Τρία χρόνια μετά το διαζύγιό τους, ο βετεράνος συγγραφέας Μπιλ Μπόργκενς εξακολουθεί να έχει εμμονή και να κατασκοπεύει την πρώην σύζυγό του, Ερικα, η οποία τον παράτησε για έναν άλλο άντρα. Παρότι η γειτόνισσα και περιστασιακή ερωμένη του, Τρίσια, προσπαθεί να τον ξαναβάλει στον κόσμο των ραντεβού, εκείνος παραμένει τυφλός στα θέλγητρα άλλων γυναικών. Την ίδια στιγμή, η ανεξάρτητη φοιτήτρια κόρη του, Σαμάνθα, ετοιμάζεται για την κυκλοφορία του πρώτου της μυθιστορήματος, βάζοντας φρένο ακόμη και στην σκέψη της πρώτης αγάπης με τον αθεράπευτα ρομαντικό Λου. Οσο για τον έφηβο γιο του, Ράστι, προσπαθεί να βρει τη φωνή του, τόσο ως συγγραφέας φαντασίας, όσο και ως ο απροσδόκητος φίλος του κοριτσιού των ονείρων του.
Κλασική ρομαντική κομεντί, ιδωμένη από την αντίστροφη, μια και οι ήρωές της, σαρανταπεντάρηδες κι έφηβοι το ίδιο, προσπαθούν ν’ αντιμετωπίσουν ο καθένας τη δική του κατάθλιψη και να βρουν τον τρόπο να προσεγγίσουν αν όχι την ευτυχία, τουλάχιστον μια υποψία χαράς.
Τη συμβατική, αναμενόμενη σκηνοθεσία γεμίζει με ατμόσφαιρα η όμορφη πόλη και η χειμωνιάτικη παραλία της Βόρειας Καρολίνας. Το έξυπνα επιλεγμένο καστ είναι το βασικό πλεονέκτημα της ταινίας. Ο Γκρεγκ Κινίαρ είναι αξιολάτρευτος ακόμα κι ως καταπιεστικός διανοούμενος με γιγαντιαίες ανασφάλειες, η Τζένιφερ Κόνελι, παρότι εμφανίζεται λίγο, κόβει την ανάσα με τη μελαγχολική της ομορφιά και στη «νεότερη» γενιά, η Λίλι Κόλινς πατά γερά στο έδαφος μ’ ένα ρόλο που αναδεικνύει τις ιδιαιτερότητές της στην οθόνη κι ο Λόγκαν Λέρμαν του «The Perks of Being a Wallflower» εξελίσσεται σε εθιστικό αντι – ζεν πρεμιέ.
Μπορεί το καταχρηστικό happy end να κόβει τη φόρα της πρωτοτυπίας του φιλμ, αλλά οι καλογραμμένοι του διάλογοι και μια σχετική ιδεολογική τόλμη βοηθούν την ταινία να ξεπεταχτεί μια σκάλα παραπάνω από τις προβλέψιμες κομεντί της σειράς.