O 29χρονος Ορελιέν Κοτεντάν (πιο γνωστός ως OrelSan) δεν είναι ένας ακόμη Γάλλος ράπερ.
Το βιογραφικό του είναι γεμάτο από βραβεία, viral επιτυχίες, προκλητικούς μισογύνικους και ομοφοβικούς στίχους και καμπάνιες που οργανώθηκαν προκειμένου να απαγορευτεί ένα από τα τραγούδια του («Sale pute») και να απαγορευτεί η εμφάνιση του σε ένα μουσικό φεστιβάλ, σε ένα θέμα που έφτασε μέχρι τους κύκλους του κομμουνιστικού και του σοσιαλιστικού κόμματος της Γαλλίας, ανάγκασε τον Υπουργό Πολιτισμού Φρεντερίκ Μιτεράν να τον υποστηρίξει καταδικάζοντας τη «λογοκρισία της Τέχνης» και χώρισε τη γαλλική καλλιτεχνική κοινότητα ανάμεσα στους θαυμαστές και τους πολέμιους του «Eminem του γαλλικού ραπ», όπως πια είναι περισσότερο γνωστός ο OrelSan.
Για το νέο του κομμάτι με τίτλο « Ils Sont Cools» ο OrelSan έντυσε τους πολιτικούς (;) στίχους του «Αυτή είναι η κρίση, που είναι οι πραγματικοί καλλιτέχνες;» με εικόνες από την Αθήνα του σήμερα, με πολύ ντολμαδάκι, αρκετό γύρο και μια αρχαιοελληνική αισθητική μπασταρδεμένη με manga αναφορές που ξεκινούν με μια φανταστική επίθεση στην Ακρόπολη, γνήσια κληρονομιά του φλεγόμενου Παρθενώνα στην «Αληθινή Ζωή» του Πάνου Χ. Κούτρα (δείτε ολόκληρη τη σκηνή εδώ).
Το βίντεο του «Ils Sont Cools» έχει σκηνοθετήσει ο Ντέιβιντ Τομαζέφσκι, πιο γνωστός ως fanboy του «Πολέμου των Αστρων» και μέλος της ομάδας των ειδικών εφέ για το «Enter the Void» του Γκασπάρ Νοέ και μπορείτε να το δείτε παρακάτω, βγάζοντας τα δικά σας συμπεράσματα για την... ελληνική κρίση!
Tags: Πάνος Χ. Κούτρας, ΞΕΝΙΑ, ακρόπολη