Η Φρεντί, η 25χρονη Γαλλίδα με τη μεθυστική ομορφιά και το αλέγκρο τέμπο, δεν είναι ο Ντέιβι Τσου, ο βραβευμένος στις Κάννες το 2016 για το «Diamond Island» σκηνοθέτης που γεννήθηκε στην Καμπότζη αλλά μεγάλωσε στη Γαλλία, διερευνώντας πάντα πού ανήκει και ποια είναι η αυτο-περιγραφή του. Οι ιστορίες τους όμως μοιάζουν τόσο ώστε η νέα του ταινία, με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών και Χρυσή Αθηνά στις Νύχτες Πρεμιέρας, να μην είναι αυτοβιογραφική αλλά να κερδίζει αυτή την πηγαία συναισθηματική αυθεντικότητα που κάνει ένα φιλμ εθιστικό.
Παρορμητική, ενθουσιώδης και απρόβλεπτη, η Φρεντί γεννήθηκε στην Κορέα, δόθηκε μωρό για υιοθεσία σε Γάλλους γονείς και μεγάλωσε στην Ευρώπη. Τώρα κάνει το πρώτο της ταξίδι στη Σεούλ, αναζητώντας… νέες εικόνες και καλοπέραση. Αυτό που θα συναντήσει είναι απρόσμενοι σύνδεσμοι με τις καταβολές της, που διστακτικά θ’ αγκαλιάσει.
Σε κάθε της συνάντηση, σε κάθε της διάλογο, η Φρεντί μάς εκπλήσσει κι εκπλήσσεται, πατώντας σ' ένα σενάριο με γνώριμη κεντρική ιδέα αλλά τίποτε το συμβατικό στην εξέλιξή του. Ο Τσου καταγράφει τη διαδρομή της με κάμερα στο χέρι και κορεσμένα, σέξι χρώματα που συνδέουν τον Γουονγκ Καρ-γουάι των ‘00ς με μια εντελώς σύγχρονη, τρυφερή ματιά στην ταυτότητα.
Τίποτε σ' αυτή την «Επιστροφή στη Σεούλ» δεν είναι πρωτότυπο, αλλά αυτή είναι κι αίσθηση που επιβεβαιώνει την ουσία της. Ολα βρίσκονται μέσα μας, όλα τα γνωρίζουμε, όλες τις επιλογές μπορούμε να κάνουμε, αρκεί να επιλέξουμε ποιοι θέλουμε να είμαστε. Κι αυτό, πολλές φορές, χρειάζεται χρόνο και μια μικρή, καλή ταινία για να το θυμηθείς.