Παρίσι, 1893. Η Μαρί γνωρίζει τον συνάδελφο επιστήμονα Πιερ Κιουρί, και η γνωριμία καταλήγει σε γάμο. Οι δυο τους μεγαλώνουν δύο κόρες, και ενώνουν τις γνώσεις τους, με κίνδυνο της ζωής τους, για να αλλάξουν για πάντα το πρόσωπο της επιστήμης.
Αναμφίβολα καλοφτιαγμενη και φροντισμένη στις λεπτομέρειές της, ενδιαφέρουσα λόγω της συναρπαστικής ιστορίας της κεντρικής ηρωίδας της, μιας γυναίκας που όχι μόνο αναδύθηκε από την βαριά σκιά του συζύγου της και μιας ολόκληρης ανδροκρατουμενης εποχης, αλλά έσπρωξε μπροστά την επιστήμη με απροσδόκητους τρόπους, η ταινία της Σατραπί, είναι την ίδια στιγμή υπερβολικά γνώριμη και ανέμπευστη κινηματογραφικά.
Μοιάζει σαν η σκηνοθέτης του «Persepolis» και του «Κοτόπουλου με Δαμάσκηνα» να άφησε στην άκρη συνειδητά την πιο ευφάνταστη και δημιουργική πλευρά του ταλέντου της, για να παραδώσει μια απόλυτα τυπική και σεβαστική βιογραφία που δεν καταφέρνει ποτέ να σε ενθουσιάσει.
Ακόμη κι αν η Ρόζαμουντ Πάικ προσπαθεί να αποδείξει κάτι από το εμμονικό σχεδόν πάθος της Μαρί Κιουρί για την επιστήμη, το φιλμ δεν κατορθώνει να παραδώσει κορυφώσεις και συναισθηματικές εντάσεις, αλλά μόνο να τσεκάρει σημαντικούς σταθμούς στην ζωή και την καριέρα της με επιμέλεια, αλλά δίχως καμία έκπληξη και κανένα ίχνος «τρέλας».