Ενα «στεγνό», τακτοποιημένο ζευγάρι σύμβουλων γάμου, θα επανεξετάσει τη σχέση του και τα όσα πιστεύουν για το γάμο και τις σχέσεις εν γένει, όταν βρεθούν απέναντι σε ένα ζευγάρι τόσο ιδιαίτερο που δεν χωρά κάτω από καμία ταμπέλα.
Το Ετερον Ημισυ βασίζεται στη δύναμη της αδράνειας των κλισέ για να προχωρήσει μπροστά και δεν έχει να πει τίποτα καινούριο ή αληθινά έξυπνο για τις σχέσεις των ζευγαριών, αλλά προς τιμήν του δεν ξεπέφτει σε χυδαία αστεία ή τηλεοπτικές ευκολίες προκειμένου να πετύχει τον εμπορικό του στόχο.
Κάποια από τα αστεία του λειτουργούν πετυχημένα, ενώ άλλα (όπως για παράδειγμα όλες οι σκηνές με τους πρωτόπλαστους), πέφτουν με γδούπο στο κενό της κρυάδας. Στα θετικά το γεγονός ότι μπορεί να υπάρξει μια ελληνική εμπορική ταινία στην οποία να μην πρωταγωνιστεί η Ζέτα Μακρυπούλια, αν και οι ηθοποιοί δεν κατορθώνουν να ανακαλύψουν κάποιο στοιχείο που θα τους κάνει να δώσουν ζωή σε ρόλους που δεν έχουν στην ουσία τίποτα το αληθινά αξιοσημείωτο.
Η Κατερίνα Παπουτσάκη κάνει μια τόσο πειστική μίμηση της Αλίκης Βουγιουκλάκη που αν δεν είχε ήδη υποδυθεί την εθνική μας σταρ στην τηλεόραση κάποιος θα έπρεπε να της το προτείνει άμεσα. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης κατορθώνει να αναδείξει κάποιες αποχρώσεις στο ρόλο του λαϊκού μανάβη που να τον απομακρύνουν από το ολοκληρωτικό στερεότυπο. Η Δάφνη Λαμπρόγιανη και η νευρωτική σπιρτάδα της αντισταθμίζουν τη μηχανική σχεδόν καρικατούρα στην οποία βυθίζεται το δικό της έτερον ήμισυ στο φιλμ, ο Κρατερός Κατσούλης.