Δεν έχουν ακόμα καταγραφεί τα επίσημα νούμερα του τρέχοντος σαββατοκύριακου, αλλά η Universal πανηγυρίζει ήδη: οι «Μαχητές των Δρόμων: Ληστεία στο Ρίο – Fast Five», θα της φέρουν το μεγαλύτερο ρεκόρ στην ιστορία της εταιρίας. 80 εκατομμύρια δολάρια άνοιγμα υπολογίζουν οι ειδικοί, έναντι των 72 εκατομμυρίων του «Jurassic Park 2: Ο Χαμένος Κόσμος», και των 71 εκατομμυρίων που είχαν φέρει οι προηγούμενοι «Μαχητές των Δρόμων». Καθόλου άσχημα για μια εταιρία που είδε τα κέρδη της να μειώνονται κατά 33% τα τελευταία 2 χρόνια.
Πώς πέτυχαν τη χρυσή blockbuster συνταγή; Ασφαλώς υπολόγισαν τα σίγουρα: κράτησαν αυτό που θέλει το αντρικό αγοραστικό κοινό (γυναίκες, αυτοκίνητα, περιπέτεια – και ίσως όχι μ’ αυτή τη σειρά) και πάτησαν το γκάζι στο μάξιμουμ. Ομως, για πρώτη φορά, φαίνεται ότι τα «κουστούμια» των στούντιο πήραν στα σοβαρά κι άλλους παράγοντες. Κι αυτοί δεν έχουν να κάνουν με το εξωτικό Ρίο.
Εδώ και χρόνια το αμερικανικό box office αναδεικνύει ταινίες που δεν έχουν καμία τύχη στο εξωτερικό με απίστευτα νούμερα και κατευθείαν Νο1 ανοίγματα. Ας μην μακρηγορούμε: Τάιλερ Πέρι. Ο «Madea» ταινίες του αποδεικνύουν ότι, για παράδειγμα, οι αφροαμερικανοί έχουν βαρεθεί τα ξανθογάλανα αγόρια των χόλιγουντιανών blockbusters κωμωδιών και θέλουν και τη δική τους εκπροσώπηση. Το ίδιο συμβαίνει και με τις λατίνο και ασιατοαμερικανικές κοινότητες. Μήπως να δοκιμάζαμε λοιπόν το νέο μας action flick να έχει μία πολυπολιτισμική ομάδα πρωταγωνιστών; Αυτό ήταν ένα ρίσκο που κανένα στούντιο που ορκίζεται στο όνομα του Μπραντ Πιτ δεν ήταν έτοιμο να πάρει. Μέχρι που η Universal αισθάνθηκε ότι δεν είχε τίποτα άλλο να χάσει.
Αν αυτό πιάσει γενικότερα, να είστε σίγουροι: σε λίγο η Ελσα Πατακί θα κλέβει ρόλους από την Αντζελίνα.