Μιλώντας στο Γαλλικό περιοδικό ο Εμανουέλ Λουμπέζκι, διευθυντής φωτογραφίας της ταινίας, αποκάλυψε ότι ο Μάλικ γύρισε εξακόσιες χιλιάδες μέτρα φιλμ κι ότι το πρώτο cut της ταινίας ήταν διάρκειας οχτώ ωρών.
«Ο Τέρι δουλεύει ήδη την εξάωρη εκδοχή της ταινίας και μπορώ να σας πω ότι τα κομμάτια που έχω δει, είναι αληθινά εξαιρετικά» είπε. «Μιλούσαμε συχνά στην διάρκεια των γυρισμάτων, για τον τρόπο που θα μόνταρε και ξέρω ότι πολλές από τις ιδέες που είχαμε, δεν μπήκαν στην ταινία. Τα κομμάτια που θα περιέχει η καινούρια εκδοχή της, θα αφορούν κυρίως στα παιδιά, στα χρόνια της παιδικής ηλικίας του Τζακ, τους φίλους, τις εμπειρίες, την εξέλιξή, το χάσιμο της αθωότητας του».
Ελπίζουμε ότι ανάμεσα στο footage που θα δούμε, θα υπάρχουν μερικά ακόμη πλάνα του ενήλικου Τζακ, ώστε να δικαιολογείται με κάποιο τρόπο και η παρουσία του Σον Πεν, στους τίτλους του φιλμ.
Στην ίδια συνέντευξη, η παραγωγός Ντίντι Γκάρνερ, επιβεβαίωσε ότι ο Μάλικ δουλεύει ήδη το ντοκιμαντέρ για την γέννηση του σύμπαντος που ετοιμάζει για τα IMAX theatres, «The Voyage of Time».
Οσο για το ακόμη «Untitled», ρομαντικό του δράμα που έχει ήδη ολοκληρώσει (και που ίσως λέγεται «The Burial»), η Γκάρνερ λέει ότι «ο Μάλικ προσπαθεί να απομακρυνθεί απ όλα τα πράγματα στα οποία βασίζεται το σινεμά, προσπαθεί να βρει τους πιο αγνούς τρόπους να κάνει ταινίες. Το νέο του φιλμ, δεν είναι πιο αφηρημένο, αλλά προσπαθεί να είναι καθαρό σινεμά. Είναι ακόμη λιγότερο αφηγηματικό, απ ότι το «Δεντρο της Ζωής». Η μέθοδος που χρησιμοποιούμε είναι πιο ριψοκίνδυνη, γεμάτη ρίσκα, σχεδόν καταστροφική».
Αλλά σίγουρα ενδιαφέρουσα, θα προσθέταμε εμείς.