Ενα ποστ στο blog των αναλυτών της google πριν από μερικές μέρες, υποστηρίζει ακριβώς αυτό: Οι εισπράξεις μιας ταινίας στην Αμερική, μπορούν να προβλεφθούν με ακρίβεια 94% τέσσερις εβδομάδες πριν την έξοδό της στις αίθουσες.
Η μέθοδος είναι απλή: Η google μετρά το traffic και τις θεάσεις που κάνει το τρέιλερ της ταινίας, τις αναζητήσεις για τον τίτλο της στο διαδίκτυο και συνυπολογίζει στην ανάλυσή της, τον αριθμό των αιθουσών στις οποίες προβάλλεται, στοιχεία από τα εισπρακτικά δεδομένα της εποχής στην οποία βγαίνει, ή των προηγούμενων ταινιών αν πρόκειται για franchise.
Η μελέτη της google βασίστηκε στην ανάλυση των δεδομένων των 99 πιο πετυχημένων ταινιών της περασμένης χρονιάς και τα αποτελέσματα δείχνουν να την δικαιώνουν. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την ανάλυση της google, το «Magic Mike» αναμενόταν να κάνει ένα άνοιγμα 40 εκατομμυρίων, πολύ κοντά στα αληθινά 39, αλλά πολύ πιο πάνω από τα 20 με 25 που υπολόγιζαν οι αναλυτές του στούντιο.
Ανάλογα, η ανάλυση της google για το «Battleship» το έφερνε στα 30 εκατομμύρια, πολύ πιο κοντά στα 25 που έκανε στην πραγματικότητα, αντί για τα 40 που προέβλεπε το στούντιο.
Ομως εκτός από τις εισπράξεις μιας ταινίας, η έρευνα συμπεραίνει ακόμη πως ο μέσος θεατής συμβουλεύεται κατά μέσο όρο 13 διαφορετικές πηγές πριν αποφασίσει ποια ταινία θα δει το σαββατοκύριακο και πως τα searches στο google σχετικά με ταινίες, ήταν κατά 56% περισσότερα το 2012 σε σχέση με το 2011.
Tags: google, Magic Mike, Battleship