«Food for Love» ονομάζεται η κατά τον Πίτερ Γκρίναγουεϊ κινηματογραφική διασκευή του «Θανάτου στη Βενετία» του Τόμας Μαν που το 1971 άφησε στην σινεμασκόπ αιωνιότητα ο Λουκίνο Βισκόντι.
Ο παραγωγός της ταινίας Κις Κασάντερ δήλωσε ωστόσο, πως ο Γκρίναγουεϊ θα αντιμετωπίσει εντελώς διαφορετικά από τον μεγάλο Ιταλό δημιουργό τη θυελλώδη σχέση ανάμεσα στον γερασμένο συνθέτη και το νεαρό αγόρι με το όνομα Τάτζιο.
Το φιλμ θα γυριστεί εν μέρει στη Βενετία και εν μέρει σε στούντιο ενώ αυτή η ταινία θα είναι ό,τι πιο κοντινό έκανε ποτέ ο Γκρίναγουεϊ στο «Ο Μάγειρας, ο Κλέφτης, η Γυναίκα του και ο Εραστής της», δηλώνει ο Κασάντερ προεξοφλώντας πως οι συγκρίσεις με τον Λουκίνο Βισκόντι θα σταματήσουν στη πρωτότυπη πηγή των δύο ταινιών.
Σύμφωνα, όμως, με το Screen που δημοσιεύει σήμερα πρώτο την είδηση της νέας ταινίας του Πίτερ Γκρίναγουεϊ, τα γυρίσματα δεν θα γίνουν στο Λίντο της Βενετίας και στο Hotel Des Bains, εκεί δηλαδή όπου διαδραματίζεται στην πραγματικότητα το μυθιστόρημα του Μαν, αφού τα τελευταία χρόνια η περιοχή βρίσκεται διαρκώς σε ανακατασκευή, πράγμα που δεν θα επιτρέψει την εύκολη διεξαγωγή των γυρισμάτων.
Το «Food for Love» ωστόσο δεν είναι το μόνο νέο πρότζεκτ του Πίτερ Γκρίναγουεϊ, ο οποίος αυτήν την εποχή βρίσκεται στο post - production της νέας του ταινίας «Goltzius and the Pelican Company», τη δεύτερη ταινία στη σειρά των «Dutch Masters» που αφορά στη ζωή του ζωγράφου Χέντρικ Γκόλτζιους και ακολουθεί το «Nightwatching» του 2007 που ο Γκρίναγουεϊ γύρισε για τον Ρεμπράντ. Στο «Goltzius and the Pelican Company» που ενδέχεται να είναι έτοιμο για να κάνει την πρεμιέρα του στο επερχόμενο Φεστιβάλ των Καννών το Μάιο, τον Γκόλτζιους υποδύεται ο Φ. Μάρεϊ Εϊμπραχάμ.
Σε προπαραγωγή βρίσκεται και μια ταινία για τον Σεργκέι Αϊζενστάιν με τίτλο «Eisenstein in Guanajuato» που αφηγείται την περίοδο που πέρασε τη δεκαετία του '30 στο Μεξικό ο θρυλικός Ρώσος σκηνοθέτης, αλλά και μια ταινία για τον Ιερώνυμο Μπος.
Ο Κασάντερ είναι σαφής για την παραγωγικότητα του 69χρονου βρετανού σκηνοθέτη και εικαστικού: «Ο Πίτερ πλησιάζει τα 70 και θέλει να κάνει τουλάχιστον άλλες 10 ταινίες, οπότε αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε μια ταινία κάθε χρόνο».