Ανάστατο το διαδίκτυο μέσα στο Σαββατοκύριακο μ' ένα κλιπάκι που δείχνει τον μεσήλικα πλέον Μάθιου Μπρόντερικ να τραβάει τις κουρτίνες της ενήλικης κρεβατοκάμαράς του, να κοιτάει την κάμερα και να μας εξομολογείται την απορία του: «πώς να πάει κάποιος για δουλειά μια τέτοια μέρα;»
Το σήμα-κατατεθέν ηχητικό κλείσιμο (Bow bow, chicka chick aahh!) της «Πιο Κουφής Μέρας του Φέρις Μπιούλερ» επιβεβαίωσε στο ταραγμένο μας μυαλό, ότι τα 9 δευτερόλεπτα teaser που μόλις βίωσε, ναι, ήταν πιστή αναπαράσταση της αρχής της ταινίας του Τζον Χιουζ που σημάδεψε τα 80ς και τα εφηβικά μας χρόνια.
Το teaser βέβαια δεν είναι μια γεύση κινηματογραφικού σίκουελ, αλλά η ιδέα μίας αυτοβιομηχανίας να διαφημίσει το προϊόν της στην πιο καυτή μέρα της αμερικανικής τηλεόρασης: στον τελικό του αμερικανικού football - το Super Bowl. Είναι παράδοση να βγαίνουν στα διαφημιστικά διαλείμματα του αγώνα παραγωγές σποτ που έχουν γίνει ειδικά για το Super Bowl - πανάκριβα φτιαγμένες και σε πανάκριβα αγορασμένα κομμάτια τηλεοπτικού αέρα.
Η όψη του γκριζομάλλη Φέρις (Μάθιου Μπρόντερικ) δεν είναι το μόνο που άλλαξε στα 26 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την κωμωδία του Χιουζ. Από ό,τι μαθαίνουμε το σενάριο του διαφημιστικού θέλει τον τετραπέρατο κοπανατζή να πουλάει τώρα αυτοκίνητα. Οχι δυστυχώς κόκκινες Ferrari, αλλά Honda. (Μπορούμε να τον φανταστούμε πώς τουμπάρει τους πελάτες του).
Τίποτα άλλο δεν έχει αποκαλυφθεί. Πρέπει να περιμένουμε υπομονετικά τις 5 Φεβρουαρίου για να δούμε τι έχει σκαρφιστεί το δημιουργικό τμήμα της Honda σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη του κλιπ, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Τοντ Φίλιπς του «Hangover».
Θα τραγουδήσει ξανά ο Φέρις το «Twist and Shout»; Ποιος θα κάνει τον εργοδότη (πάλαι ποτέ γυμνασιάρχη) που θα τον κυνηγάει για να δει αν είναι πραγματικά άρρωστος; Θα έχει στο πλάι του τους κολλητούς του; Θα κάνει το άλμα της Ferrari η Honda και ... πόσο πειστικά;
Ανυπομονούμε!