Μοιράζεται τον τίτλο με τη νουβέλα του Φιοντόρ Ντοστογέφσκι «Ο Σωσίας» και την ιστορία ενός τυπικού ανθρώπου, ενός γραφειοκράτη που δεν καταγράφεται στην συνείδηση και την καθημερινότητα κανενός, όπου όλοι, ανάμεσα τους και η γυναίκα που ονειρεύεται τον αγνοούν, σαν να μην υπάρχει.
Μέχρι την στιγμή που ένας καινούριος συνάδελφος, απόλυτα ίδιος με αυτόν στην εξωτερική εμφάνιση μα εντελώς αντίθετος στην νοοτροπία και την συμπεριφορά θα κάνει την εμφάνισή του. Κι όλοι ξαφνικά θα αρχίσουν να τον προσέχουν. Μόνο που ακόμη κι αν είναι ίδιος με αυτόν, είναι κάποιος άλλος. 'Η μήπως όχι;
Το φιλμ μοιάζει να απομακρύνεται από τον εφηβικό hipster ρομαντισμό του «Submarine», για να εξερευνήσει πιο σκοτεινά και ενδιαφέροντα μονοπάτια. Ο Αγιογιάντι δηλώνει πως η ταινία του δεν είναι μια ακριβής μεταφορά του βιβλίου του Ντοστογιέφσκι, αλλά ακόμη κι έτσι οι θεματικές της ταυτότητας, των όσων μας κάνουν αυτό που είμαστε και των όσων είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε για να γίνουμε αποδεκτοί, μοιάζουν να επιβιώνουν ασχέτως του χρονικού πλαισίου.
Και το πρώτο τρέιλερ με την στοιχειωτική φωνή του μπλουζίστα Σον Χάουζ να τραγουδά «Don't you mind people grinnin' in your face» μοιάζει να δικαιώνει τις πρώτες απόψεις από το φεστιβάλ του Τορόντο που η ταινία μόλις προβλήθηκε και που μιλούν για μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της φετινής κινηματογραφικής σοδειάς.