Το τεράστιο φονικό νίντζα ρομπότ Σρέντερ και η συμμορία του, οι Foot Clan, συμμαχούν με τον διπρόσωπο επιχειρηματία Ερικ Σακς για να αφανίσουν τον πληθυσμό της Νέας Υόρκης και βάλε. Ενάντιά τους θα σταθούν τέσσερα δίμετρα έφηβα χελωνονιντζάκια, με ιδιαίτερη αγάπη για τις πολεμικές τέχνες, την πίτσα και το χιπ-χοπ, που μπορεί να μην είναι ακόμα έτοιμα ν’ αντιμετωπίσουν τον «έξω» κόσμο, αλλά η παιδική τους αφέλεια και η γενναιόδωρη τόλμη τους τα κάνουν παντοδύναμα. Στο πλάι τους θα βρεθούν η φιλόδοξη και τολμηρή ρεπόρτερ Εϊπριλ Ο’ Νιλ κι ο κατά φαντασία γόης κάμεραμάν της.

Το κόμικ των Κέβιν Ιστμαν και Πίτερ Λερντ απέκτησε ορκισμένους φαν όταν μεταφέρθηκε στην τηλεόραση τη δεκαετία του ’80, ως μια από τις πιο επιτυχημένες παιδικές σειρές της ιστορίας. Τα τέσσερα χελωνονιντζάκια με τα ονόματα ζωγράφων της Αναγέννησης, ο Λεονάρντο, ο Ντονατέλο, ο Ραφαέλ και ο Μικελάντζελο ταξίδεψαν από τη μικρή στη μεγάλη οθόνη, από το animation στο live action κι έγιναν τόσο δημοφιλείς, ώστε να μετατραπούν ακόμα και σε αποκριάτικες στολές. Η νέα τους εκδοχή, σε παραγωγή του Μάικλ Μπέι και σκηνοθεσία του Τζόναθαν Λίμπσμαν της «Οργής των Τιτάνων» δεν έχει τίποτα να προσθέσει στην ένδοξη ιστορία τους.

Η έμφαση της ταινίας πέφτει σαφώς στο 3D και στις σκηνές δράσης, οι οποίες είναι μάλλον θεαματικές, με πρωτοστάτη τη μία που εκτυλίσσεται στα χιόνια και είναι πρωτότυπη και σχεδόν συναρπαστική. Κατά τα άλλα, το παιδικό σενάριο και το οριακά εφηβικό χιούμορ περιορίζουν την ταινία σε κοινό πολύ μικρών ηλικιών και δε στέκονται αντάξια της ποπ ιστορίας του αήττητου κουαρτέτου υπερφυσικών ερπετών.

Η συμμετοχή των ανθρώπων στην ταινία είναι ακόμα χειρότερη, αρχής γενομένης με τη Γούπι Γκόλντμπεργκ που αναλαμβάνει ένα ρόλο που θα μπορούσε να υποδυθεί ο οποιοσδήποτε περαστικός, με δυο μίνι-σκηνές χωρίς ίχνος ενδιαφέροντος. Ο Γουιλ Αρνέτ προλαβαίνει μόνο να μεταχειριστεί τη γνώριμη μανιέρα του και τίποτε άλλο και η Μέγκαν Φοξ κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να στέκεται/σκαρφαλώνει/τρέχει/σκύβει με μισάνοιχτα χείλη, T-shirt χαλαρό στο μπούστο και πρόσωπο τόσο όμορφο σα φτιαγμένο από τα cgi της ταινίας. Ελπίζουμε, εκτός από το άφθονο budget, να μπει λίγο περισσότερος κόπος στα σίκουελ, που, δεδομένης της εισπρακτικής επιτυχίας της ταινίας, είναι βέβαιο ότι θα έρθουν.