Γυρισμένο λίγα χρόνια πριν και ενταγμένο στην καμπάνια του Αλ Γκορ για το περιβάλλον (Alliance for Climate Protection), το «τηλεοπτικό σποτ» των αδελφών Κοέν για την υπόθεση «Clean Cole» είχε σκοπό να κανιβαλίσει την ιδέα της βιομηχανίας ότι «παράγει πλέον καθαρό κάρβουνο που δεν μολύνει τον αέρα...»
Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Στους Los Angeles Times ένα πρόσφατο άρθρο ανακίνησε την όλη ιστορία, καθώς αφηγείται το ιστορικό της διαμάχης περιβαντολλόγων και βιομηχανιών. Εδώ και 40 χρόνια, ο άνθρακας παίζει σημαντικό ρόλο ως πηγή ενέργειας στις ΗΠΑ και τον κόσμο. Εχουν γίνει διορθωτικές επεμβάσεις (50 δις έχουν καταναλωθεί σε μηχανήματα και φίλτρα) ώστε να μειωθεί η μόλυνση, αλλά είμαστε πολύ μακριά από το να παράγουμε καθαρό άνθρακα. Ομως οι βιομηχανίες δεν σταματούν την προπαγάνδα τους, σε τέτοιο βαθμό, που ο κόσμος πιστεύει ότι υπάρχουν μάρκες που δεν μολύνουν πλέον.
Ετσι οι αδελφοί Κοέν αποφάσισαν να γυρίσουν ένα ψευδοτηλεοπτικό σποτ που διαφημίζει το «Clean Coal», στα πρότυπα τόσων και τόσων πρόμο αποσμητικών χώρου που έχουμε βομβαρδιστεί 4 δεκαετίες τώρα, αλλά και με το γνωστό τους σήμα κατατεθέν στιλ στην παρωδία.
Δείτε το!
Tags: Κοέν