Μετά από χρόνια απουσίας και με αφορμή την ξαφνική ασθένεια του πατέρα της, η Εουχένια επιστρέφει στη «Γαλήνη»,την έπαυλη της οικογένειας της κοντά στο Μπουένος Άιρες, όπου επανενώνεται με τη μητέρα και την αδελφή της.Οι τρεις γυναίκες αναγκάζονται να έρθουν αντιμέτωπες με τις πληγέςκαι τα σκοτεινά μυστικά του κοινού τους παρελθόντος στη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας.Παράπονα, αντιζηλίες και θαμμένα μυστικά θα έρθουν στην επιφάνειακαι θα ενισχυθούν από την παράξενη φυσική ομοιότητα μεταξύ των δύο αδελφών.
Η καινούρια ταινία ενός από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της λατινικής αμερικής, του Aργεντινού Πάμπλο Τραπέρο, αναμφίβολα δεν υπολείπεται φιλοδοξίας. Θέλοντας να κοιτάξει την ίδια στιγμή την οικογενειακή ιστορία μιας τουλάχιστον εύπορης οικογένειας και την πρόσφατη Ιστορία της χώρας του και τα φαντάσματα της που την στοιχειώνουν ακόμη, συνθέτει ένα σενάριο που δεν φοβάται να ακροβατήσει στα όρια μιας υπερβολής που δεν είναι πάντα εύκολο να την πάρεις στα σοβαρά.
Η «Επαυλη με τα Μυστικά» θέλει να είναι την ίδια στιγμή μια κοντινή ματιά σε ένα γυναικείο κόσμο, στην δυναμική μιας δυσλειτουργικής οικογένειας γεμάτη μυστικά κι ένοχες σχέσεις και μαζί μια αιχμηρή πολιτική καταγγελία για τα μεγαλύτερα μυστικά που δηλητηριάζουν όχιμόνο τους ήρωες, μα ολόκληρη την κοινωνία της χώρας τους.
Σκηνοθετημενη με την δεδομένη πλέον μαεστρία του Τραπέρο με ένα ελκυστικό έμπειρο καστ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους η ταινία θυμίζει μια πικρά αιχμηρή, γεμάτη ανατροπές glossy τελενοβέλα, με ήρωες που έχουν ανάλογα προβλήματα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον με την υποβόσκουσα camp αισθητική της.
Ομως δυστυχώς, γρήγορα μοιάζει να γλιστρά σε μια λιγότερο ελκυστική περιοχή, γεμάτη αντιπαθείς χαρακτήρες που βασανίζονται από προβλήματα πολυτελείας, σχεδόν ηδονοβλεπτικό σεξ, φτηνά σεναριακά ευρήματα και παγιδεύει τις τρεις εν δυνάμει συναρπαστικές ηρωίδες του, σε μια κατάσταση που φλερτάρει σταθερά με την υστερία.