Η Λίζα είναι αθλήτρια, στο σώμα και την ψυχή. Αντιμετωπίζει τα πράγματα με στρατηγική, επιθετικότητα, ρεαλισμό και δοκιμή των δυνάμεών της. Οταν χάσει τη θέση της στην ομάδα σόφτμπολ, θα αναθεωρήσει τη ζωή της με... ανισόρροπα αποτελέσματα. Θα βρεθεί μπλεγμένη σ’ ένα ερωτικό τρίγωνο με τον Μάτι, έναν ελαφρόμυαλο πλέιμποϊ που μαθαίνει τον έρωτα σαν τις πρώτες του λεξούλες και τον Τζορτζ, που προσπαθεί ακόμα να... απογαλακτιστεί, από τον δυνάστη και ανταγωνιστικό πατέρα του.
Ο σκηνοθέτης κλασικών ταινιών, από τις «Σχέσεις Στοργής» μέχρι το «Καλύτερα δε Γίνεται», έχει την παράδοση να μη φτιάχνει επιφανειακές ρομαντικές κομεντί, αλλά να τις στολίζει με δυσλειτουργικότητα, χαριτωμένες αμηχανίες, ήρωες που δε βλέπουν ξεκάθαρα το δρόμο τους, συγκίνηση και μια ανθρώπινη προσπάθεια αυτογνωσίας.
Ετσι κι εδώ, η ταινία μοιάζει περισσότερο με Γούντι Αλεν, παρά με συμβατική κομεντί, πράγμα ευπρόσδεκτο, μια και η ιδιαιτερότητα μιας τέτοιας δουλειάς εξαρτάται απόλυτα από την ιδιαιτερότητα των χαρακτήρων της.
Ωστόσο, ο Οουεν Γουίλσον που μοιάζει καρικατούρα, ο Τζακ Νίκολσον μ’ έναν ρόλο γραμμένο στην υπερβολή και η αμφίβολη χημεία μεταξύ Ρις Γουίδερσπουν και Πολ Ραντ δεν επιτρέπουν στην ταινία να χαλαρώσει και ν’ αποκτήσει ελκυστικό ρυθμό.
Παρότι δε θα μπει στη λίστα με τις αξιομνημόνευτες ρομαντικές κομεντί, το «Ποιον από τους Δύο;» είναι, πάντως, θαυμάσια λύση για καλοκαιριάτικο βράδυ στο σπίτι.