Industry

Ολοκληρώση αιτήσεων για την ανάπτυξη μεμονωμένων σχεδίων του προγράμματος MEDIA

στα 10

Σε μια εποχή που οι χρηματοδοτήσεις εντός των συνόρων της Ελλάδας συρρικνώνονται, το MEDIA συνεχίζει την υποστήριξη της ανάπτυξης μεμονωμένων σχεδίων μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και ταινιών κινουμένων σχεδίων. Ενημερωθείτε για τον τρόπο υποβολής των αιτήσεων σας και προλάβετε την ημερομηνία λήξης στις 13 Απριλίου.

Ολοκληρώση αιτήσεων για την ανάπτυξη μεμονωμένων σχεδίων του προγράμματος MEDIA

Η υποστήριξη της ανάπτυξης μεμονωμένων σχεδίων (μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ, κινούμενα σχέδια) αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα «έμπρακτα» παραδείγματα της συμβολής του προγράμματος MEDIA στην κινηματογραφική παραγωγή της Ευρώπης.

Η πρώτη προκήρυξη του 2012 για την ανάπτυξη μεμονωμένων σχεδίων λήγει στις 13 Απριλίου. Ο,τι ακολουθεί είναι ένας κατατοπιστικός οδηγός για όλα όσα θα χρειαστεί κάποιος προκειμένουν να ολοκληρώσει την αίτηση του με επιτυχία

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ(SINGLE PROJECT DEVELOPMENT) / Ολοκλήρωση αιτήσεων: 13 Απριλίου 2012

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ

  • Σύντομη παρουσίαση της εταιρείας σας (1000 χαρακτήρες)
  • Ρόλος της εταιρείας στο υποβαλλόμενο σχέδιο (1000 χαρακτήρες)
  • Προηγούμενη εμπειρία της εταιρείας (τίτλοι έργων, τύπος, διάρκεια, έτος ολοκλήρωσης, ύψος τελικού προϋπολογισμού)
  • Παρουσίαση της διαχειριστικής ικανότητας της εταιρείας, της θέσης στην αγορά, των επιτευγμάτων της κ.α. (15000 χαρακτήρες)
  • Πειστήρια παραγωγής (συμβόλαιο, DVD, κ.α.)
  • Πειστήρια εμπορικής εκμετάλλευσης (συμβόλαιο διανομής, sales report κ.α.)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ

  • Αναλυτική περιγραφή του σχεδίου
  • Αναλυτικός προϋπολογισμός
  • Χρηματοδοτικό πλάνο ανάπτυξης
  • Τελικός προορισμός διανομής προτεινόμενου έργου (τηλεόραση, κινηματογράφος, διαδίκτυο κ.α.)
  • Μορφή γυρίσματος, τεχνικές (35mm, video, 2D, 3D, S-3D), τελική διάρκεια, γλώσσα παραγωγής
  • Χώρες που μπορούν να συνεργαστούν σε μία πιθανή συμπαραγωγή
  • Σύντομη περιγραφή του έργου (log-line)
  • Συμβόλαιο πνευματικών δικαιωμάτων του έργου (option agreement)
  • Λεπτομέρειες για το υποβαλλόμενο σχέδιο, σε ποιο στάδιο βρίσκεται και ποιες είναι ακριβώς οι ανάγκες της ανάπτυξης παραγωγής (4000 χαρακτήρες)
  • Περιγραφή των απαιτούμενων ενεργειών για την ολοκλήρωση του σχεδίου (ανάπτυξη σεναρίου, έρευνα, επιλογή συνεργατών, επιλογή ηθοποιών, τοποθεσίες γυρίσματος, πλάνα πιλότου κ.α.) (4000 χαρακτήρες)
  • Καλλιτεχνικοί συντελεστές (σύντομες περιγραφές του καθενός)
  • Περιγραφή εμπειρίας των βασικών μελών της δημιουργικής ομάδας και περιγραφή του ρόλου τους στην ολοκλήρωση του σχεδίου (4000 χαρακτήρες)
  • Περιγραφή της στρατηγικής για την εύρεση χρηματοδότησης για την ανάπτυξη του σχεδίου (2000 χαρακτήρες)
  • Περιγραφή της στρατηγικής για την εύρεση χρηματοδότησης για την ολοκλήρωση του σχεδίου (βασικοί πυλώνες, συμβατοί συμπαραγωγοί, χώρες όπου θα αναζητηθούν συμπαραγωγοί) (4000 χαρακτήρες)
  • • Περιγραφή της στρατηγικής για την εύρεση διανομής σε διεθνές επίπεδο μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου (4000 χαρακτήρες)
  • Περιγραφή των χωρών όπου μπορεί να διανεμηθεί το έργο πέρα από την Ελλάδα (1000 χαρακτήρες)
  • Στρατηγική μάρκετινγκ εσωτερικά και διεθνώς, εργαλεία προώθησης, πλάνο ημερομηνιών, κοινό στο οποίο απευθύνεται το σχέδιο (2000 χαρακτήρες)
  • Εάν πρόκειται για επανυποβολή αίτησης, περιγραφή των αλλαγών που έγιναν από την τελευταία υποβολή

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

  • Σύνοψη
  • Σημείωμα καλλιτεχνικών προθέσεων σεναριογράφου ή σκηνοθέτη
  • Για ταινία μυθοπλασίας
  • Παρουσίαση δέκα (10) σελίδων (treatment)
  • Τουλάχιστον μία σκηνή διαλόγου ή ένα αρχικό σενάριο
  • Για δημιουργικό ντοκιμαντέρ
  • Παρουσίαση δύο (2) σελίδων (treatment)
  • Περιγραφή του θέματος (δομή αφήγησης, οπτική προσέγγιση, δημιουργικό στοιχείο)
  • Για κινούμενο σχέδιο
  • Βίβλος (literary bible) ή παρουσίαση (treatment) που να περιλαμβάνει την περιγραφή του θέματος, τη δομή αφήγησης, τους χαρακτήρες και την οπτική προσέγγιση.
  • Βασικές εικόνες από το σχέδιο και απεικονίσεις.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

  • Η ηλεκτρονική φόρμα θα πρέπει να κατατεθεί μέσω διαδικτύου. Εκτός από ηλεκτρονικά, η αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί και μέσω ταχυδρομείου.
  • Οι προθεσμίες υποβολής τηρούνται αυστηρά. Καταθέστε την αίτησή σας πριν από την τελευταία ημέρα. Την ημέρα λήξης της προθεσμίας, το σύστημα υποβολής δεν δέχεται την κατάθεση αιτήσεων μετά τις 12:00 το μεσημέρι, ώρα Βρυξελλών.
  • Καταθέστε τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η εταιρεία σας ήταν παραγωγός ενός οπτικοακουστικού έργου που είχε διανεμηθεί εμπορικά ή ο υπεύθυνος του σχεδίου είχε αναλάβει την εκτέλεση παραγωγής του έργου. Σε διαφορετική περίπτωση, η αίτηση δεν θα είναι επιλέξιμη προς εξέταση.
  • Επιστολές πρόθεσης για συμπαραγωγή (letter of intent) ή συμφωνία μελλοντικής διανομής μπορούν να συμπεριληφθούν, εάν δεν υπερβαίνουν τα 5 MB. Απλές δηλώσεις ενδιαφέροντος θα πρέπει να αποφεύγονται.
  • Στο συνοδευτικό αρχείο, μπορείτε να συμπεριλάβετε κάποια στοιχεία που να δείχνουν τη φάση που βρίσκεται, όπως: οπτικό υλικό, διαλόγους από 2-3 διαφορετικές σκηνές ή ένα αρχικό σενάριο. Η ποιότητα του συνοδευτικού αρχείου μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ ενός σχεδίου που εγκρίνεται και μίας πρότασης που απορρίπτεται.

Επικοινωνήστε με το ελληνικό γραφείο MEDIA για κάθε απορία που μπορεί να σας δημιουργηθεί ενώ διαβάζετε τις οδηγίες υποβολής ή πριν να υποβάλετε την αίτηση σας: info@mediadeskhellas.eu. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του MEDIA στο Internet. Ολόκληρη την προκύρηξη για το πρόγραμμα μπορείτε να την βρείτε εδώ.