Η Τζούλιετ είναι μια δυναμική, πολυάσχολη γιατρός που βλέπει τη σχέση της (με τον Λι Πέις) να καταρρέει. Οταν, αναγκαστικά, θα μετακομίσει σ’ ένα καινούριο διαμέρισμα για να ξεκινήσει τη νέα της ζωή, θα βρει συντροφιά και συμπαράσταση στο (ομολογουμένως γοητευτικότατο) πρόσωπο του σπιτονοικοκύρη της, του Μαξ (Τζέφρι Ντιν Μόργκαν), ο οποίος ζει με τον παππού του (ο Κρίστοφερ Λι, του οποίου και μόνο η εμφάνιση στην οθόνη δημιουργεί ανησυχία). Μόνο που σταδιακά η Τζούλιετ θα διαπιστώσει ότι ο Μαξ θέλει από εκείνη κάτι παραπάνω απ’ το ενοίκιο!
Η ταινία είναι μια από τις πρόσφατες παραγωγές της Hammer Films κι αυτό από μόνο του της δίνει τον αρχετυπικό της χαρακτήρα – είναι ένα θρίλερ (στα όρια του σπλάτερ) γραμμένο και σκηνοθετημένο τηρώντας όλους τους κανόνες του είδους. Ολα τα στερεότυπα βρίσκονται εκεί, χωρίς όμως η ταινία να έχει κάτι που να την κάνει να ξεχωρίζει, παρά, ενδεχομένως, το καστ της – είτε επειδή ο Τζέφρι Ντιν Μόργκαν είναι κούκλος και η Χίλαρι Σουανκ όσο πρέπει ευάλωτη, είτε επειδή η εμβληματική μορφή του Κρίστοφερ Λι χαρίζει παραπάνω ατμόσφαιρα.
Ο Φινλανδός σκηνοθέτης, Αντι Τζόκινεν, ξέρει να χειρίζεται την απειλή με τον χαρακτηριστικό αφαιρετικό βορειοευρωπαϊκό τρόπο και κλιμακώνει τη δράση του, από την αγωνία στο λουτρό αίματος, με το σωστό ρυθμό, ώστε ο θεατής να κοντανασαίνει από την αρχή της ταινίας ως το τέλος. Κι αυτό, παρότι η πλοκή είναι προβλέψιμη.
Εν ολίγοις, το «Ποτέ δεν Είσαι Μόνη» είναι η ταινία που θα ξεδιψάσει όσους αναζητούν κινηματογραφικό χτυποκάρδι, αλλά δε θα τους προσφέρει την ανακάλυψη μιας νέας γεύσης.