Ο Ματιέ κι ο Βενσάν είναι δύο μεσήλικες συνεργάτες και κολλητοί φίλοι. Η ιστορία τους ξεκινά από το Παρίσι, όμως ένα τραγικό συμβάν οδηγεί τον Ματιέ να ακολουθήσει τον φίλο του στον Νότο, στην Κυανή Ακτή, όπου θα ξαναχτίσουν μαζί με τις γυναίκες τους μία νέα αρχή, και μία πολύ πιο επιτυχημένη καριέρα. Το τραύμα του Παρισιού όμως πάντα υποβόσκει. Ο Ματιέ είναι βαθιά υποχρεωμένος στον Βενσάν - του έσωσε τη ζωή, τον στήριξε, του χάρισε νέα ζωή. Οταν όμως ανακαλύπτει ότι ο Βενσάν έχει μια παράνομη σχέση, το ρήγμα στο γάμο του φίλου του, θρυμματίζει την τετράδα και απειλεί σοβαρά και τη δική τους φιλία. Ειδικά όταν ο Ματιέ γνωρίζει την ερωμένη και την ερωτεύεται κι αυτός παράφορα.
Ο Ιβάν Ατάλ («Η Γυναίκα μου Είναι Ηθοποιός») γράφει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί σ' ένα θρίλερ που επιχειρεί να αποδείξει ότι όλα στη ζωή είναι μία ζαριά - το κάρμα, το timing, οι επιλογές του ανθρώπου απέναντι στην μοίρα του. Μία σειρά συμπτώσεων μπορούν να σε φέρουν απέναντι σε ένα καλά κρυμμένο εαυτό που δεν γνώριζες κι ο ίδιος. Σταυροδρόμια που επιλέγεις που θα πας και τι θα αφήσεις, σηματοδοτούν μοιραία τη διαδρομή σου. Και επίσης... carma is a bitch.
Ο Ατάλ χτίζει ρυθμό σκοτεινού σασπένς, ένταση και υποβλητική ατμόσφαιρα, όμως τα σεναριακά του ζάρια είναι ολοφάνερα πειραγμένα για να φέρνουν εύκολες εξάρες: όλες οι ειρωνικές συμπτώσεις πέφτουν πολύ βολικά για να εξυπηρετήσουν το ηθικοπλαστικό δίδαγμα του σεναρίου, όλες οι στροφές του δρόμου κρύβουν μια τραγωδία, όλα τα παιχνίδια της τύχης συνωμοτούν για να ωθήσουν τους ήρωες στα κόκκινα.
Με καστ πρωτοκλασάτων Γάλλων ηθοποιών το εγχείρημα γίνεται πιο γοητευτικό, αλλά το παιχνίδι παραμένει στημένο.