Τα κρασιά του Φράνσις Φορντ Κόπολα είναι σαν... μια παλιά, καλή ταινία

BUZZ 10 JAN 2015  /  Λήδα Γαλανού

Το νέο διαφημιστικό για τα κρασιά του Κόπολα παραλληλίζει την οινοπαραγωγή με το σινεμά: και τα δυο θέλουν το director’s cut τους!

«Τα κρασιά και οι ταινίες είναι οι δυο σπουδαιότερες μορφές τέχνης της Καλιφόρνια,» λέει ο Φράνσις Φορντ Κόπολα, εμβληματικός σκηνοθέτης αλλά και οινοπαραγωγός με μεράκι εδώ και δεκαετίες. Και, φυσικά, το μεγαλύτερο… γευστικό πλεονέκτημα των κρασιών του Κόπολα είναι η ιδιότητα και το κύρος του δημιουργού τους. Ετσι, το νέο διαφημιστικό κλιπ για το κρασί «Director’s Cut» πατά πάνω στην κινηματογραφική καταγωγή του. Μάλιστα, ο Κόπολα έφτιαξε την ετικέτα «Director's Cut», κρίνοντας από τις δικές του εμπειρίες στο σινεμά, ώστε ο διευθυντής του οινοποιείου του, Κόρεϊ Μπλακ, να μπορεί να κάνει τα κρασιά που θέλει, χωρίς συμβιβασμούς! Ο πρώτος «καρπός» αυτής της ετικέτας είναι ένα Ζινφαντέλ του 2012, που μόλις βγήκε στην αγορά και παίρνει θαυμάσιες κριτικές. Το σποτ, γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Μάζα Τσουγιούκι (συμπαραγωγό, άλλωστε, του Κόπολα στις τρεις τελευταίες ταινίες του, «Youth Without Youth», «Tetro» και «Twixt»), δείχνει, βήμα προς βήμα, σ’ ένα χαριτωμένο, old cinema αισθητικής, split screen, πώς η δημιουργία μιας ταινίας και η παραγωγή ενός κρασιού περνούν απ’ όλα τα ίδια στάδια. Απολαύστε υπεύθυνα παρακάτω.

Περισσότερος Φράνσις Φορντ Κόπολα:

coppola wine 607

coppola wine 607

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.