Φιλοδοξώντας να φέρουν, ή μάλλον να κρατήσουν στην χώρα περισσότερα από 80 εκατομμύρια λίρες από τουρίστες που θα ακολουθήσουν τις συμβουλές τους και θα προτιμήσουν να περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές εντός της Βρετανίας, οι Γουάλας και Γκρόμιτ στρατεύονται υπέρ του βρετανικού οργανισμού τουρισμού.
Σε μια καμπάνια που θα κοστίσει τέσσερα εκατομμύρια λίρες, οι δυο ήρωες θα πρωταγωνιστήσουν σε μια τηλεοπτική διαφήμιση αλλά και σε κινηματογραφικά σποτ που θα διαδραματίζονται σε διαφορετικές τοποθεσίες της Μεγάλης Βρετανίας.
Το πρώτο μέρος της καμπάνιας έχει ήδη ξεκινήσει με τις παρακάτω αφίσες που δείχνουν τον Γουάλας και τον Γκρόμιτ να απολαμβάνουν τις επισκέψεις τους σε αναγνωρίσιμα μέρη της χώρας, όπως το Στόουνχετζ, το Λοχ Νες, το μουσείο του Τιτανικού στο Μπέλφαστ ή την Ουαλία.
Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας είναι βέβαιοι ότι οι δυο ήρωες θα αγγίζουν τα εκατομμύρια των θαυμαστών τους στο εσωτερικό της χώρας αλλά κι εκτός και θα δημιουργήσουν ένα σημαντικό ρεύμα τουρισμού το ερχόμενο καλοκαίρι.
Δεν ακούγεται καθόλου απίθανο, αν μάλιστα η μεγάλη Βρετανία είχε κάτι που να μπορείς να ονομάσεις «καλοκαίρι», θα ήμασταν σίγουροι ότι το σχέδιο τους θα στεφόταν από σίγουρη επιτυχία.