Ιδέα της βραζιλιάνικης εταιρείας Y&R, η διαφημιστική καμπάνια για το νέο τρισδιάστατο Home Theater της LG κάνει την όποια έννοια του «3D Home Cinema» να μοιάζει κάτι περισσότερο από δελεαστική.
Ξεκινώντας από την ιδέα πως η τρισδιάστατη οικιακή διασκέδαση ανοίγει τις «πλευρές» με τις οποίες βλέπαμε μέχρι σήμερα το σινεμά, φαντάζεται από την αρχή τρία από τα πιο διάσημα πόστερ της πρόσφατης ιστορίας του σινεμά από άλλη οπτική γωνία. Και πιο συγκεκριμένα, από μια γωνία που δεν θα μπορούσε ποτέ να τα δει κανείς μέχρι σήμερα.
Τι σημασία έχει πως η εν λόγω καμπάνια διαφημίζει στην πραγματικότητα τον τρισδιάστατο ήχο; Σε πολύ λίγο, τίποτα δεν θα έχει πλέον δύο διαστάσεις.
Το «Kill Bill», το «Forrest Gump» και το «Pretty Woman», έτσι όπως τα βλέπει η νέα τεχνολογία και το μέλλον του σινεμά...για τα μάτια σας μόνο στο gallery παρακάτω.
Tags: 3D