Buzz

Touch of Evil: Οι καλύτεροι ηθοποιοί της χρονιάς, δείχνουν την «χειρότερη» πλευρά τους στους New York Times

of 10

Για να πάρεις ένα οσκαρ πρέπει να γίνεις κακός; Μερικοί από τους φετινούς διεκδικητές, είπαν να το δοκιμάσουν!

Touch of Evil: Οι καλύτεροι ηθοποιοί της χρονιάς, δείχνουν την «χειρότερη» πλευρά τους στους  New York Times
H τζέσικα Τσαστέιν, ανάβει φωτιές

Σε ένα εντυπωσιακό portfolio φωτογραφιών και βίντεο, που ξεπερνά σε φιλοδοξία και μέγεθος ακόμη και τους σταρ που συμμετέχουν, οι New York Times φωτογραφίζουν και κινηματογραφούν μερικούς από τους ηθοποιούς της χρονιάς, σε «ρόλους» εμπνευσμένους από το απόλυτο κινηματογραφικό κακό.

Και οι δεκατρείς από τους ηθοποιούς που συμμετέχουν σε αυτό το εντυπωσιακό project της αμερικάνικης εφημερίδας, συμφωνούν ότι ο ρόλος του κακού είναι αυτός που προσφέρει την μεγαλύτερη ερμηνευτική πρόκληση. Ακριβώς γι αυτό δέχτηκαν να υποδυθούν για χάρη του φωτογραφικού και κινηματογραφικού φακού των ΝΥΤ, μερικές από τις πιο αρχετυπικές φιγούρες του κακού στο σινεμά. Κάποιοι αναφέρονται άμεσα σε συγκεκριμένες ταινίες, άλλοι θα μπορούσαν να χωράνε σε οποιοδήποτε φιλμ, όλοι δείχνουν να το απολαμβάνουν.

O Μπραντ Πιτ με ένα κούρεμα που δεν θυμίζει τίποτα άλλο εκτός από το «Eraserhead», λέει πως είχε στον μυαλό του τον Πίτερ Λόρε όταν πόζαρε για την φωτογραφία.

Η Ρούνεϊ Μάρα, είναι σαφές ότι υποδύεται τον Αλεξ από το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» και μοιάζει να ταιριάζει απόλυτα στον ρόλο. Οπως λέει «κάτι είναι λάθος στον Αλεξ, κάτι ανδρόγυνο και κάτι τόσο πολύ πιο πολύπλοκο από την κλασσική φιγούρα ενός κακού».

Η Μία Γουασικόφσκα είναι η «γυναίκα που κλείνει σπίτια», μια καταστροφική φαμ φατάλ που θα μπορούσε να είναι η Ρίτα Χέιγουρθ στην «Κυρία από την Σανγκάη».

Ο Γκάρι Ολντμαν γίνεται η τρομακτική κούκλα ενός εγγαστρίμυθου. «Είχα μια όταν ήμουν μικρός» εξομολογείται. «Είναι πολύ τρομακτικές όταν τις έχεις στο δωμάτιό σου. Οταν μεγάλωσα καταπιάστηκα με την τοξοβολία κι έγινε ο στόχος μου».

Η Κίρστεν Ντανστ υποδύεται μια «σειρήνα». Το μυστικό της επιτυχίας σε έναν τέτοιο ρόλο λέει, είναι να κοιτάς την κάμερα σαν να φλερτάρεις, σχεδόν σαν να είσαι βαμπίρ».

Ο Ζαν Ντιζαρντέν του «The Artist» είναι «θερμοκέφαλος». Παίζει μποξ, οπότε δεν είναι δύσκολο να ανακαλύψεις τις αναφορές του: «Σκεφτόμουν το “Οργισμένο Είδωλο” του Μάρτιν Σκορσέζε. Με βοήθησε να βρω τον θυμό μέσα μου».

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ υποδύεται έναν «τύραννο». «Οι κακοί δεν έχουν συναίσθηση ότι είναι κακοί στην πραγματικότητα» λέει. «Στις ταινίες οι καλύτερες ερμηνείες κακών, έρχονται από ηθοποιούς που θυμούνται το παραπάνω όσο παίζουν»

Η Γκλεν Κλόουζ είναι η «vamp». H Θέντα Μπάρα είναι η αναφορά στην μεταμόρφωσή της. «Μια vamp είναι μια κακιά γυναίκα, ένα επικίνδυνο θηλυκό. Κάτι τέτοιο ανέκαθεν με γοήτευε».

Η Βαιόλα Ντέιβις φέρνει στο νου την νοσοκόμα Μίλντρεντ Ράτσετ από τη «Φωλιά του Κούκου». Για να τα καταφέρει έφερε στην επιφάνεια «πλευρές του εαυτού μου, που δεν μάλλον δεν είναι και τόσο όμορφες»...

Η Τζέσικα Τσαστέιν είναι η γυναίκα που ανάβει φωτιές. Στην φωτογράφιση σκεφτόταν τη μοναξιά «το πως είναι να νιώθεις αόρατος. Και πως αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι την ανάγκη, τη φλόγα να σε προσέξουν. Ακόμη κι αν χρειαστεί να κάνεις κάτι κακό».

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ ειναι ο «Αόρατος Ανθρωπος». «Δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακός, αλλά για να σας πω την αλήθεια, δεν θα τον εμπιστευόμουν...»

Η Αντεπέρο Οντούγιε του «Pariah» είναι η Μπόνι Πάρκερ από το «Μπόνι και Κλάιντ». «Ηταν σαν να βρίσκομαι σε μονομαχία. Σαν να πρέπει να δείξεις το πιο σκληρό σου πρόσωπο ακόμη κι αν ξέρεις ότι πρόκειται να πεθάνεις» λέει.

Ο Μάικλ Σάνον υποδύεται τον «μεγιστάνα». Δεν του ήταν δύσκολο να υποδυθεί κάποιον κακό από τον χώρο της οικονομίας. «Προφανώς υπάρχει μεγάλη έχθρα απέναντι στη Γουόλ Στριτ σήμερα. Κι εγώ δεν θα έλεγα ότι είμαι μεγάλος της φαν. Της ίδιας της Γουόλ Στριτ, όχι της ταινίας του Ολιβερ Στόουν».

Οι φωτογραφίες όλου του αφιερώματος είναι της Αλεξ Πρέιτζερ, όπως και τα βίντεο που μπορείτε να δείτε είτε στο site της εφημερίδας, είτε κάνοντας κλικ ακριβώς από κάτω...