O πρώην «δογματικός» Δανός σκηνοθέτης Τόμας Βίντερμπεργκ («Οικογενειακή Γιορτή», «Hunt») ξέρει να απεικονίζει τα ανθρώπινα πάθη και ακόμα περισσότερο τα ανθρώπινα μυστικά, τα οποία με τη σειρά τους ξεσκεπάζουν μία αμαρτωλή υποκριτική κοινωνία. Για αυτό και η ιδέα του να μεταφέρει με το δικό του τρόπο στην μεγάλη οθόνη το μυθιστόρημα του Τόμας Χάρντι «Μακριά από το Αγριεμένο Πλήθος» (κυκλοφόρησε το 1874) ακούγεται κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα.
Η ιστορία που θέλει την κεντρική ηρωίδα Μπαθσίμπα Εβερντιν να καταφεύγει στην βρετανική εξοχή, όπου την πολιορκούν τρεις, εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους, εραστές: ένας υπολοχαγός, ένας πλούσιος γαιοκτήμονας κι ένας βοσκός. Οσο η ηρωίδα αφήνεται ελεύθερη στα πάθη της και ανακαλύπτει τις συνέπειες μίας άστατης καρδιάς, ο Χάρντι ξεσκεπάζει στα τέλη του 19ου αιώνα την «άγια» βρετανική επαρχία και συστήνει στις μάζες τις απενοχοποιημένες ευαισθησίες του εκμοντερνισμού.
Ο Βίντερμπεργκ, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι το καστ θα είναι καταλυτικής σημασίας, έχει εκφράσει την επιθυμία του: θέλει την Κάρεϊ Μάλιγκαν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Είναι λίγο δύσκολο να φανταστούμε γιατί. Ειδικά όταν έχει συνδυάσει κανείς ως Μπαθσίμπα την Τζούλι Κρίστι (στην εκδοχή του Τζον Σλέσιντζερ το 1967). Η Μάλιγκαν έχει μία υπόκωφη ένταση στην οποία βέβαια αρέσκεται να πατάει ο Βίντερμπεργκ για να ξεδιπλώσει/ανατρέψει χαρακτήρες.
Να θυμίσουμε ότι και «Η Επεισοδιακή Επιστροφή της Ταμάρα Ντρου» (τόσο το κόμικ, όσο και η ταινία του Στίβεν Φρίαρς) βασιζόταν ελαφρά στο μυθιστόρημα του Τόμας Χάρντι - απλά αυτό το διάβασμα είχε το ύφος της «βουκολικής κωμωδίας».
Μέχρι να προκύψουν περισσότερα στοιχεία για το πρότζεκτ, θυμηθείτε τι είχε γράψει το Flix για το «Hunt», αλλά και τι είχε πει ο ίδιος ο Τόμας Βίντερμπεργκ στη συνέντευξή του στο φεστιβάλ Καννών.