Πέντε φορές υποψήφιος για Οσκαρ και δύο φορές βραβευμένος για το «Ποιος Φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ» του Μάικ Νίκολς και το «Bound for Glory» του Χαλ Ασμπι, ο Γουέξλερ είχε δουλέψει με μερικούς από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του σινεμά και είχε καταξιωθεί ως ένας από τους αληθινά σπουδαίους διευθυντές φωτογραφίας.
Η πρώτη του ταινία ήταν το «America America» του Ηλία Καζάν, απόλυτα ταιριαστό αφού ο Γουέξλερ υπήρξε σε όλη του την ζωή βαθιά πολιτικοποιημένος υπογράφοντας μέσα στα χρόνια σαν σκηνοθέτης μια σειρά από πολιτικά ντοκιμαντέρ.
Στην διάρκεια τη μακρόχρονης καριέρας του δούλεψε με σκηνοθέτες όπως ο Τζορτ Λούκας, o Τέρενς Μάλικ, ο Μίλος Φόρμαν αλλά όπως έλεγε «δεν υπήρχε ούτε ένας σκηνοθέτης που να θεωρώ ότι μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά από μένα». Κάπως έτσι ο Φράνσις Φορντ Κόπολα τον απέλυσε από τα γυρίσματα του «The Conversation», ενώ κάποιες από τις σκηνές του «Στην Φωλιά του Κούκου» του Μίλος Φόρμαν γυρίστηκαν από τον Μπιλ Μπάτλερ αφού επίσης λίγο πριν το τέλος των γυρισμάτων η σχέση του με τον Φόρμαν και οι πολιτικές του δραστηριότητες δημιούργησαν τόσο κακό κλίμα στα γυρίσματα ώστε ο παραγωγός του φιλμ, Μάικλ Ντάγκλας αναγκάστηκε να τον απολύσει.
Εν τούτοις ο Γουέξλερ εξακολούθησε να δουλεύει ως τα βαθιά του γεράματα σαν διευθυντής φωτογραφίας αλλά και σαν σκηνοθέτης, υπογράφοντας το 1968 μια από τις πιο σπουδαίες ταινίες του αμερικάνικου πολιτικού σινεμά, το «Medium Cool», μια ταινία μυθοπλασίας γυρισμένη όμως στην διάρκεια του συνεδρίου των Δημοκρατικών στο Σικάγο και στις συγκρούσεις μεταξύ των αστυνομικών και διαδηλωτών εναντίων του πολέμου στο Βιετνάμ που το συνόδευσαν.
Ο Γουέξλερ ο οποίος πέθανε χθες σε ηλικία 93 ετών ήταν ένας από τους ελάχιστους διευθυντές φωτογραφίας με ένα αστέρι στο Hollywood Walk of Fame, ενώ, όπως ο ίδιος είχε αποκαλύψει στο ντοκιμαντέρ «Tell them who you are» το οποίο είχε σκηνοθετήσει ο γιος του Μαρκ, έπασχε επίσης από αχρωματοψία.