Buzz

Παραγωγός του «Οπενχάιμερ» ζήτησε από τη Μάργκο Ρόμπι να μεταφέρει την κυκλοφορία της «Barbie»

στα 10

Υπήρχε περίπτωση το «Barbenheimer» να μην γινόταν ποτέ, όταν ένας παραγωγός του «Οπενχάιμερ» ζήτησε από την Ρόμπι να μεταφέρει την ημερομηνία κυκλοφορίας της «Barbie», αλλά ευτυχώς εκείνη πάτησε πόδι.

Παραγωγός του «Οπενχάιμερ» ζήτησε από τη Μάργκο Ρόμπι να μεταφέρει την κυκλοφορία της «Barbie»

Ηταν δίκαιο κι έγινε πράξη. Οι πρωταγωνιστές του φετινού «Barbenheimer», Μάργκο Ρόμπι και η Κίλιαμ Μέρφι, βρέθηκαν μαζί στο στούντιο του Variety για το φετινό «Actors on Actors» και συζήτησαν για τις ταινίες τους «Barbie» και «Οπενχάιμερ».

Κατά την διάρκεια της συζήτησής τους, η Ρόμπι αποκάλυψε στον Μέρφι πως έλαβε μια κλήση από τον παραγωγό του «Oppenheimer» Τσαρλς Ρόβεν όπου της ζήτησε να αλλάξει την ημερομηνία κυκλοφορίας της «Barbie» έτσι ώστε να μην ανοίξει την ίδια μέρα με την ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν. «Ενας από τους παραγωγούς σας, ο Τσακ Ρόβεν, με πήρε τηλέφωνο, επειδή δουλέψαμε μαζί σε κάποια άλλα έργα και μου είπε ότι πιστεύει πως πρέπει να μεταφέρουμε την ημερομηνία μας. Και εγώ είπα ότι δεν θα μεταφέρουμε την ημερομηνία μας. Αν φοβάστε να είστε απέναντί μας, τότε μεταφέρετε τη δική σας. Και μου είπε ότι ούτε αυτή θα το κάνουν.»

Διαβάστε ακόμα: Η Μάργκο Ρόμπι πιστεύει πως το «Barbie» δεν χρειάζεται σίκουελ

margot robbie cillian murphy

Η Ρόμπι είπε στον Μέρφι, κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, ότι πάντα πίστευε ότι το «Οπενχάιμερ» και η «Barbie» ήταν ένα «πραγματικά υπέροχο ζευγάρι», γι' αυτό δεν ήθελε να καθυστερήσει την ημερομηνία κυκλοφορίας της ταινίας της. «Είναι μια τέλεια διπλή εμπειρία θέασης… Είναι σαφές ότι ο κόσμος συμφώνησε. Δόξα τω Θεώ. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαιναν και έλεγαν δείτε πρώτα το “Oppenheimer” και μετά το “Barbie” ήταν φοβερό. Στους ανθρώπους αρέσουν τα πάντα. Νομίζω ότι ήταν επίσης πιο πολύ ενθουσιασμένοι από τους κινηματογραφιστές. Ο κόσμος ανυπομονούσε για την επόμενη ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν και ανυπομονούσε για την επόμενη ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ. Το να τις έχει ταυτόχρονα και τις δυο ήταν συναρπαστικό».

Και δεν έχει άδικο. Το «Barbie» κατάφερε να γίνει η πιο εισπρακτική ταινία της Warner κερδίζοντας 1.4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και το «Οπενχάιμερ» έγινε η πιο εισπρακτική βιογραφική ταινία κερδίζοντας 950 εκατομμύρια δολάρια.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την συζήτησή τους παρακάτω.