Ο Φρανκ είναι ένας Αμερικανός που προσπαθεί να ξεχάσει πρόσφατη ερωτική απογοήτευση ταξιδεύοντας στην Ευρώπη. Στο Παρίσι θα γνωριστεί με τη μυστηριώδη και σαγηνευτική Ελίζ, η οποία θα τον παρασύρει σε μια διαδρομή με πολλά ερωτηματικά και χωρίς απαντήσεις, εμπλέκοντας διεθνείς συνωμότες, τη CIA και… τον έρωτα!
Είναι πολύ κολακευτικό να πει κανείς ότι το «Tourist» μιμείται ταινίες σαν το «To Catch a Thief» του Αλφρεντ Χίτσκοκ. Οι πανέμορφοι κι επώνυμοι πρωταγωνιστές είναι εκεί. Οι ευρωπαϊκές μητροπόλεις επίσης. Τα ρούχα σχεδιαστών και η αίσθηση πολυτέλειας επίσης. Μέχρι εκεί. Το σενάριο της ταινίας μοιάζει σαν ένας διδακτικός σκελετός όπου πρέπει κανείς να προσθέσει χάρη, πρωτοτυπία, ταχύτητα. Ο Τζόνι Ντεπ δεν μπορεί να μην είναι γοητευτικός, αλλά χρειάζεται επειγόντως δερματολόγο και κομμωτήριο. Η Αντζελίνα Τζολί είναι πανέμορφη αλλά χωρίς ατμόσφαιρα και με την γκαρνταρόμπα της πλούσιας υπερήλικης θείας της.
Γιατί ο σκηνοθέτης της ταινίας «Οι Ζωές των Αλλων» έδωσε συνέχεια στην τόσο ανερχόμενη καριέρα του με αυτήν την επιλογή; Προφανώς για μια σημαντική χρηματική αμοιβή και για τη διεθνοποίηση του ονόματός του. Και γιατί η ταινία έκανε τέτοια εισπρακτική επιτυχία στην Ελλάδα; Προφανώς γιατί το κατεθλιμμένο ελληνικό κοινό αναζητά ονειρική διέξοδο στον κινηματογράφο και αυτή ήταν η διαθέσιμη λύση. Ευνοϊκότερη απάντηση δεν υπάρχει για κανένα από τα δύο ερωτήματα.