Μπορεί η υπερεκμετάλλευση του «Πολέμου των Αστρων» να μοιάζει πλέον με βαρετό και κακόγουστο αστείο, αλλά να που μερικές φορές το χιούμορ μπορεί να σώσει ακόμη και την υπόληψη ενός brand name που δείχνει να έχει χάσει προ πολλού τη «δύναμη» του.
Η νέα καμπάνια της Adidas για το φθινόπωρο/χειμώνα 2011 είναι εμπνευσμένη από την «Επιστροφη των Τζεντάι». Είναι έξυπνη, αστεία και δίνει στον Νταρθ Βέιντερ το ρόλο που δεν μπόρεσε ποτέ να του δώσει το...σινεμά.
Tags: STAR WARS, ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ