Η 12χρονη Τίνια περνά δύσκολη εφηβεία: στην εύπορη οικογένειά της όλοι είναι εξαιρετικά απελευθερωμενοι και «άνετοι», ιδιαίτερα η μητέρα της που την καταδυναστεύει με την επιμονή της να προπονείται η μικρή στην ενόργανη γυμναστική (να μιλήσουμε για first world problems). Οταν η Τίνια ανακαλύψει ένα παράξενο αυγό, θα το «κλωσήσει», θα το φυλάξει στα ζεστά, προστατευμένο, ώσπου αυτό να σπάσει και ν' αποκαλύψει ένα ιδιαίτερο πτηνό που δεν θ' αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο.
Πρωτοεμφανιζόμενη στο σινεμά, η Φινλανδή Χάνα Μπέργκχολμ, ξεκινά μ' ένα όραμα φιλόδοξο. Να ενταχθεί στο είδος του φεμινιστικού body-horror, που μόνο πρόσφατα έφερε μέγιστες διακρίσεις στη Ζουλιά Ντικουρνό και το «Titane» - εξοπλίζεται, μάλιστα, με μια μαγνητική μικρή πρωταγωνίστρια κι ένα δυνατό team ειδικών εφέ και δομεί την ταινία της με τακτικά ξεσπάσματα έκπληξης, τρόμου, αγανάκτησης, αηδίας.
Μόνο που, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του είδους για να μιλήσει, κατά βάθος, για τους πόνους της ενηλικίωσης (ειδικά σε μια αυταρχική οικογένεια) και την αποστασιοποίηση της βορειοευρωπαϊκής οικογένειας, δεν καταφέρνει ποτέ να κάνει κάτι σοβαρότερο από το να «περιγράψει» τις προθέσεις της, μπερδεύει το γκροτέσκ με το κωμικό, εκφράζεται απλοϊκά και διδακτικά, σαν μόλις να έχει βγει από το αυγό της σύγχρονης κριτικής σκέψης ή καλλιτεχνικής δημιουργίας.