Buzz

The Age of Scorsese

of 10

Ως φόρο τιμής στον σπουδαιότερο εν ζωή Αμερικανό σκηνοθέτη, το Harper's Bazaar δημοσιεύει μίνι συνεντεύξεις κλασικών πρωταγωνιστών του. Αλλά δεν σταματά εκεί: μία σειρά από νέους ηθοποιούς φωτογραφίζονται ως ήρωες θρυλικών Σκορσεζικών ταινιών, σε πόζες που στήθηκαν ως ακριβείς αναπαραστάσεις. Ακούγεται ωραίο, αλλά ... είναι; Δείτε τις φωτογραφίες.

The Age of Scorsese

Η Κλόι Μόριτζ (η 14χρονη πρωταγωνίστρια του Σκορσέζε στο «Hugo») φορά τις πλατφόρμες και το καπέλο της Τζόντι Φόστερ, με «Ταξιτζή» τον Κιάνου Ριβς. H Εμιλι Μπλαντ στο ρόλο της Αλις (Ελεν Μπέρστιν, «Η Αλίκη Δεν Μένει Πια Εδώ»). Βίνσεντ Πιάτσα, Μάικλ Πιτ και Σερ Μπεν Κίνγκσλεϊ ως «Καλά Παιδιά». Το εν ζωή ζευγάρι Αλεσάντρο Νιβόλα και Εμιλι Μόρτιμερ ποζάρουν στα κουστούμια εποχής και τους πρωταγωνιστικούς ρόλους του «Aviator». Η Κέιτ Μπόσγουορθ δέχεται ηδονικά και άπνοα το φιλί του «Τέλους της Αθωότητας».

Το περιοδικό Harper's Bazaar στήνει μία φωτογράφηση/αναπαράσταση διάσημων σκηνών από κλασικές ταινίες του Μάρτιν Σκορσέζε, συγκεντρώνει γνωστούς και νέους ηθοποιούς να ποζάρουν και το αποτέλεσμα... δεν μας εντυπωσιάζει ιδιαίτερα. Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, οι αναπαραστάσεις μοιάζουν αποτυχημένες και οι επιλογές των ηθοποιών, στην καλύτερη περίπτωση, ατυχείς. Εκτός αν κανείς πιστεύει ότι ο Κιάνου Ριβς στο ρόλο του Ντε Νίρο στο ρόλο τουΤράβις Μπικλ κρύβει μία βαθιά ειρωνεία που μας διαφεύγει.

Σε συνδυασμό πάντως το περιοδικό συγκεντρώνει υπέροχες δηλώσεις παλιότερων πρωταγωνιστών του Σκορσέζε που μιλούν για τη συνεργασία τους μαζί του. Διαβάστε μία μικρή επιλογή και δείτε τις φωτογραφίες στο gallery.

«Μου έγραφε μικρά σημειώματα με οδηγίες και τα άφηνε σε φακέλους με το όνομά μου παντού στο σετ για να τα βρω» εξομολογείται η Γουινόνα Ράιντερ («Το Τέλος της Αθωότητας», 1993) . «Τα έχω κρατήσει κι έχω κάνει ένα άλμπουμ. Μαζί, σε ένα γυάλινο κουτί έχω κρατήσει την κασέτα του τηλεφωνητή μου όπου μου ανακοίνωνε πόσο χαρούμενος ήταν που πήρα το ρόλο!»

«Η ανάμνηση που έχω από τον 'Ταξιτζή' είναι πόσο ντρεπόταν ο Μάρτι να με καθοδηγήσει στο ρόλο και από αμηχανία έβαζε τα γέλια» θυμάται η Τζόντι Φόστερ. «Επρεπε για παράδειγμα να μου δείξει πώς θα κατεβάσω το φερμουάρ του Ντε Νίρο. Ηταν αδύνατον! Κοιτούσε κάτω, χαχάνιζε και στο τέλος... ανέλαβε ο Μπόμπι!»

«Πάντα βλέπω τις ταινίες του το πρώτο σαββατοκύριακο που βγαίνουν στα σινεμά» δηλώνει ο Τομ Κρουζ («Το Χρώμα του Χρήματος», 1986). «Δεν μπορείς να καθυστερήσεις να πας σε σκορσεζική ταινία! Και κάθε φορά του γράφω ένα γράμμα για το πώς μου φάνηκε και τα συγχαρητήριά μου. Τον ευχαριστώ ξανά για τη δική μας συνεργασία. Από τη στιγμή που γνωρίζεις αυτό τον άνθρωπο του είσαι ευγνώμων. Για τη συνεργασία σας, γιατί υπάρχει, γιατί συνεχίζει να κάνει ταινίες...»

«Τόσο ο Μάρτι, όσο κι ο Ντε Νίρο, με περίμεναν με απαιτήσεις» θυμάται η Σάρον Στόουν («Καζίνο», 1995) «Είναι τρυφερός, στοργικός, υπέροχος αλλά δε σου φέρεται 'σαν κορίτσι'. Μόλις σου πετά το μπαλάκι, περιμένει να το πιάσεις. Θυμάμαι τον Μπόμπι να με πλησιάζει και να μου λέει 'Εσύ με στηρίζεις. Αν δεν παίξεις εσύ καλά, και η δική μου ερμηνεία δε θα είναι καλή. Πρέπει να παίξεις καλά!'...»