απέθαντων» - χρόνια πριν το «Twilight» και το «Τrue Blood».

Το «Underworld: Η Αναγέννηση» - που συνεχίζει την ιστορία από εκεί που τη σταμάτησε το «Underworld Evolution» του 2006 - είναι ένα έξυπνο όσο χρειάζεται και ανόητο όσο οφείλει περιπετειώδες φιλμ που πετυχαίνει όλους του στόχους του. Το ερώτημα είναι ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι του. Να μείνει συνεπές στο saga του «Underworld», τόσο ώστε να μην προδώσει τους φανατικούς θαυμαστές του; Ή να αναπαράγει μια δοκιμασμένη συνταγή από φόβο μήπως ένα νέο συστατικό αποβεί καταστρεπτικό;

Το φιλμ των Μανς Μάρλιντ και Μπιορν Στάιν επιλέγει τη δεύτερη οδό, καθώς η καλώς εννοούμενη συνέπεια δεν σημαίνει απαραίτητα επανάληψη. Εδώ, όμως, όλα μοιάζουν απλά με μια καλά χορογραφημένη ανακύκλωση. H Σελίν θα βρεθεί αντιμέτωπη με τους λυκανθρώπους, τους βρικόλακες, τους ανθρώπους (;), το παρελθόν και το μέλλον της πριν επιζήσει ξανά στους αιώνες των αιώνων. Σε ένα παραμύθι που με λίγη προσπάθεια και καλύτερη χρήση των υλικών του (η Κέιτ Μπέικινσεϊλ είναι ένα από αυτά και μάλλον το καλύτερο) θα μπορούσε να αναδειχθεί τουλάχιστον σε ένα ικανό δείγμα απενοχοποιημένοu b-movie.

Σε κάθε περίπτωση προτιμήστε τη τρισδιάστατη εκδοχή του. Αυτό τουλάχιστον είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί!