Ο Μπεν Λόγκαν έχει εγκαταλείψει τη CIA και την Αμερική για να αλλάξει ζωή. Βρίσκεται στο Βέλγιο και εργάζεται ως υπεύθυνος ασφαλείας μιας πολυεθνικής. Οταν η πρώην σύζυγός του πεθαίνει, η 15χρονη κόρη του έρχεται να ζήσει δοκιμαστικά μαζί του στην Ευρώπη για να τον γνωρίσει καλύτερα. Μόνο που πετυχαίνει τον πατέρα της σε μία πολύ περίεργη στιγμή της ζωής του: ένα πρωί ο Μπεν πηγαίνει στο γραφείο του, βρίσκει την εταιρία κλειστή, τους εργαζόμενους εξαφανισμένους και τους στενούς του συνεργάτες δολοφονημένους. Ηταν όλα μία βιτρίνα; Και αν ναι, τι έκρυβε; Και ποιοι πάνε να τον εξοντώσουν ή, ακόμα χειρότερα, να του φορτώσουν τα εγκλήματα; Πατέρας και κόρη ξεκινούν ένα ανελέητο ανθρωποκυνηγητό για να επιβιώσουν από τους εκτελεστές αλλά και για να ρίξουν φως στη συνωμοσία!
Ο Φίλιπ Στολτς, ο Γερμανός σκηνοθέτης του «Νεαρού Γκαίτε» δοκιμάζεται στο είδος του ευρωπαϊκού θρίλερ με αμερικανική blockbuster καρδιά και... χάνει στα σημεία.
Αδικαιολόγητα μπερδεμένη πλοκή, δεν προσφέρει ποτέ την ικανοποίηση μίας πανέξυπνης αποκάλυψης ώστε να συγχωρήσεις την σπαζοκεφαλιά (πες το με μια φράση: πουλημένοι πράκτορες επιχειρούν να μπλέξουν αθώο ήρωα). Καταιγιστικό action που ξεπερνάει κάθε λογική - ακόμα, ναι, και για ταινία του είδους (όταν οι εκτελεστές μπαίνουν σε νοσοκομείο και πυροβολούν γιατρούς, επισκέπτες αλλά και ...ασθενείς σε κώμα, κάτι δεν πάει καλά με το σενάριο).
Πιο σχηματικοί χαρακτήρες... πεθαίνεις. Κακοί δολοφόνοι με τσαλακωμένη φάτσα και γυάλινο μάτι, νυν πράκτορας/πρώην ερωμένη με βλέμμα σκύλας αλλά καρδιά που λιώνει ακόμα για τον ήρωα, έφηβη κόρη που από κακομαθημένο νιάνιαρο μεταμορφώνεται σε catwoman δίπλα στον μπαμπά της που αρχικά μισεί μετά αγαπά, κι ένας Ααρον Εκχαρτ να έχει δείρει/σκοτώσει/ξεκοιλιάσει τα 3/4 του πληθυσμού της ταινίας στην προσπάθεια να δώσει εγκυρότητα και να περάσει το μήνυμά του με σαφήνεια: ένας πράκτορας της CIA δεν είναι αυτό που βλέπετε στις ταινίες. Είναι ένας ήρωας με βρώμικα χέρια.
Δυστυχώς όμως Ααρον, δεν είναι όλοι Ντάνιελ Κρεγκ.