«Η ταινία έχει δουλέψει παντού, ακόμη και σε μέρη που οι ταινίες του Γούντι δεν βρίσκουν ανταπόκριση». Με αυτή τη δήλωση ένας εκ των προέδρων της Sony Pictures Classics, ο Τομ Μπερνάρντ εξηγεί το άνοιγμα της ταινίας σε 940 αίθουσες σε ολόκληρη την Αμερική, νούμερο που ξεπερνάει οποιαδήποτε άλλη διανομή ταινίας του Αλεν μετά το «Ερωτας...και Τιποτ'Αλλο» του 2003.
Οι πραγματικοί λόγοι, ωστόσο, της επιτυχίας του «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» βρίσκονται στην ίδια την ταινία, μια νοσταλγική περιήγηση στους αγαπημένους ήρωες του Γούντι Αλεν με πρωταγωνιστή τον «εμπορικό» Οούεν Γουίλσον και φόντο την Πόλη του Φωτός. Οι φήμες θέλουν τον Γουίλσον να συζητείται ήδη για μια υποψηφιότητα για Οσκαρ, ενώ οι υποψηφιότητες για το σενάριο και την σκηνοθεσία θεωρούνται μάλλον δεδομένες, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας του Αλεν από τα Οσκαρ.
Εχοντας ήδη φτάσει τα 7.2 εκ. δολ. εισπράξεις μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» αναμένεται να ξεπεράσει τις επιδόσεις του «Match Point» και του «Vicky Cristina Barcelona», ενώ οι αναλυτές θεωρούν πως η ταινία θα αγγίξει νούμερα που μπορούν να συγκριθούν μόνο με τα 40 εκ. δολ. του «Η Χάνα και οι Αδερφές της» (1986, 40 εκ. δολ.), του «Μανχάταν» (1979, 39 εκ.δολ.) και του «Νευρικού Εραστή» (1977, 38 εκ. δολ.).
Tags: ALLEN, WOODY, MIDNIGHT IN PARIS, ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, ΑΛΕΝ, ΓΟΥΝΤΙ, ΚΑΡΛΑ, ΜΠΡΟΥΝΙ, ΓΟΥΙΛΣΟΝ, ΟΟΥΕΝ, ΜΑΡΙΟΝ, ΚΟΤΙΓΙΑΡ