Γύρισε το πρώτο του φιλμ στη Ρουμανία χρησιμοποιόντας 28 χιλιάδες λίρες που κληρονόμησε από έναν θείο του. Το αποτέλεσμα ήταν μια από τις καλύτερες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων χρόνων, ένα φιλμ που έβαλε το όνομά του στον χάρτη, σαν έναν από τους σκηνοθέτες που αξίζει να προσέξεις.
Το νέο του φιλμ «»Berberian Sound Studio», έκανε μόλις την πρεμιέρα του στο Εδιμβούργο κερδίζοντας εξαιρετικές κριτικές. Ο Τόμπι Τζόουνς πρωταγωνιστεί στον ρόλο του Γκίλντροϊ, ενός Βρετανού sound designer που στα 1976 ταξιδεύει στην Ιταλία για να επιμεληθεί τον ήχο ενός ματωμένου giallo που έχει μόλις γυρίσει ο maestro του τρόμου Τζιανφράνκο Σαντίνι.
Εχοντας συνηθίσει να δουλεύει σε καλοβαλμένα βρετανικά ντοκιμαντέρ, ο Γκλιντροϊ, θα βυθιστεί στο κλειστοφοβικό σύμπαν του Berberian Sound Studio και θα βρεθεί αντιμέτωπος με έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό από αυτόν που έχει συνηθίσει. Ενα κόσμο γεμάτο παράξενους τεχνικούς, κυνικές ηθοποιούς και τρομακτική γραφειοκρατεία.
Κλεισμένος στο στούντιο, πετσοκόβοντας καρπούζια και τσακίζοντας λαχανικά για να πετύχει τους σωστούς ήχους των αιματηρών σφαγιασμών που λαμβάνουν χώρα στο νέο αριστούργημα του Σαντίνι, η επαφή του με την παλιά του ζωή μέσα από τα γράμματα της μητέρας του μοιάζει να αποκτά μια παράξενη σκοτεινή αίσθηση και ο Γκίντροϊ θα έρθει αντιμέτωπος με τους δικούς του δαίμονες, σε ένα περιβάλλον απόλυτα διαφορετικό από την τακτική, ήρεμη ζωή του.
Δείτε το πρώτο κλιπ:
Εκτος από τον Τόμπι Τζόουνς στην ταινία πρωταγωνιστεί και η Τόνια Σωτηροπούλου σε έναν από τους πρώτους σημαντικούς ρόλους της στο εξωτερικό, πριν την επικείμενη εμφανισή της στο «Skyfall», ώς ένα από τα Bond girls.
Το φιλμ του Στρίκλαντ δεν είναι μια ταινία τρόμου, ούτε ένας φόρος τιμής στα giallo, εκτός από τους τίτλους της αρχής, δεν θα δείτε τίποτα άλλο από το φιλμ του Σαντίνι, αλλά θα ακούσετε αρκετά για να σας κάνουν να φανταστείτε τα χειρότερα.
Ο Στρίκλαντ λέει ότι μια από τις πηγές έμπνευσης για το φιλμ υπήρξε το Studio di Fonologia, ένα πρωτοποριακό στούντιο ηχογραφήσεων στο Μιλάνο στο οποίο δούλεψαν μερικοί αληθινά σπουδαίου συνθέτες, αλλά που πολλές φορές για να βγάλει τα λειτουργικά του έξοδα αναγκαζόταν να κάνει το sound design σε φτηνές ταινίες τρόμου του ιταλικού giallo.
Δείτε τον σκηνοθέτη να μιλά για το φιλμ: