«Ανατριχιάζω όταν οι ταινίες πωλούνται σαν προϊόντα» δηλώνει η Μιράντα Τζουλάι που πήρε την τολμηρή απόφαση να μην διαθέσει το «The Future» σε επαγγελματίες μαρκετίστες. Το μόνο που έφτιαξε είναι μία ιστοσελίδα, τόσο πρωτότυπη και ιδιόρυθμη όσο και η ίδια: στο www.thefuturethefuture.com κανείς μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες για το φιλμ (κάτι που η Τζουλάι αποκαλεί «έναν αποδεκτό τρόπο προώθησης μιας ταινίας») και... έναν χρησμό για το μέλλον του.
Ενας πολύχρωμος «τροχός τύχης» προσκαλεί τους επισκέπτες να κάνουν κλικ και να διαβάσουν μία πρόβλεψη ή σοφία της ζωής από την Μιράντα. Δείγμα: «Σπυράκι, εξάνθημα, έκζεμα; Αν δεχτείτε μία τέτοια ευχάριστη επίσκεψη, χαμογελάστε. Η ζωή είναι μικρή...» Οποιος θέλει μπορεί να στείλει την πρόβλεψή του σε facebook και twitter, κι έχει επίσης τη δυνατότητα να ζητήσει να του έρχονται χρησμοί στον twitter λογαριασμό του δυο φορές την εβδομάδα.
«Νομίζω ότι όλοι μας διαβάζουμε οτιδήποτε μοιάζει με ωροσκόπιο» εξηγεί η Τζουλάι. «Αυτή ήταν η ιδέα – ένα διαφορετικό ωροσκόπιο. Εγραψα 200 χρησμούς και ήξερα κάποια παιδιά που μπορούσαν να σχεδιάσουν τη σελίδα εύκολα και γρήγορα. Ολα έγιναν σε δυο βδομάδες. Βρήκαμε χρηματοδότηση για τα 5.000 δολάρια που κόστισε, πολύ εύκολα. Αν κι αυτό το τελευταίο με παραξένεψε. Βλέπετε, οι περισσότεροι χρησμοί είναι έντονου σεξουαλικού περιεχομένου...»
Το σάιτ ανέβηκε πριν από λίγα 24ωρα και μπορείτε να το επισκεφθείτε!