Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ρομέν Γαβράς χρησιμοποιεί τη βία ή προκλητικές εικόνες στα κλιπ που σκηνοθετεί, αντίθετα η επιμονή του να το κάνει, μοιάζει να έχει μεταμορφωθεί σε σήμα κατατεθέν του ταλαντούχου Γάλλου σκηνοθέτη.
Από το κλιπ των Justice για το «Stress» και αυτό της Μ.Ι.Α. για το «Born Free», αλλά κι από την πρώτη ταινία του «Θα Ερθει η Μέρα και Για Μας», καταχωρήθηκε στην συλλογική συνείδηση ως ένας «ταλαντούχος προβοκάτορας».
Κανείς δεν πρόκειται να διαφωνήσει με τον παραπάνω χαρακτηρισμό βλέποντας το βίντεο του «No Church in the Wild», στο οποίο μια ομάδα διαδηλωτών και μια διμοιρία των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας συγκρούονται κάτω από το βλέμμα των αγαλμάτων, στους δρόμους μιας πόλης που θα μπορούσε να είναι το Παρίσι -αλλά που στην πραγματικότητα είναι η Πράγα.
Aκριβώς όπως θα περιμέναμε από τον Ρομέν Γαβρά, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και αν μη τι άλλο επίκαιρο, εκτός κι αν έχετε πρόβλημα με την ιδέα πως οι ταραχές στους δρόμους και η παγκόσμια κοινωνική κρίση, χρησιμοποιούνται από δυο πλούσιους μουσικούς για να βγάλουν μερικά ακόμη εκατομμύρια.
Πάντως το ύφος και η επιλογή του σκηνοθέτη μοιάζει ταιριαστή με την καινούρια κατεύθυνση του Κάνιε Γουέστ να αφήσει πίσω του το στερεότυπο του μουσικού entertainer και να προχωρήσει σε πιο ενδιαφέρουσες οδούς. Μετά τη συνεργασία του με τον Σπάικ Τζόνζι στο πρώτο κλιπ από το άλμπουμ και την πρόσφατη παρουσίαση του short film / art installation του, «Cruel Summer» στις Κάννες (αλλά προσοχή όχι στο φεστιβάλ), μοιάζει μάλλον εύκολο να υποθέσεις πως χρησιμοποιεί τα βίντεο κλιπ για να μαθαίνει τα μυστικά της σκηνοθεσίας από τους καλύτερους.