Ενημέρωση

Φεστιβάλ Δράμας 2018: «Calling» της Αρτεμις Αναστασιάδου

στα 10

Εν αναμονή του 41ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, γνωρίζουμε καλύτερα τις ταινίες του ελληνικού διαγωνιστικού τμήματος και τους δημιουργούς τους.

Flix Team
Φεστιβάλ Δράμας 2018: «Calling» της Αρτεμις Αναστασιάδου

Η ταινία

Ενα βίαιο συμβάν διαρρηγνύει τη σχέση μιας Μεξικανο-αμερικανίδας μοδίστρας και του ενήλικου γιου της, που πάσχει από νοητική υστέρηση.

Calling 607

Η σκηνοθέτης

H Αρτεμις είναι σκηνοθέτης και μοντέζ από τη Θεσσαλονίκη. Από το 2005 δουλεύει ως μοντέζ σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης, επιχορηγούμενες από ΕΡΤ, Μικροφίλμ και ΕΚΚ. Το 2015, αποφάσισε να κάνει μεταπτυχιακό στη σκηνοθεσία κινηματογράφου στο University of Τexas at Austin, όπου και έχει σκηνοθετήσει τις περισσότερες ταινίες της. Σπούδασε θέατρο στη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και κινηματογράφο στο European Film College, University of Glasgow, και στο University of Τexas at Austin. Η ταινία της, «Calling», τιμήθηκε με βραβείο από το Austin Film Society και επιλέχθηκε ως μία από τις καλύτερες μικρού μήκους του Τέξας - 2018 Texas Filmmaker’s Showcase.

Φιλμογραφία

2013 Μαμά Βασίλισσα
2016 Mother Once Again
2016 Into the Fields
2017 Calling
2018 Charlotte & Charlie

Calling 607

4 ερωτήσεις για το «Calling»

Γιατί κάνατε αυτήν την ταινία τώρα; Τι ήταν αυτό που σας έκανε να θελήσετε να αφηγηθείτε αυτήν την ιστορία;

Οταν αποφάσισα να ασχοληθώ πιο σοβαρά με τη σκηνοθεσία, ήταν για να πω τις ιστορίες που με καίνε και δε βλέπω συχνά. Η σεξουαλική βία κατά των γυναικών είναι ένα θέμα πάντα επίκαιρο και επείγον. Από την πλευρά μου, ήθελα να κάνω μία ταινία για τον βιασμό μέσα από μια καθαρά γυναικεία ματιά: Στοχεύοντας στη βία του μετά, κι όχι του συμβάντος, επέλεξα να αφηγηθώ τις δύσκολες ώρες αμέσως μετά από έναν βιασμό, τον φυσικό και συναισθηματικό πόνο, τις ρωγμές στις οικογενειακές σχέσεις και το μεγάλο δίλημμα: να δηλώσεις τον βιασμό ή όχι;

Πώς θα περιγράφατε την ταινία σας σε έναν υποψήφιο θεατή;

Βουβή κραυγή.

Πώς είναι να κάνεις σινεμά (στην Ελλάδα) σήμερα; Τι σας δίδαξε ή τι κρατάτε από την εμπειρία;

Τη συγκεκριμένη ταινία την έκανα στο εξωτερικό, στο πλαίσιο σπουδών. Αλλά ζώντας και δουλεύοντας στην Αθήνα ως μοντέζ για δέκα χρόνια, θαυμάζω την επιμονή των Ελλήνων κινηματογραφιστών. Επιτυχημένοι για μένα είναι όσοι συνεχίζουν παρά τα απίστευτα εμπόδια.

Τι σημαίνει το Φεστιβάλ Δράμας για σας; Ποια πιστεύετε ότι είναι τα υπέρ και ποια τα κατά του; Θα προτείνατε κάποιες κινήσεις προς τη βελτίωσή του;

Εχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από το Φεστιβάλ της Δράμας, στο οποίο έχω πάει ως απλή θεατής, αλλά και ως μοντέζ μικρού μήκους, δυο-τρεις φορές. Το Φεστιβάλ της Δράμας είναι το φεστιβάλ που τοποθετεί μία / έναν νέο σκηνοθέτη στον κινηματογραφικό χάρτη της Ελλάδας. Χαίρομαι πάρα πολύ που συμμετέχω φέτος με ταινία, δίπλα σε παλιούς γνωστούς και συνεργάτες, αλλά και δίπλα στη νέα γενιά κινηματογραφιστών.


Info

Σκηνοθεσία: Αρτεμις Αναστασιάδου / Σενάριο: Αρτεμις Αναστασιάδου, Adolfo R. Mora / Ηθοποιοί: Anne Frances, Branden Mankin, Steve Brudniak / Kάστινγκ: Lizette Barrera / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Sarah Hennigan / Ηχος: Rodd Simonsen / Μοντάζ: Αρτεμις Αναστασιάδου / Σκηνικά: Shannon Weidemeyer / Μακιγιάζ: Christopher Beckham / Σχεδιασμός Ηχου: Περσεφόνη Μήλιου / Μιξάζ: Κώστας Φυλακτίδης / Εκτέλεση Παραγωγής: Annie Tadvick, Christian Michel Escobar / Παραγωγή: Αρτεμις Αναστασιάδου

Calling 607

Μάθετε πληροφορίες και δείτε υλικό των ταινιών όλων των φετινών υποψηφίων του Φεστιβάλ Δράμας εδώ. Κάθε μέρα το Flix θα παρουσιάζει κι από μία ταινία.

Calling 607