Η Νικόλ είναι μια μεγαλοαστή Παριζιάνα, κόρη ενός από τους σημαντικότερους συλλέκτες έργων τέχνης, ο οποίος, απλώς, φτιάχνει τα έργα… μόνος του! Οταν η Αφροδίτη του Τσελίνι, την οποία έχουν πλάσει τα χέρια του επίσης πλαστογράφου παπού, πρόκειται να εκτεθεί σ’ένα μεγάλο μουσείο, προκειμένου ν’αποφύγει τους ελέγχους αυθεντικότητας και την ντροπή της οικογένειας, η Νικόλ προσλαμβάνει τον Σάιμον, λωποδύτη της καλής κοινωνίας, να κλέψει την Αφροδίτη από τον χώρο όπου εκτίθεται.
Ο Γουίλιαμ Γουάιλερ σε πιο ανάλαφρη διάθεση μετά τον «Συλλέκτη», η Οντρεϊ Χέπμπορν ξένοιαστη μετά την απαιτητική «Ωραία μου Κυρία», ο Πίτερ Ο’Τουλ με όλο το βάρος του «Λόρενς της Αραβίας» στους ώμους – τρεις σπουδαίοι άνθρωποι του κινηματογράφου, φανερά έτοιμοι να διασκεδάσουν.
Η ταινία, ασφαλώς, είναι μια απλή ρομαντική κομεντί, μόνο που απ’όποια πλευρά κι αν την κοιτάξεις, πλησιάζει την τελειότητα. Το σενάριο είναι τολμηρό και διασκεδαστικό, με συνεχείς ανατροπές και ατάκες γεμάτες χιούμορ. «Σχεδιάζουμε το ίδιο έγκλημα;», ρωτάει αυστηρά η Νικόλ τον Σάιμον όταν εκείνος την οδηγεί στην τουαλέτα για να βγάλει τα ρούχα της και να μεταμφιεστεί σε καθαρίστρια.
Το Παρίσι είναι μεγαλόπρεπο και ανοιξιάτικο. Ο Πίτερ Ο’Τουλ έχει όλη την αγορίστικη, σκανταλιάρικη γοητεία που ακτινοβολούν τα γαλάζια του μάτια. Η Οντρεϊ Χέπμπορν, από την κορυφή μέχρι τα νύχια ντυμένη με Ζιβανσί (προσέξτε και τη σχετική αναφορά μέσα στο σενάριο), είναι πιο θηλυκή, κομψή και χαριτωμένη παρά ποτέ. Ο Ιλάι Γουόλακ σε δεύτερο ρόλο είναι αξιαγάπητος. Η κωμικότητα της φάρσας εναλλάσσεται σε τέλειες δόσεις με το πρωτοποριακό στιλ περιοδικού μόδας.
Κι επιπλέον, είναι 1966 – τα χρώματα είναι ζωντανά, το μέλλον επιφυλάσσει μόνο ευτυχία. Στον πραγματικό κόσμο, η αστυνομία ανακαλύπτει τα acid tests, ο Τζον Λένον ανακηρύσσεται «πιο διάσημος κι απ’τον Χριστό» και ο Λίντον Τζόνσον αποφασίζει να κρατήσει τον αμερικανικό στρατό στο Βιετνάμ. Μόνο που παράλληλα, η Νικόλ και ο Σάιμον, στον πανέμορφο κόσμο τους, μας διαβεβαιώνουν ότι όλα θα πάνε καλά. Γιατί και αυτό είναι σινεμά, στα καλύτερά του.