Κριτικοί και ειδικοί αναλυτές αναρωτιούνται: πώς το κατάφερε αυτό ο Γούντι Αλεν; Εκεί που οι ταινίες του ήταν μικρές, καλλιτεχνικές επιτυχίες (και καμία φορά, γιατί να το κρύψουμε, και αποτυχίες) το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» ξεκίνησε με μεγάλη φόρα και σημείωσε προσωπικό ρεκόρ στην καριέρα του.
Ηταν το Παρίσι ως φυσικό σκηνικό, η ιδέα της νοσταλγίας και της επιστροφής στο παρελθόν, ο Οουεν Γουίλσον που φόρεσε πολύ ταιριαστά την νεύρωση του σκηνοθέτη του; Οποιος και να είναι ο λόγος, τα νούμερα μιλούν από μόνα τους.
Σύμφωνα με πηγές του Entertainment Weekly, το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» σε δύο μέρες ξεπερνά τα 40 εκ. δολάρια σε εισπράξεις, και σπάει το ρεκόρ που εδώ και 25 χρόνια κρατούσαν «Η Χάνα και οι Αδελφές της».
Πιο συγκεκριμένα τα νούμερα των επιτυχημένων, εμπορικά, ταινιών του Γούντι Αλεν είναι τα εξής:
Μεσάνυχτα στο Παρίσι (40.2 εκ. δολάρια και ...συνεχίζει)
Η Χάνα και οι Αδελφές της (40.1 εκ. δολάρια)
Μανχάταν ( 39.9 εκ. δολάρια)
Νευρικός Εραστής (38.2 εκ. δολάρια)
Το μόνο παρήγορο σ' αυτή την ... ανισορροπία καλλιτεχνικής με εμπορικής επιτυχίας είναι ότι ο Αλεν θα βρει εύκολα χρηματοδότηση για το επόμενο (μετά Ρώμης) φιλμ του, που καλό θα ήταν, να πάρει λίγο το χρόνο του, να το σκεφτεί, και να επιστρέψει με μία αυθεντικά γουντιαλενική ιστορία νεύρωσης, αυτοσαρκασμού και έρωτα.
Μήπως να επιστρέφαμε και στην πόλη που ποτέ δεν κοιμάται, Γούντι; Μας έλειψε...