Το μάθαμε, το διαπιστώσαμε, πλέον το πιστεύουμε. Το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν μένεις έγκυος στην Αμερική είναι να αγοράσεις αυτό το βιβλίο. Το εγχειρίδιο «What to Expect When You're Expecting» της Χάιντι Μέρκοφ ευθύνεται στο ότι έχουν καθησυχαστεί εκατομμύρια γυναίκες από τις αναπάντεχες μικρές και μεγάλες αλλαγές που φέρνει μία εγκυμοσύνη στο σώμα και τη ζωή τους. Καταρρίπτοντας τον μύθο της «πιο ευτυχισμένης περιόδου μίας γυναίκας» η Μέρκοφ μιλάει για τα σπυράκια στην πλάτη, τα αέρια, το πρήξιμο των αστραγάλων, τις νευρώσεις, τις ορμόνες, τις ανασφάλειες. Εμμέσως, ανακουφίζονται και οι άντρες. Αντί να έχουν δίπλα τους μία ανεξάντλητη πηγή υστερίας, έχουν τις απαντήσεις σε τακτοποιημένα κεφάλαια και χιουμοριστικά τρίβια.
Κι αυτό το Χόλιγουντ το είδε ως χρυσή ευκαιρία κι ένα μεγάλο στοίχημα: μία σπονδυλωτή ταινία (στα πρότυπα του «Love, Actually») όπου ζευγάρια θα αντιμετωπίζουν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους τον ερχομό ενός παιδιού στις ζωές και τις σχέσεις τους. Τέσσερα ζευγάρια λοιπόν, μία ομάδα στήριξης μπαμπάδων κι ένας ζηλευτός, γυμνασμένος εργένης με άσωτη ζωή ανακατεύουν τις ιστορίες τους σε μία κομεντί που σκηνοθέτησε ο «πολύ Βρετανός» (σύμφωνα με τα λόγια της ίδιας της Ντίαζ) Κερκ Τζόουνς, ο οποίος ... δεν είχε ιδέα για το βιβλίο. «Το παρήγγειλα και όταν έφτασε στο σπίτι δημιουργήθηκε παρεξήγηση. Εχω βλέπετε τρία παιδιά ήδη, η γυναίκα μου είδε το βιβλίο και τρόμαξε: ''νομίζα ότι συμφωνήσαμε ότι δε θα κάνουμε άλλα!'' μου είπε θυμωμένα. Αιφνιδιάστηκα, δεν ήξερα τι να της πω. Δεν ήξερα ότι δεν ήταν μυθιστόρημα αλλά εγχειρίδιο. Δεν ήξερα που έμπλεκα!» μας είπε γελώντας. «Δέχτηκα με ενθουσιασμό να κάνω την ταινία γιατί θέλω να διηγούμαι ιστορίες που παρέχουν χιούμορ και συναίσθημα μαζί. Και δεν μπορώ να φανταστώ κάποιους άλλους τυχαίους 9 μήνες στη ζωή ενός ανθρώπου, γυναίκας ή άντρα, που να διακατέχεται από παρόμοιες αντιφάσεις! Η περίοδος της εγκυμοσύνης μιας γυναίκας είναι δραματική, ξεκαρδιστική, ενοχλητική, πονεμένη, ευτυχισμένη... δεν συγκρίνεται με τίποτα που έχεις ζήσει!»
O σκηνοθέτης Κερκ Τζόουνς ανάμεσα στις πρωταγωνίστριές του
Ο Τζόουνς μας υποδέχεται πρώτος στη σουίτα του Four Seasons στο Μπέβερλι Χιλς που σε λίγη ώρα θα γεμίσει από μία ντουζίνα χολιγουντιανών σταρ. Από την Τζένιφερ Λόπεζ και την Κάμερον Ντίαζ, μέχρι την οσκαρική υποψήφια Αννα Κέντρικ («Ραντεβού στον Αέρα») και την αγαπημένη κομεντιέν Ελίζαμπεθ Μπανκς, κι από τον «Gossip Girl» καρδιοκατακτητή Τσέις Κρόφορντ, τον Μάθιου «Glee» Μόρισον, τον κακό λύκο του «True Blood» Τζο Μανγκανιέλο, μέχρι τον βραζιλιάνο Ροντρίγκο Σαντόρο είμαστε βέβαιοι ότι δεν έχουμε δει περισσότερους λαμπερούς, όμορφους, φωτογενείς ανθρώπους μέσα σε μια μέρα στη ζωή μας. Δεν απασχόλησε τον Τζόουνς αυτή η επέλαση χολιγουντιανής γυαλιστερής επιδερμίδας στο να κρατήσει την αληθοφάνεια της ιστορίας του;
Τσέις Κρόφορντ, Αννα Κέντρικ, Κάμερον Ντίαζ, Ροντρίγκο Σαντόρο, Μάθιου Μόρισον
«Το αντίθετο! Επέλεξα το καστ μου πολύ προσεχτικά και ήταν μία πραγματική σπαζοκεφαλιά να έχω ακριβώς αυτούς που θέλω, στους ρόλους που θέλω. Ολοι είχαν διαφορετικές υποχρεώσεις σε διαφορετικές περιόδους μέσα στο χρόνο των γυρισμάτων και απαιτήθηκε σχεδιασμός μαθηματικής ακρίβειας για να τους καταφέρω να έρθουν στο σετ για λίγες μέρες και να γυρίσουν τις σκηνές τους. Αλλά όταν έχεις την Τζένιφερ Λόπεζ σ' ένα ρόλο, χρειάζεσαι έναν Ροντρίγκο Σαντόρο για να πείσει ως ο άντρας δίπλα της. Αντίθετα, η Ελίζαμπεθ Μπανκς ήθελε κάτι πιο γήινο και για αυτό χάρηκα που είχα τον Μπεν Φαλκόνε. Γιατί κι εγώ σκέφτηκα αυτό που λέτε: με βοήθησε στην ισορροπία του καστ. Οταν μαγειρεύεις ένα φαγητό δεν το θέλεις να καταλήξει πολύ πλούσιο, πολύ λιπαρό. Ο Μπεν ήταν το συστατικό που έδεσε τη σάλτσα. Μην του το πείτε όμως. Νομίζει ότι τον επέλεξα στο καστ για να του ενισχύσω τις ανασφάλειές του. Στις συνεντεύξεις τον βάζουν μαζί με τον Τζο και τον Ροντρίγκο και με κοιτάει από απέναντι θυμωμένα: ''Δύο ημίθεοι και στην μέση εγώ. Λαμπρά!'' Κανείς όμως δεν είχε το ταμπεραμέντο χολιγουντιανού σταρ. Ολοι ήταν εξαιρετικοί, συνεργάσιμοι και με ιδιαίτερο χιούρμο. Είμαι ερωτευμένος με τους ηθοποιούς μου. Θα το καταλάβετε όταν τους γνωρίσετε...»
ΚΑΜΕΡΟΝ ΝΤΙΑΖ & ΜΑΘΙΟΥ ΜΟΡΙΣΟΝ
Είστε ένα από τα τέσσερα ζευγάρια της ταινίας. Πείτε μας με δυο λέξεις την ιστορία σας...
Κάμερον Ντίαζ: Με γκαστρώνει...
Μάθιου Μόρισον: ... the end! (γέλια) Είμαι καθηγητής χορού σε celebrity reality show, εκείνη είναι διάσημη γυμνάστρια, γινόμαστε ζευγάρι, μένει έγκυος και πρέπει να μάθουμε πώς να χειριστούμε τους εαυτούς μας και την σχέση μας κάτω από τα νέα δεδομένα. Δύο δυναμικοί άνθρωποι με καριέρες που δε θέλουν να παρατήσουν, όπως δε θέλουν να παρατήσουν ποιος κρατάει το τιμόνι στη σχέση.
Κάμερον μπορεί να μην έχεις η ίδια παιδιά, αλλά έχεις παραστεί και στις τρεις γέννες της αδελφής σου, κάτι που λες ότι σε σημάδεψε για πάντα...
Ω, ναι! Ηταν συγκλονιστικές εμπειρίες! Ειδικά η πρώτη που ήταν καισαρική και δεν ξέρω για ποιο λόγο κανείς δεν με προετοίμασε ότι ... είναι κανονική εγχείρηση! Μπήκα σ' ένα χειρουργείο και είδα τα σπλάχνα της αδελφής μου σ' ένα τραπεζάκι. Αλλά και στις επόμενες όταν είδα τι συμβαίνει στο αιδείο μιας γυναίκας κατά τη διάρκεια της γέννας σοκαρίστηκα. «Ετσι γίνεται; Με δουλεύετε; Οχι ευχαριστώ δε θα πάρω!»
Πιστεύεις ότι όσο επιτυχημένη κι αν γίνει μια γυναίκα, όσο κι αν εξελισσόμαστε ως κοινωνίες, πάντα θα πρέπει να απαντάμε στο ερώτημα γιατί δεν έχουμε γίνει ακόμα μητέρες; Γιατί δεν παντρευτήκαμε;
Πάντα πίστευα ότι θα ήμουν παντρεμένη και μητέρα δύο τουλάχιστον παιδιών πριν τα 25 μου. Αυτή όμως ήταν η διαδρομή της μητέρας και της αδελφής μου, όχι η δική μου. Εγώ έκανα άλλες επιλογές, χάραξα μία διαφορετική πορεία με την καριέρα μου και δεν κοίταξα ποτέ πίσω. Ομως δεν πιστεύω στα deadlines. Είμαι ανοιχτή σε ό,τι φέρνει η ζωή μου. Αγαπώ πολύ τα παιδιά, έχω ανήψια και παιδιά φίλων που λατρεύω. Θέλω πολύ μια μέρα να κάνω και δικά μου, να υιοθετήσω, να αγκαλιάσω τα παιδιά ενός μελλοντικού συντρόφου που έχει πίσω του μία οικογένεια. Δεν αποκλείω τίποτα, δεν ανησυχώ για τίποτα. Ζω το σήμερα, την κάθε στιγμή. Επίσης, πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος βρίσκεται σ' αυτό τον πλανήτη για έναν σκοπό. Και πρέπει να τον βρει. Ισως δεν είναι ο προορισμός του να γίνει γονιός. Με αυτή την πίεση όμως πολλές γυναίκες και πολλοί άντρες αναγκάζονται να βιαστούν, να πάρουν αποφάσεις που δεν τους ταιριάζουν. Κι αυτό δεν οδηγεί ούτε σε ευτυχισμένες οικογένειες, ούτε σε ευτυχισμένα παιδιά.
Μάθιου, πώς σου φαίνεται η εμπειρία της μεγάλης οθόνης; Μπορείς να συνδυάσεις κινηματογραφικές προτάσεις με το πρόγραμμα του «Glee»;
Είναι κάτι που το θέλω πολύ. Είναι όνειρο για μένα. Η αλήθεια είναι ότι δεν σταματάω καθόλου. Στο τηλεοπτικό σύμπαν το δικό μας σόου ξεκινάει γυρίσματα πρώτο και τελειώνει τελευταίο. Δουλεύουμε εντατικά 8 με 9 μήνες το χρόνο. Ενδιάμεσα ηχογραφώ το νέο μου άλμπουμ και προσπαθώ να γυρίζω ταινίες. Αγαπώ πολύ το σινεμά, θέλω να βρίσκω χρόνο για αυτό.
Στην ταινία ερμηνεύεις έναν χορευτή που γίνεται ξαφνικά διάσημος. Ενιωσες κάτι τέτοιο και στη δική σου καριέρα: από την πιο μικρής εμβέλειας φήμη σου στο Μπρόντγουεϊ βρέθηκες σ' ένα τηλεοπτικό σόου που σε έκανε αυτόματη εμμονή. Πώς είδες τη ζωή σου να αλλάζει;
Μ.Μ.: Οταν μπαίνεις σ' αυτή τη δουλειά, κανείς δεν σε προετοιμάζει για αυτό το κομμάτι. Ο,τι κι αν διαβάζετε, ό,τι κι αν σας λένε, αυτή είναι η αλήθεια. Φυσικά και θέλεις τη δημοσιότητα και τον κόσμο και την αγάπη του κοινού. Αλλά αυτό που συμβαίνει είναι ένα πολύ διαφορετικό ζώο. Δεν ξέρω, προσπαθώ να το μάθω. Προσπαθώ να παραμείνω ο εαυτός μου, να μην επηρεάζομαι. Μπορείς πολύ εύκολα να ξεφύγεις αν δεν προσέξεις. Παίρνω παράδειγμα από την Κάμερον που ζει τη ζωή της με τέτοια απλότητα που είναι... σοκαριστική. Καμία σχέση με «χολιγουντιανή σταρ»!
Κ.Ντ.: Θα πρέπει να είσαι πραγματικά αφελής, κούφιος και ανεγκέφαλος για να θεωρείς ότι όλο αυτό το πανηγύρι σε αφορά. Και πίστεψέ με: αυτοί που επηρεάζονται, κουβαλούσαν το σταριλίκι μέσα τους, πολύ πριν γίνουν σταρ. Επίτρεψέ μου να σου διηγηθώ τι συμβαίνει στο χώρο μας. Σ' ένα κινηματογραφικό σετ έχουμε μια δουλειά να κάνουμε. Οπως έχει και ο ηλεκτρολόγος δίπλα μας. Αν το Χόλιγουντ μου παρέχει πέντε βοηθούς, που ένας μου φέρνει νερό κι ο άλλος μου δένει τα παπούτσια, δεν είναι γιατί είμαι βασίλισσα. Αλλά γιατί ο χρόνος είναι χρήμα. Μία παραγωγή εκατομμυρίων με θέλει ακίνητη στη θέση μου και έτοιμη να πω τις ατάκες μου μόλις ο σκηνοθέτης δώσει το σήμα. Αν φύγω για να βρω νερό μόνη μου, θα πάθουν όλοι υστερία. Κάθομαι λοιπόν στο σημάδι μου και περιμένω να κάνω τη δουλειά μου, ενώ άνθρωποι γύρω μου με βοηθούν να την κάνω, κάνοντας κι εκείνοι τη δική τους. Αλοίμονο αν πιστέψω ότι όλο αυτό με αφορά προσωπικά! Αν το πιστέψω, δείχνω ποιος πραγματικά ήμουν πάντα. Δεν με έκανε η φήμη. Αν είσαι έξυπνος και θετικός άνθρωπος, αν έχεις μία βασική αξιοπρεπή ανατροφή, η φήμη σε κάνει να θωρακίζεσαι και να βάζεις όρια στον εαυτό σου. Να μην ξεφεύγεις γιατί ακολουθεί κατηφόρα...»
ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΛΟΠΕΖ & ΡΟΝΤΡΙΓΚΟ ΣΑΝΤΟΡΟ
Είστε το μοναδικό ζευγάρι της ιστορίας που προσπαθεί να υιοθετήσει. Η ψυχολογική διαδικασία όμως είναι ίδια: ένας μικρός εισβολέας θα έρθει για πάντα στη ζωή σας και πρέπει και οι δύο να είστε έτοιμοι για αυτόν...
Ροντρίγκο Σαντόρο: Ακριβώς. Η ταινία δεν είναι μόνο για το τι συμβαίνει στο σώμα μια γυναίκας όταν περιμένει μωρό. Αλλά και για το τι συμβαίνει στο μυαλό και της γυναίκας του άντρα όταν περιμένουν μωρό. Αυτό το κομμάτι σπάνια έχει αποτυπωθεί στο σινεμά και με κάποια αληθοφάνεια. Ο χαρακτήρας μου δεν είναι έτοιμος να γίνει πατέρας. Ζητά την βοήθεια των «dudes», ενός γκρουπ στήριξης μπαμπάδων, οι οποίοι συναντιούνται στις παιδικές χαρές με τα παιδιά τους και ανταλλάζουν ιστορίες και συμβουλές. Τότε καταλαβαίνει ότι κανείς δεν είναι ποτέ 100% έτοιμος για να γίνει πατέρας.
Τζένιφερ Λόπεζ: Δεν είχα σκεφτεί ποτέ το θέμα της υιοθεσίας πριν παίξω αυτό το ρόλο. Ημουν τυχερή – αν και σχετικά μεγάλη, κατάφερα κι έκανα τα παιδιά μου χωρίς προβλήματα. Γυρίζοντας αυτή την ταινία όμως και παίρνοντας αυτό το μωρό από την Αιθιοποία στην αγκαλιά μου, κατάλαβα στο πετσί μου ότι η αγάπη για ένα άλλο πλάσμα δεν προέρχεται από το DNA που σας ενώνει. Παραλίγο να το πάρω σπίτι μου. Δεν ξέρω τι θα μου φέρει η ζωή μου στο μέλλον, προς το παρόν τα χέρια μου είναι εντελώς γεμάτα με τα δίδυμα, αλλά ξέρω ότι η υιοθεσία είναι μία πολύ πιθανή περίπτωση.
Ακούστηκε ότι η μοναδική οδηγία που σας έδωσε ο Κερκ Τζόουνς ήταν ''παιδιά, μην πιάνεστε τόσο πολύ – λιγότερες αγκαλιές και φιλιά!''
Τζ. Λ.: Με ζήλευαν όλες οι γυναίκες του καστ. Μπορούσα να αγκαλιάζω και να φιλάω αυτόν τον άντρα!
Ρ.Σ.: Μα είμαστε λατίνοι, για αυτό! Κι εσείς οι Ελληνες το ίδιο δεν κάνετε;
Τζ. Λ.: Είχαμε εξαιρετική συνεργασία με τον Ροντρίγκο. Από την αρχή σκεφτήκαμε ποιο είναι αυτό το ζευγάρι. Αγαπιούνται, είναι καλλιτέχνες, έχουν μία ζεστή κοινωνική ζωή και μία τρυφερή σχέση. Από εκεί προέκυψε η χημεία μας.
Ρ.Σ.: Ακολουθούσα τυφλά την Τζένιφερ. Με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που τη γνώρισα. Είναι απλή, άμεση και με εξαιρετική ικανότητα στην κωμωδία. Η κωμωδία της είναι τόσο φυσική όσο ο χορός και το τραγούδι. Αντίθετα με μένα. Λίγο πριν αρχίσουμε το γύρισμα, πανικοβλήθηκα. Είπα στον Κερκ ότι δεν έχω παίξει κωμικό ρόλο, δεν ξέρω πώς να χειριστώ την κωμωδία. Δεν ξέρω καν αν έχω χιούμορ!
Τζένιφερ, πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι οι αφηγήσεις του βιβλίου και της ταινίας; Σου συνέβη κάτι παρόμοιο στην δική σου εγκυμοσύνη;
Δέχτηκα να κάνω αυτή την ταινία, γιατί το βιβλίο εγκυμοσύνης πάνω στο οποίο βασίζεται ήταν η βίβλος μου όσο ήμουν έγκυος. Μου έσωσε τη ζωή. Γιατί είναι ένα εγχειρίδιο που πραγματικά σου εξηγεί τι σου συμβαίνει, χωρίς ταμπού, χωρίς χαζοχαρούμενες αλήθειες. Θα παχύνεις, θα χάσεις τους αστραγάλους σου, θα αποκτήσεις ακμή, θα έχεις αέρια, θα πρηστούν τα ...πάντα! Ακόμα και η μύτη μου είχε γίνει τεράστια! Είναι γεγονός! Είσαι έτοιμη να φρικάρεις, αλλά το διαβάζεις στο βιβλίο και καθησυχάζεσαι. Σας ορκίζομαι – πρέπει να έπεσε το IQ μου για λίγους μήνες. Το μυαλό μου συρρικνώθηκε. Μέχρι τους πρώτους 6 μήνες περνούσα σχεδόν ιδανική εγκυμοσύνη – ήμουν σε περιοδεία, χορεύα και τραγουδούσα. Μέχρι που μια μέρα, είμαι στη σκηνή, ξεκινάει το κομμάτι, εγώ κάνω τα δικά μου χορεύοντας, πλησιάζω το μικρόφωνο και.... κουρτίνα. Τίποτα. Νάδα. “Εεεεε μήπως ξέρει κανείς τους στίχους του τραγουδιού μου” φώναξα, γιατί ειλικρινά δε θυμόμουν τίποτα! Ολα επανήλθαν μετά τη γέννα, εκτός από τα πλευρά μου. Για κάποιο λόγο τα πλευρά μου άνοιξαν ένα νούμερο. Αλλά αυτό είναι... το σώμα σου αλλάζει. Εχεις γίνει μανούλα. Είσαι κάτι άλλο πια!
ΑΝΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚ & ΤΣΕΪΣ ΚΡΟΦΟΡΝΤ
Αννα, πες μου κάτι: Τζορτζ Κλούνεϊ, Ρόμπερτ Πάτινσον και τώρα Τσέις Κρόφορντ. Είναι σκοπός της ζωής σου να κάνεις όλες τις γυναίκες, κάθε ηλικίας, να σε μισήσουν;
Α.Κ.: Ναι. Μετράω την επιτυχία μου με το μέγεθος του μίσους των γυναικών (γελάει). Μα κοιτάξτε αυτό το πρόσωπο. Σκάστε από τη ζήλεια σας κορίτσια.
Τσ. Κ.: Εγώ από τη σειρά μου έπαιξα στην ταινία γιατί δίπλα στην Αννα, ένιωσα λίγο Τζορτζ. Αυτός είναι ο σκοπός μου. Οταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ο Τζορτζ Κλούνεϊ!
Ερμηνεύετε δύο σεφ και χρειάστηκε να πάρετε μαθήματα μαγειρικής. Εκεί η Αννα, αν δεν απατώμαι, πήρε το θέμα του method acting λίγο σοβαρά. Τι συνέβη ακριβώς;
Α.Κ.: Είχα ένα μικρό, αλλά φριχτό ατύχημα! Μας μάθαιναν πώς να κόβουμε λαχανικά και ήμουν αγουροξυπνημένη, δεν πρόσεξα κι έκοψα, ξερίζωσα σχεδόν, το νύχι μου από το ένα δάχτυλό μου. Είναι από αυτά τα ατυχήματα που ντρέπεσαι τόσο πολύ που λες σε όλους γύρω σου «είμαι καλά, τίποτα δεν είναι, θα του βάλω ένα band aid, μια χαρά, όλα καλά» και μετά πας σπίτι σου και ουρλιάζεις. Με ξύπναγε τα βράδια από τον πόνο. Και δεν είναι από αυτές τις ουλές που μπορεί να αποκτήσεις μετά από ένα γύρισμα και να γίνουν παράσημά σου. Κανείς δε θέλει να δει το βγαλμένο σου νύχι!
Τσέις, στην ταινία παίζεις έναν νεαρό καρδιοκατακτητή που αφήνει έγκυο την κοπέλα με την οποία μόλις άρχισε να βγαίνει. Αν ήσουν ο χαρακτήρας σου στο «Gossip Girl» τα πράγματα θα ήταν μελό και προβλέψιμα: θα το έβαζες στα πόδια. Εδώ όμως ο ήρωάς σου μένει. Πιστεύεις ότι οι ωραίοι άντρες είναι παρεξηγημένοι στην τηλεόραση και στο σινεμά; Ή μήπως είναι πιο παρεξηγημένοι στη ζωή;
Τσ. Κ.: Δύσκολη ερώτηση. Χαίρομαι που έπαιξα αυτό το ρόλο γιατί, πράγματι, δεν υπάρχουν και πολλά παραδείγματα όπου ο «νέος, ωραίος, καρδιοκατακτητής» στέκεται ως κύριος και ως άντρας να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών του. Κι όμως έχω τέτοια παραδείγματα στη ζωή μου. Ετσι μεγάλωσα κι εγώ. Για μένα δεν γνωρίζεις κοπέλες για να παίξεις, δεν με ενδιαφέρουν τα εφήμερα. Οταν τελείωσε η προηγούμενη σχέση μου, δεν την ξεπέρασα εύκολα. Είμαι ακόμα single γιατί δεν έχω βρει ένα κορίτσι με που να αγγίζει ποιος είμαι πραγματικά εγώ, μέσα μου. Οταν γίνεσαι διάσημος τα πράγματα δυσκολεύουν. Οι παιδικοί μου φίλοι από το Τέξας νομίζουν ότι έχω και μία διαφορετική γυναίκα κάθε βράδυ. Βλέπουν τα εξώφυλλα που με ονομάζουν τον «εργένη της χρονιάς» και με ταράζουν στο πείραγμα. Εγώ όμως δεν είμαι αυτός, στα εξώφυλλα. Είμαι ο Τσέις. Και θέλω ένα κορίτσι που να με προκαλεί, να με κάνει να ξεπερνάω τον εαυτό μου, να γελάμε, να πηγαίνουμε σε συναυλίες, να βγούμε πρώτο ραντεβού με ποδήλατα. Ομως, πράγματι, οι γυναίκες περιμένουν κάτι άλλο από μένα. Παρεξηγούν την εικόνα των χαρακτήρων που παίζω με το ποιος μπορεί να είμαι. Εχει κι αυτό την πλάκα του. Να τους γκρεμίζω τα στρεότυπα...
ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΜΠΑΝΚΣ & ΜΠΕΝ ΦΑΛΚΟΝΕ
Ελίζαμπεθ απέκτησες πρόσφατα το πρώτο σου παιδί, αλλά ίσως με την μόνη μέθοδο που η ταινία δεν εξετάζει: με τη βοήθεια μίας παρένθετης μητέρας. Ποια ήταν η δική σου εμπειρία με την μητρότητα; Υπήρξε κάποια στιγμή που τρόμαξες;
Θυμάμαι μία Πέμπτη λίγο πριν γεννηθεί το μωρό – το περιμέναμε από στιγμή σε στιγμή. Ηταν πρωί και οδηγούσαμε με τον άντρα μου για να πάμε κάπου να φάμε πρωινό, όταν κεραυνοβολήθηκα! Πραγματικά ένιωσα ότι εκείνη τη στιγμή παραλύω: αυτή ήταν η τελευταία μας Πέμπτη που θα ήμασταν ανέμελοι, οι δυο μας. Αρχισα να κλαίω και να γελάω μαζί – φρικάροντας φυσικά τον άντρα μου! Μετά αυτό συνεχίστηκε για λίγο: η τελευταία μας Παρασκευή, το τελευταίο Σάββατο βράδυ. Οταν ήρθε το μωρό, όλα μπήκαν στη θέση τους. Αλλά κανείς δεν είναι πραγματικά έτοιμος για αυτή την αλλαγή.
Μπεν είσαι παντρεμένος με την αγαπημένη μας Μελίσα Μακάρθι. Πόσο κοντά είναι η ταινία με τις δικές σου εμπειρίες με τα δυο σας παιδιά;
Ντρέπομαι να ομολογήσω ότι... αρκετά! Εμείς οι άντρες είμαστε αβοήθητα πλάσματα μπροστά σε όλο αυτό που συμβαίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι η φύση επέλεξε τις γυναίκες να γεννούν παιδιά. Εμείς δεν έχουμε τις αντοχές. Θυμάμαι όταν έσπασαν τα νερά της Μελίσα στο πρώτο παιδί, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και όσο έκανε τις αναπνοές της, εγώ είχα πάθει υστερία. Τη ρωτούσα επίμονα, ξανά και ξανά, αν θυμήθηκε να πάρει το δίπλωμα οδήγησής της. Εκείνη, ψύχραιμα, μου έλεγε ότι δε θυμάται, είναι λίγο απασχολημένη τώρα, να μην την ενοχλώ αλλά εγώ είχα κολλήσει! Σταμάτησα το αυτοκίνητο, βρήκα την τσάντα της, βρήκα το δίπλωμα και μόνο τότε συνέχισα να οδηγώ προς το μαιευτήριο. Η Μελίσα με κοιτούσε καλά καλά. Πώς δεν γεννήσαμε στην μέση του δρόμου ήταν θαύμα. Σταμάτησε όμως το μυαλό μου. Εβγαλα τον πανικό μου έτσι!
Ελίζαμπεθ η δική σας ιστορία είναι αυτή που απομυθοποιεί και καθησυχάζει τα ζευγάρια των θεατών. Είστε οι πιο οικείοι, οι πιο γήινοι. Πιστεύεις ότι η κωμωδία είναι ένας τρόπος να πούμε πολύ σοβαρά πράγματα και να είμαστε ταυτόχρονα άμεσοι και αληθινοί;
Φυσικά. Αυτός είναι και ο λόγος που αγαπώ την κωμωδία – εντός και εκτός οθόνης. Το χιούμορ είναι μεγάλο μέσο επικοινωνίας και αν λείπει δεν υπάρχει επικοινωνία για μένα. Οταν διαβάζω ένα σενάριο βρίσκω πάντα ότι οι στιγμές που καταλαβαίνω την ηρωίδα μου είναι όταν με κάνει να γελάσω. Το δάκρυ εύκολα εκβιάζεται, αλλά κανείς δεν μπορεί να σε κάνει να γελάσεις αληθινά αν κάτι δεν χτυπήσει νεύρο από την πραγματική ζωή...
Μπεν, ερμηνεύεις έναν σύζυγο που συμπαραστέκεται 100% στη γυναίκα του. Την προηγούμενη χρονιά η Μελίσα γνώρισε πολύ μεγάλη επιτυχία με τις «Φιλενάδες» και αντιμετώπισε αυτό που ονομάζουμε «οσκαρική καμπάνια». Επιασες τον εαυτό σου να είσαι και στη ζωή ο συντρέχτης μπαμπάς και σύζυγος;
Ναι, εντελώς. Κανείς δεν σε προετοιμάζει για αυτό το πράγμα. Μην με παρεξηγείτε: ήταν υπέροχο και είμαι ο νούμερο ένα θαυμαστής της γυναίκας μου. Αλλά κάθε μέρα είχαμε κάπου να πάμε, κάθε τρεις και λίγο τελετές απονομής βραβείων. Στο σπίτι μας κατοικούσαν στυλίστες, μακιγιέρ. Επρεπε εγώ να προσέχω τα παιδιά, αλλά και να τους δώσω να καταλάβουν ότι η μαμά είναι απασχολημένη. Αξιζε όμως τον κόπο. Την καμάρωνα.
ΤΖΟ ΜΑΝΓΚΑΝΙΕΛΟ
Ερμηνεύεις τον γόη της παρέας, ένα χαρακτήρα που θα μπορούσε εύκολα να γίνει καρικατούρα. Εσύ όμως τον υπηρέτησες, σχεδόν αυτοσαρκαστικά...
Ναι, η αλήθεια είναι ότι ο ήρωάς μου δεν υπάρχει. Αιώνιος ταξιδιώτης, σέρφερ, γυμνασμένος, ανέμελος. Νομίζω ότι γράφτηκε περισσότερο ως η φαντασίωση των παντρεμένων αντρών. Ολοι στην ταινία πιστεύουν ότι αν δεν ήταν παντρεμένοι και αν δεν είχαν παιδιά, θα ήταν σαν και μένα. Βλέπουν σε μένα τον εαυτό που θα κατασκεύαζαν αν είχαν την ελευθερία τους. Αυτό φυσικά δεν υπάρχει. Επρεπε λοιπόν να τον κοροϊδέψω κι εγώ. Κι ευτυχώς έχω ένα παρελθόν στην κωμωδία στην τηλεόραση κι αυτό με βοήθησε!
Πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου με την επιτυχία του «True Blood»;
Πολύ. Ομως, όχι με τον τρόπο που νομίζετε. Ζω πολύ ασκητικά και πειθαρχημένα. Ξυπνώ πολύ νωρίς το πρωί, γυμνάζομαι 4 με 5 ώρες την μέρα, τρώω κάθε 3 ώρες γιατί διαφορετικά τα πράγματα είναι άσχημα για τους γύρω μου και κάνω τα γυρίσματά μου ενδιάμεσα. Οι παιδικοί φίλοι μου από το Πίτσμπουργκ με παίρνουν τηλέφωνο και με δουλεύουν για τα εξώφυλλα και τα δημιοσιεύματα και τις «ο πιο σέξι εργένης» βλακείες. Αλλά δεν έχουν ιδέα πώς πραγματικά είναι η ζωή μου. Μην με παρεξηγήσετε, δεν γκρινιάζω! Αντιθέτως! Λατρεύω που είμαι ο κακός κακός λύκος του «True Blood». Είμαι περήφανος για τη σειρά και περήφανος για το ρόλο μου, ο οποίος θα εξελιχθεί σ' αυτή τη σεζόν ιδιαίτερα.
Ποια είναι η μεγαλύτερη παρεξήγηση στην οποία αναφέρεσαι;
Α, πάρα πολλές. Τα χρήματα, οι γυναίκες, τα πάρτι. Οι φίλοι μου νομίζουν ότι είμαι πλούσιος, κάθε βράδυ είμαι σε διαφορετικό πάρτι και με διαφορετική γυναίκα. Η αλήθεια είναι ότι με το «True Blood» είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που νιώθω οικονομικά ασφαλής. Και για αυτό είμαι και σε θέση να σκέφτομαι σοβαρά μία σχέση, ή ένα παιδί. Είμαι λίγο παραδοσιακός. Θέλω να νιώσω ότι μπορώ να παρέχω στη σύντροφό μου, ότι μπορώ να μεγαλώσω ένα παιδί με ασφάλεια. Δεν είμαι παίκτης. Δεν με ενδιαφέρει το παιχνίδι του Χόλιγουντ με τις γυναίκες που στην πέφτουν. Πώς να το πω χωρίς να ακουστώ μαλάκας; Δεν είναι θέμα εξουσίας, ούτε θέλω να απορρίψω ότι έχουμε ισότητα. Αλλά εγώ είμαι ο κυνηγός, εγώ θέλω να πάρω το τηλέφωνό σου, εγώ θέλω να σε βγάλω έξω, να σου κάνω έκπληξη, να σε κεράσω. Ισως είμαι λίγο συντηρητικός.
Παίζεις όμως σε ρόλους που σε κάνουν eye candy στα μάτια των γυναικών. Αυτό δεν σε φέρνει αντιμέτωπο με όλες τις συνέπειες των λυσσασμένων θαυμαστριών; Είναι επιλογή σου να βγάζεις τα ρούχα σου, δεν είναι;
Δεν έχω πρόβλημα με τους ρόλους! Δεν με πειράζει το γυμνό και είμαι εντελώς άνετος με το σώμα μου. Κι σ' αυτήν εδώ την ταινία υπήρχε έντονο το αυτοσαρκαστικό στοιχείο. Το «True Blood» έχει τη δική του ατμόσφαιρα. Εκεί που τα έχασα λίγο είναι στην ταινία που γυρίσαμε με τον Στίβεν Σόντερμπεργκ, το «Magic Mike». Εκεί κατάλαβα, κυριολεκτικά στο πετσί μου, ότι το ανδρικό γυμνό, το αντρικό στριπτίζ, έχει μία δική του εντελώς κοινωνική αντίληψη. Νιώθω ότι γύρισα μία σουρεαλιστική κωμωδία κι όχι ένα σοβαρό έργο στο οποίο βγάζω τα ρούχα μου ως βιοπαλαιστής! Δεν υπάρχει «δράμα» ακριβώς στη ζωή ενός stripper. Παραδείγματος χάρη: σ' ένα μαγαζί με γυναίκες strippers δε θα τολμούσε κανείς να αγγίξει. Οι μπράβοι θα τον πέταγαν έξω, θα έτρωγε ξύλο. Στα ανδρικά μαγαζιά γίνεται της κακομοίρας. Για να γυρίσουμε μία σκηνή μου φωνάξαμε extras - γυναίκες που βρήκαμε να συχνάζουν σε τέτοια μαγαζιά. Ο Στίβεν φώναξε «action'» και ξαφνικά δεκάδες ζευγάρια χέρια με χάιδευαν, με έτριβαν, με χούφτωναν, περνούσαν κάτω από το εσώρουχό μου!
Διαβάστε την κριτική του Flix για το «Τι να Περιμένεις Οταν Είσαι Εγκυος» εδώ και δείτε το trailer της ταινίας.
Tags: Κάμερον Ντίαζ, Τζένιφερ Λόπεζ, ΑΝΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚ, Ελίζαμπεθ Μπανκς, ΜΑΘΙΟΥ ΜΟΡΙΣΟΝ, ΤΣΕΪΣ ΚΡΟΦΟΡΝΤ, Τζο Μανγκανιέλο, ροντρίγκο σαντόρο, Μπεν Φαλκόνε