Το «Les Infideles», είναι η καινούρια ταινία του πρωταγωνιστή του «The Artist» στην οποία συμπρωταγωνιστεί και συν-σκηνοθετεί με τον Ζιλ Λελούς και κάμποσους ακόμη γάλλους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους κι ο Μισέλ Χαζαναβίσιους.
Εχοντας σαν θέμα την ανδρική απιστία, αποφάσισε να διαφημιστεί με τέσσερα μάλλον προκλητικά πόστερ, στα οποία οι δυο πρωταγωνιστές του αναπαράγουν τα ψέμματα που λένε οι άντρες στις γυναίκες τους: «Μπαίνω σε ένα meeting» λέει η αφίσα που δείχνει τον Ντιζαρντέν να κρατά ψηλά τα πόδια μιας γυναίκας εκτός πλάνου, «θα κοπεί η σύνδεση, μπαίνω σε τούνελ», λέει μια άλλη στην οποία το κεφάλι μιας γυναίκας βρίσκεται μπροστά στον καβάλο του Ζιλ Λελούς.
Η ανάρτηση των αφισών στην Γαλλία, προξένησε αντιδράσεις από γυναικείες οργανώσεις που τις βρήκαν κακόγουστες και προσβλητικές, με αποτέλεσμα να κατέβουν, όχι όμως πριν κάνουν την ταινία πιο διάσημη απ όσο θα γινόταν αν παρέμεναν στην θέση τους.
Εν τω μεταξύ, στην άλλη όχθη του Ατλαντικού κι ενώ το όνομα του Ντιζαρντέν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά των υποψηφίων για το Οσκαρ Α Ανδρικού ρόλου για το «The Artist», έχει ήδη ξεκινήσει μια κουβέντα για το αν το σκάνδαλο των αφισών είναι ικανό να στερήσει το βραβείο από τον ηθοποιό.
Ο παραγωγός της ταινίας Τομάς Λανγκμάν, δήλωσε ότι το σκάνδαλο έχει ήδη τελειώσει αφού ο διανομέας της ταινίας κατέβασε τις αφίσες και ζήτησε συγνώμη απ όσους κι όσες προσβλήθηκαν, και πως δεν έχει άποψη για το πως η όλη φασαρία θα μπορούσε να επηρεάσει την υποψηφιότητα του Ντιζαρντέν για το Οσκαρ.
Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και πέρσι, όταν η αφίσα για το «Μόνο το Σεξ δεν Φτάνει» στο οποίο η Νάταλι Πόρτμαν «υπονόμευε την σοβαρή εικόνα της» φορώντας μόνο το πουκάμισο του Αστον Κούτσερ, κάτι που όμως δεν την σταμάτησε από το να κερδίσει το Οσκαρ για τον «Μαύρο Κύκνο».
Από την άλλη, ο αντίλογος λέει πως το 2007, ο Εντι Μέρφι έχασε το όσκαρ Β Ανδρικού ρόλου για το «Dreamgirls» εξ αιτίας της Αφίσας του «Norbit», η οποία τον απεικόνιζε ως μια χοντρή γυναίκα, αλλά στην πραγματικότητα, η αφίσα ήταν το λιγότερο κακόγουστο πράγμα στην αληθινά αισχρή ταινία του Μέρφι, που κανει οτιδήποτε άλλο μπροστά της, ακόμη και τις όχι ακριβώς κομψές αφίσες του «Les Infideles», να μοιάζουν με απαύγασμα καλής αισθητικής.