Στο «Overboard» («Γυναίκα στη Θάλασσα») του 1987, η Γκόλντι Χον είναι η βαθύπλουτη κληρονόμος που παθαίνει αμνησία όταν πέφτει κατά λάθος από το γιοτ της και ξεβράζεται στις καλιφορνέζικες ακτές. Για να την εκδικηθεί που τον είχε ταπεινώσει χωρίς να τον πληρώσει για τη δουλειά του, ο μαραγκός Κερτ Ράσελ την πείθει πως είναι σύζυγός του και, έχοντας συνεννοηθεί με τους τέσσερις ανήλικους γιους του, τη σπιτώνει στο χαώδες νοικοκυριό του.

Στο σημερινό «Overboard», άντρας είναι ο καλομαθημένος κληρονόμος, γυναίκα το θύμα που θα γίνει θύτης. Εκείνος, Μεξικανός πλέιμποϊ που τρώει τα λεφτά του ετοιμοθάνατου μπαμπά. Εκείνη, βιοπαλαίστρια που μεγαλώνει τρεις κόρες δουλεύοντας ως καθαρίστρια και γκαρσόνα. Την Χον διαδέχεται εδώ ο Μεξικανός σούπερσταρ Εουχένιο Ντέρμπεζ («Πώς να γίνεις Λατίνος Εραστής»), τον Ράσελ η δημοφιλής κωμικός Ανα Φάρις. Τα υπόλοιπα - ταπείνωση, ατύχημα, αμνησία, εκδίκηση - παραμένουν τα ίδια.

Τι συνέβη λοιπόν στα 30 χρόνια που μεσολάβησαν από την παλιά ταινία στην τωρινή; Μα, εκτοξεύθηκε η πολιτική ορθότητα στο υπερπέραν. Προ επταετίας, το ριμέικ προοριζόταν για την πορτορικάνικης καταγωγής Τζένιφερ Λόπεζ στη θέση της Χον, προφανώς για να ξεφύγουμε από το μοντέλο του λευκού μεγιστάνα και την τυποποίηση του μόνιμα καταφρονεμένου Λατίνου. Σήμερα που το ζήτημα της γυναικείας ενδυνάμωσης απασχολεί σχεδόν καθημερινά τα πρωτοσέλιδα, ειδικά μετά το σκάνδαλο Γουάινστιν, η αντιστροφή των φύλων μοιάζει σαν η ιδανικότερη επιπλέον «διόρθωση».

Σύμφωνοι, η συνταγή μια χαρά προσφέρεται για επικαιροποίηση. Όμως τι να τον κάνεις έναν Μανωλιό με αναποδογυρισμένα ρούχα όταν δεν μπορεί να σκεφτεί απολύτως τίποτα πέρα από τη «διδακτέα» ύλη; Στη βάση της ίδιας φαρσικής ιδέας, ένας Πρέστον Στάρτζες, ένας Μπίλι Γουάιλντερ, ακόμη κι ένας Πίτερ (ή Μπομπ) Φαρέλι θα μπορούσαν να πλέξουν ιστορίες όχι απλά αναπάντεχου έρωτα, αλλά και περίσσιας αναρχίας. Ετσι όπως είναι, το μόνο που καταφέρνει η κωμωδία των τηλεοπτικών Μπομπ Φίσερ και Ρομπ - «How I Met Your Mother» - Γκρίνμπεργκ είναι να υποβιβάσει τη μπούρδα που ήταν η ταινία του (επίσης τηλεοπτικού) Γκάρι Μάρσαλ σε σαχλαμπούρδα.