Η Μέρι και η Νόρα Ντομίνγκεζ είναι δυο κακομαθημένα πλουσιοκόριτσα του Μπέβερλι Χιλς, που αδιαφορούν για τη μεξικανική τους καταγωγή και φέρονται σαν αμερικανάκια του χειρίστου είδους, κάνοντας συνέχεια ψώνια ή αντιμετωπίζοντας τον κόσμο με ανεξήγητη υπεροψία. Η Νόρα είναι η μυαλωμένη, μελετηρή, σπασίκλα «γεροντοκόρη» και η Μέρι το αλαφροΐσκιωτο δευτεράκι που ξημεροβραδιάζεται στο Rodeo Drive. Οταν ο πατέρας τους πεθάνει ξαφνικά και τις αφήσει άφραγκες, ο ετεροθαλής αδελφός τους και κληρονόμος της περιουσίας, μαζί με τη φθονερή αρραβωνιαστικιά του, θα τις αναγκάσει να εγκατασταθούν στο φτωχικό της θείας τους, στο ανατολικό Λος Αντζελες, δηλαδή τη μεξικανική περιοχή της πόλης. Τα δυο κορίτσια θα έρθουν σε επαφή με τον έρωτα, με τις ρίζες τους και με τη ζεστή λατίνα καρδιά τους.
Η ταινία καλύπτει μόνο τις βασικές απαιτήσεις ενός θεατή λυσσασμένου να πάει σε ρομαντική κομεντί, μια και δεν έχει ούτε πρωτοτυπία, ούτε φινέτσα, ούτε χημεία. Η Καμίλα Μπελ και η Αλέξα Βέγκα με τίποτε δε γεννήθηκαν από την ίδια μάνα, το ρομάντζο αφθονεί αλλά μένει κοινότυπο και τα αστεία με αφορμή τη μεξικανική κουλτούρα πρέπει να φάνηκαν στους μεξικανοαμερικάνους όπως σε μας το «Γάμος αλά Ελληνικά». Η μοναδική ηρωίδα που μένει στη μνήμη είναι αυτή της Αντριάνα Μπαράζα, που μπορεί να θυμάστε ως νταντά στη «Βαβέλ».
Ο λόγος που η ταινία, παρόλ’ αυτά, δεν προσβάλει κανέναν και διατηρεί στη διάρκειά της ένα κλίμα προσμονής, είναι ότι τα μυθιστορήματα της Οστιν, όσο πειραγμένα κι αν είναι, κρατούν το παιχνιδιάρικο ρομάντζο στο βάθος τους.
Δείτε και το αποκλειστικά υποτιτλισμένο clip της ταινίας, «Driving Mary»