Συναντάμε ξανά τον Πέρσι εκεί όπου τον αφήσαμε στο τέλος της «Κλοπής της Αστραπής»: στο στρατόπεδο των Ημίθεων να εκπαιδεύει τις δυνάμεις που δεν γνώριζε ότι είχε μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά των Ολύμπιων θεών. Μόνο που το στρατόπεδο απειλείται, καθώς ξυπνά μία αρχέγονη απειλή, και ο Πέρσι, γιος του Ποσειδώνα, ο ετεροθαλής αδελφός του, Κύκλωπας Τάισον, η Αναμπεθ, κόρη της Αθηνάς κι ο σάτυρος Γκρόβερ ξεκινούν μία περιπέτεια με προορισμό τη σπηλιά του Πολύφημου για να βρουν το Χρυσόμαλλο Δέρας. Στο δρόμο τους έρχονται αντιμέτωποι τα επικίνδυνα νερά της Θάλασσας των Τεράτων,την οποία οι θνητοί ονομάζουν Τρίγωνο των Βερμούδων.
Η κινηματογραφική αναβίωση των τεσσάρων βιβλίων του πρώην δάσκαλου Ρικ Ριόρνταν με τις περιπέτειες του Πέρσι Τζάκσον και των υπόλοιπων Ημίθεων φίλων του, δεν είχε επιτύχει να διαδεχθεί στις καρδιές μας τη saga του «Χάρι Πότερ», ούτε με την πρώτη της απόπειρα το 2010 την οποία σκηνοθετούσε ο ίδιος ο Κρις Κολόμπους.
Σήμερα, τη σκυτάλη παίρνει ο Θορ (σε πόσα επίπεδα αστείο είναι αυτό από μόνο του) Φρόιντενταλ, ο οποίος επιχειρεί ένα, τουλάχιστον, πιο απενοχοποιημένο b movie, με στόχο καθαρά την ποπ κορν ψυχαγωγία του προεφηβικού κοινού.
Η ελληνική μυθολογία, η οποία στέκεται περισσότερο ως αφορμή κι όχι ως προορισμός, παντρεύεται με επίτηδες εξωκοσμικά χοντροκομμένα ειδικά εφέ (ώστε οι πιτσιρικάδες να θεωρούν ότι έχουν μπει στον κόσμο ενός video game κι όχι ταινίας) και μ' ένα, σε στιγμές camp, αμερικανικό χιούμορ (όπως η παρουσίαση του «Ερμή» ως κούριερ, υπεύθυνου για την αποστολή πακέτων - σ' ένα αυτοαναφορικό κλείσιμο ματιού στην προ δεκετίας τηλεοπτική του σειρά «Firefly»).
Εύπεπτη για το κοινό της, βαρετή για τους ενήλικες, η παρέα του Λόγκαν Λέρμαν (προτιμούμε να τον βλέπουμε σε ταινίες όπως «Τα Πλεονεκτήματα του να Είσαι στο Περιθώριο») θα σας θαλασσοπνίξει στα άκομψα ψηφιακά της κύματα και μετά από ελάχιστες ώρες θα την έχετε ξεχάσει.