TV & STREAMING

Υποψηφιότητες Emmy 2018: Οι A’ Ρόλοι

στα 10

Aναλύοντας όλες τις κατηγορίες των τηλεοπτικών βραβείων Emmy που απονέμονται την Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου, περνάμε στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Υποψηφιότητες Emmy 2018: Οι A’ Ρόλοι

Πόσα ριπίτ θα δούμε φέτος; Θα εκθρονίσει κανείς τον Ντόναλντ Γκλόβερ και την Ελίζαμπεθ Μος; Θα κάνει το «Κάιλ Τσάντλερ» ο Μάθιου Ρις; Ποια ηθοποιός θα πάρει τη σκυτάλη από τη Τζούλια Λούις-Ντρέιφους;

Διάβαστε επίσης: Ολες οι υποψηφιότητες των βραβείων Εμμυ 2018

Μια μέρα πριν την απονομή των Emmy, ρίχνουμε μια ματιά στις κατηγορίες των πρωταγωνιστικών ρόλων, εκεί όπου πέρσι στέφθηκαν νέα αφεντικά. Τι θα συμβεί φέτος; Ξεκινάμε από την φοβερή κατηγορία Α’ Γυναικείου σε Δράμα, όπου δεν υπάρχει κακή επιλογή.

Διαβάστε επίσης: Βραβεία Emmy 2018: Οι Β’ Ρόλοι


actor1

Α’ Γυναικείος σε Δράμα

  • Σάντρα Ο (Killing Eve)
  • Κλερ Φόι (The Crown)
  • Ελίζαμπεθ Μος (The Handmaid’s Tale)
  • Τατιάνα Μασλάνι (Orphan Black)
  • Κέρι Ράσελ (The Americans)
  • Eβαν Ρέιτσελ Γουντ (Westworld)

Τόσες επιλογές είχαν φέτος οι ψηφοφόροι που μέχρι άφησαν εκτός κατηγορίας τη Βάιολα Ντέιβις, για τέτοια άνεση μιλάμε.

Κοιτώ τις υποψηφιότητες και συνεχίζω να μη μπορώ να πιστέψω πως πράγματι κέρδισε το Εμμυ η Τατιάνα Μασλάνι πρόπερσι. Δε μπορώ να πιστέψω ότι αυτό συνέβη όντως. Δεν ξέρω πώς το καταφέραμε αλλά μπράβο. Γενικά η κατηγορία δεν έχει μεγάλα σερί, μόνο 9 φορές σε 65 απονομές έχει δοθεί για διαδοχική χρονιά στην ίδια νικήτρια. Η Μος μπορεί απολύτως να γίνει η 10η, αλλά ακούστε με λίγο.

Καταρχάς να αποκλείσουμε μερικές. Η Τατιάνα Μασλάνι δε θα το ξανακερδίσει, κι ας μην είναι σπάνιο φαινόμενο η δεύτερη βράβευση μετά από κενό. Ηταν ήδη αδιανόητο ότι το κέρδισε μια φορά. Η Εβαν Ρέιτσελ Γουντ και το «Westworld» δεν κερδίζουν. Η Κλερ Φόι έχει υποθέτω ένα μίνι «τελευταία ευκαιρία για να με βραβεύσετε» χαρτί να παίξει αλλά παραείναι μίνι, η σειρά συνεχίζεται του χρόνου με συναρπαστικό νέο καστ.

Η Κέρι Ράσελ μπορεί να κερδίσει για το «Americans», για λόγους που αναλύω περισσότερο στην επόμενη κατηγορία, όμως εν τέλει (δικαίως ή αδίκως) νιώθω πως εκεί είναι που υπάρχει σοβαρότερη πιθανότητα για μια τελευταία επιβράβευση στη φανταστική αυτή σειρά. Μπορεί απλά κι επειδή είναι μικρότερος ο ανυπέρβλητος ανταγωνισμός για τον Μάθιου Ρις.

Όσο μεγάλη γενίκευση κι αν ακουστεί αυτό, πιστεύω πολύ απλά πως πάρα πολλοί ψηφοφόροι που θα είχαν τη διάθεση να βραβεύσουν την Ράσελ θα στηρίξουν τη Σάντρα Ο για το «Killing Eve», μια υποψηφιότητα που έχει μπόλικα πράγματα υπέρ της. Είναι καταρχάς η πιο μεγάλη υποψηφιότητα για τη σειρά-φαινόμενο των τελευταίων μηνών οπότε υπάρχει υποθέτω δεδομένα η διάθεση επιβράβευσης. Πολύ συχνά η αίσθηση αδικίας μπορεί να δώσει έξτρα ώθηση σε μια υπάρχουσα υποψηφιότητα (βλέπε και νίκη «Argo» στα Όσκαρ). Πόσο μάλλον αν μιλάμε για ούτως ή άλλως μια σπουδαία ερμηνεία από μια βετεράνο ηθοποιό που η Ακαδημία ίσως νιώσει πως ήρθε ο καιρός να βραβεύσει μετά από 5 υποψηφιότητες για το «Grey’s Anatomy» (παίζει πολύ αυτό σε αυτή την κατηγορία, ήταν μέρος και του επιχειρήματος για την Μος πέρσι). Και μια δεδομένα ιστορική υποψηφιότητα, μιας και η Ο γίνεται η πρώτη ασιατικής καταγωγής ηθοποιός που προτείνεται στην κατηγορία.

Η Ελίζαμπεθ Μος φυσικά έχει ακόμα την ισχύ και τη φόρα για να κάνει το ριπίτ, έστω κι αν η 2η σεζόν του «Handmaid’s Tale» δε νιώθω πως τη βοήθησε ιδιαίτερα. Θα είναι μια πολύ κοντινή και ενδιαφέρουσα μάχη. Από τη μία, πιστεύω θα είναι κουτό να ποντάρει κανείς απέναντι στην Μος. Από την άλλη, μιλάμε για την κατηγορία που κέρδισε πρόπερσι η Τατιάνα Μασλάνι. Εχω την αίσθηση πως η Σάντρα Ο έχει το προβάδισμα.

Πρέπει να κερδίσει: Σάντρα Ο / Θα κερδίσει: Σάντρα Ο


actor3

Α’ Ανδρικός σε Δράμα

  • Στέρλινγκ Κ. Μπράουν (This Is Us)
  • Εντ Χάρις (Westworld)
  • Τζέισον Μπέιτμαν (Ozark)
  • Τζέφρι Ράιτ (Westworld)
  • Μίλο Βεντιμίλια (This Is Us)
  • Μάθιου Ρις (The Americans)

Από τις διαχρονικά δυσκολότερες κατηγορίες να προβλέψει κανείς απλώς και μόνο επειδή δεν ακολουθεί κάποιο trend σε όποιο διάστημα κι αν εστιάσεις. Υπάρχουν τεράστια διαστήματα επαναληπτικών βραβεύσεων (πρόσφατα Μπράιαν Κράνστον, λίγο πιο παλιά Σπέιντερ, Γκαντολφίνι, Φραντζ) αλλά ακόμα κι αυτά τα σερί διακόπτονται από οne-off βραβεύσεις-διαλείμματα. Συχνά έχουμε επιβράβευση σημαντικών ερμηνειών στις τελευταίες ερμηνείες τους (Κάιλ Τσάντλερ, Τζον Χαμ), συχνά έχουμε εντυπωσιακά χιπ βραβεύσεις ηθοποιών σε πρώτες σεζόν που μοιάζουν να ήρθαν από το πουθενά και φυσικά δεν επαναλήφθηκαν (Ραμί Μάλεκ για το «Mr. Robot», Μάικλ Τσίκλις για το «Shield») και μία στο τόσο συναντάμε βραβεύσεις τόσο κουφές που δε μπορείς καν να βγάλεις άκρη με τα μαθηματικά της υπόθεσης (Τζεφ Ντάνιελς για το «Newsroom»!!!).

Με τόσο χαοτική προϊστορία και με τόσο απλωμένο πρόσφατο ιστορικό (7 διαφορετικοί νικητές τα τελευταία 7 χρόνια) από πού ξεκινάς; Εύκολο, ξεκινάς αποκλείοντας νίκες για τους Εντ Χάρις και Τζέφρι Ράιτ γιατί η σειρά νιώθω πως δεν έχει αρκετή στήριξη στην πραγματικότητα. Υπάρχει πάντα ο αστερίσκος του Ντάνιελς φυσικά, όμως εκείνη ήταν σειρά έβαζε τον ικανότατατο Ντάνιελς να παραδίδει φλογισμένα κηρύγματα ηθικής ανωτερότητας κοιτώντας την Ιστορία από την ασφάλεια του σήμερα. Αυτή είναι μια ερμηνεία που μπορεί να παρασύρει έναν θεατή, το περίπλοκο αίνιγμα του «Westworld» όχι τόσο. Ο Στέρλινγκ Μπράουν κέρδισε πέρσι και α) 7 σερί διαφορετικοί νικητές! και β) η 2η σεζόν του «This Is Us» δεν ήταν εξίσου κυρίαρχο φαινόμενο. Μπορεί φυσικά να κερδίσει ξανά, μιας και όλοι οι κατ’επανάληψη νικητές που αναφέραμε παραπάνω προέρχονται όλοι από σειρές-φαινόμενα. Φαντάζομαι είναι ζήτημα ενστίκτου, σχετικά με το πόσο πολύ πιστεύει η Ακαδημία στο διαχρονικό legacy αυτής της σειράς.

Φυσικά ο Μίλο Βεντιμίλια, από την ίδια σειρά, δεν πρόκεται να κερδίσει- η επιβράβευση άλλων ηθοποιών από την ίδια σειρά είναι συνήθεια των κατηγοριών Β’ Ρόλων και δε συναντάται εδώ.

Αυτό μας αφήνει τον Τζέισον Μπέιτμαν που με το «Ozark» έχει αγκαλιάσει τον «Breaking Bad» χώρο στις καρδιές των ψηφοφόρων. Μέχρι και το arc της μετάβασης από αγαπημένη των Εμμυ κωμωδία («Arrested Development») σε σκοτεινό αντι-ηρωικό δράμα έχει πανομοιότυπο ο Μπέιτμαν. H πρόσφατη ιστορία βέβαια (και είναι μόνο μια περίπτωση οπότε φυσικά δεν προσφέρεται για αδιάσειστα συμπεράσματα) του «Better Call Saul» δείχνει πως μια τέτοια σειρά στη σημερινή εποχή περισσότερο εμφανίζεται με πολλές υποψηφιότητες αλλά δίχως την ορίτζιναλ δυναμική του «Breaking Bad» για να κερδίσει. (Επίσης το «Better Call Saul» είναι μίλια καλύτερο από το «Ozark».) Όπως όμως και ο Μπράουν, έτσι κι ο Μπέιτμαν μπορεί κάλλιστα να κερδίσει.

Ομως ποντάρω τελικά στον τελευταίο που μου έχει μείνει δίχως να τον έχω διαγράψει για οποιονδήποτε λόγο. Ο Μάθιου Ρις μπορεί κάλλιστα να πραγματοποιήσει ένα «Κάιλ Τσάντλερ» κερδίζοντας το Εμμυ ερμηνείας για την τελευταία χρόνια μιας σειράς που λίγοι αγάπησαν πολύ, και κάθε χρόνο φαινόταν να κερδίζει φόρα. Με αποκορύφωμα φυσικά την προ διετίας έξαφνη εμφάνισή του «Americans» στις μεγάλες κατηγορίες, που δείχνει πως πολλοί ψηφοφόροι άρχισαν να το ανακαλύπτουν σταδιακά στη διάρκεια των χρόνων. Μετά το σπουδαίο του φινάλε,πιστεύω θα θέλουν να το αποχαιρετήσουν με 1-2 σημαντικά βραβεία κι εδώ είναι μια πολύ ευκαιρία.

Πρέπει να κερδίσει: Μάθιου Ρις / Θα κερδίσει: Μάθιου Ρις


actor2

Α’ Γυναικείος σε Κωμωδία

  • Πάμελα Aντλον (Better Things)
  • Ρέιτσελ Μπρόσναχαν (The Marvelous Mrs. Maisel)
  • Λίλι Τόμλιν (Grace and Frankie)
  • Αλισον Τζάνεϊ (Mom)
  • Τρέισι Eλις Ρος (black-ish)
  • Ισα Ρέι (Insecure)

Φέτος δεν έχουμε Τζούλια Λούις-Ντρέιφους και «Veep» οπότε θεωρητικά η κατηγορία είναι ορθάνοιχτη, σωστά; Δείτε τι έγινε όταν έλειψε μια χρονιά ο Μπράιαν Κράνστον από τα Έμμυ- κέρδισε ο Κάιλ Τσάντλερ! Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν καμιά φορά. Αλλά όχι φέτος, όχι εδώ. Η Ρέιτσελ Μπρόσναχαν θεωρώ πως είναι το πιο σίγουρο βραβείο μιας σειρά που έχει μαζέψει 14 υποψηφιότητες και εμφανέστατα έχει τη στήριξη της Ακαδημίας στην 1η της σεζόν.

Στο ρόλο της «Marvelous Mrs. Maisel» του τίτλου η Μπρόσναχαν φέρνει στη σειρά μια ενέργεια στα όρια της τρέλας αλλά χωρίς ποτέ να δίνει την αίσθηση πως έχει ξεφύγει. Αυτή η ισορροπία είναι και το κλειδί για τη σειρά, όπως συμπυκνώνει ιδανικά το εκπληκτικό πρώτο της κωμικό σετ στον πιλότο. Μια σκηνή για την οποία και μόνο οποιαδήποτε κωμική ηθοποιός θα κέρδιζε Έμμυ, πόσο μάλλον αν πρωταγωνιστεί σε μια σειρά με τόσο ισχυρή παρουσία, την ώρα που σχεδόν όλες οι συνυποψήφιές της παίζουν σε σειρές που δεν βρίσκονται καν υποψήφιες για Καλύτερη Κωμωδία. (Εξαίρεση μόνο η Τρέισι Έλις Ρος, αλλά δεν νιώθω πως το «black-ish» έχει κάποιο ιδιαίτερο momentum φέτος.)

Πρέπει να κερδίσει: Ρέιτσελ Μπρόσναχαν / Θα κερδίσει: Ρέιτσελ Μπρόσναχαν


actor4

Α’ Ανδρικός σε Κωμωδία

  • Αντονι Αντερσον (black-ish)
  • Τεντ Ντάνσον (The Good Place)
  • Λάρι Ντέιβιντ (Curb Your Enthusiasm)
  • Ντόναλντ Γκλόβερ (Atlanta)
  • Γουίλιαμ Μέισι (Shameless)
  • Μπιλ Χέιντερ (Barry)

O Τεντ Ντάνσον με την 16η υποψηφιότητά του είναι μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις όλης της φετινής απονομής για το «Good Place» το οποίο ειλικρινά θα έπρεπε να είναι παντού. Ο ίδιος, ως μοχθηρός δαίμονας με κάτι-σαν-χρυσή καρδιά είναι κωμικός χρυσός και θα το έβρισκα φανταστικό αν κέρδιζε- δεν πρόκειται φυσικά, αλλά ίσως αυτή η υποψηφιότητα σημαίνει πως μπορεί η σειρά να δει κίνηση από την επόμενη σεζόν της.

Ως τότε, ας δούμε τι έχουμε, ρεαλιστικά. Ο Γουίλιαμ Μέισι γεμίζει την κατηγορία και δε θα κερδίσει κι ο Λάρι Ντέιβιντ είναι εκεί υποθέτω λόγω κάποιας νομικής υποχρέωσης των Εμμυ. Κι ο Αντονι Αντερσον πιστεύω θα είχε κερδίσει ήδη αν ήταν να το πάρει, ένα σίτκομ δεν θα αναπτύξει τεράστια φόρα ξαφνικά στην 4η σεζόν του. Αυτό μας αφήνει με δύο βασικούς διεκδικητές, τον Μπιλ Χέιντερ και τον Ντόναλντ Γκλόβερ.

Τι λειτουργεί τρομερά υπέρ του Γκλόβερ; Πολλά πράγματα, αλλά ας δούμε την ιστορία της κατηγορίας. Είναι η ερμηνευτική κατηγορία των Εμμυ με τη μεγαλύτερη τάση για επανάληψη. Τα τελευταία 25 χρόνια οι 13 νικητές ήταν επαναληπτικές βραβεύσεις. 13! Από τους 25! Ή για να το πω ανάποδα, οι νικητές της τελευταίας 25ετίας που κέρδισαν μόνο μια φορά το βραβείο ήταν 5. Σε 25 χρόνια. Το πιάσαμε, οι αριθμοί εδώ δείχνουν ισχυρή προδιάθεση για επανάληψη.

Επιπλέον, ο Γκλόβερ πρωταγωνιστεί, γράφει και σκηνοθετεί μια σειρά υψηλής αποδοχής από την κριτική και την βιομηχανία και η 2η σεζόν ήταν από τις λιγοστές φετινές 2ες σεζόν που δεν έμοιαζαν να αγκομαχούν. Μοιάζει ευκολάκι, αλλά με ανησυχεί το ερωτηματικό του Χέιντερ. Με ανησυχεί ως προς την πρόβλεψη εννοώ γιατί κατά τα άλλα μακάρι να κερδίσει κιόλας, φανταστικός είναι. Παίζοντας τον εκτελεστή-ηθοποιό στο «Barry», μια από τις πιο ιδιοσυγκρασιακές σειρές της χρονιάς, έχει κι αυτό το παλμαρέ του δημιουργού-ηθοποιού, παίζοντας ένα ρόλο που ακροβατεί ανάμεσα σε διαφορετικά moods και ταχύτητες. Ομολογώ δεν έχω καταλάβει πόσο πολύ όντως αρέσει η σειρά στην Ακαδημία ή αν απλώς προτάθηκε παντού για να γεμίσει χώρος με δεδομένη την υπογραφή ΗΒΟ. Κι επιπλέον, υπάρχει ο Χένρι Γουίνκλερ στο Β’ Ρόλο που μοιάζει πιο πιθανή νίκη-επιβράβευση της σειράς. Με δεδομένα τα ερωτηματικά, νομίζω αυτό θα πάει και φέτος στον Γκλόβερ.

Πρέπει να κερδίσει: Μπιλ Χέιντερ / Θα κερδίσει: Ντόναλντ Γκλόβερ


actor5

A’ Ανδρικός σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

  • Αντόνιο Μπαντέρας (Genius: Picasso)
  • Μπένεντικτ Κάμπερμπατς (Patrick Melrose)
  • Ντάρεν Κρις (The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story)
  • *Τζεφ Ντάνιελς *(The Looming Tower)
  • Τζον Λέτζεντ (Jesus Christ Superstar)
  • Τζέσι Πλέμονς (Black Mirror: USS Callister)

Πολύ ανοιχτή κατηγορία, με κάθε υποψήφιο να έχει το επιχείρημά του. Ξεκινώντας από αυτούς που δεν θα κερδίσουν (αλλά έχουν λόγους να ελπίζουν), ο Τζέσι Πλέμονς πρωταγωνιστεί στην «τηλεταινία» που κέρδισε το αντίστοιχο Εμμυ, ο Τζεφ Ντάνιελς είναι ο Τζεφ Ντάνιελς, είναι υποψήφιος και με το «Godless» και κέρδισε μέχρι και με το «Newsroom» (και δεν πρέπει να έχει αναφερθεί περισσότερες φορές στην ιστορία του ελληνικού ίντερνετ από ό,τι σε αυτή τη σειρά φετινών άρθρων), κι ο Αντόνιο Μπαντέρας, εχμ, βασικά όχι, ο Αντόνιο Μπαντέρας δε μπορεί να κερδίσει.

Νιώθω πως ούτε κι ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς είναι αληθινή απειλή, αλλά δε θα τον απέκλεια τελείως. Εχει ξανακερδίσει την κατηγορία, προτείνεται μονίμως άρα η Ακαδημία τον θέλει, και το «Patrick Melrose» συζητήθηκε αρκετά. Μπορεί να σπάσει το διαφαινόμενο δίδυμο των φαβορί; Πιστεύω όχι.

Από τη μία, ο Τζον Λέτζεντ που μόλις συμπλήρωσε το EGOT του θα έχει λογικά μεγάλη φόρα ως Ιησούς στο πετυχημένο λάιβ «Jesus Christ Superstar» του NBC. Ενώ ο Ντάρεν Κρις παίζει έναν τρομερά απαιτητικό, σκοτεινό ρόλο στο εκπληκτικό αλλά δύσκολο «Assassination of Gianni Versace» του Ράιαν Μέρφι, κάτι που τον κάνει αυτομάτως φαβορί. Νιώθω πως η φετινή εκδοχή του «American Crime Story» δε θα έχει όσο μεγάλη στήριξη περιμένουν όλοι και θα χάσει μπόλικα από τα μεγάλα βραβεία. Αλλά ετούτο εδώ ίσως είναι το ευκολότερο να του απονεμηθεί, εκείνο που ακόμα κι όσοι δυσκολεύτηκαν με τη σεζόν, δύσκολα θα αρνηθούν τη δύναμη του Κρις στο ρόλο του δολοφόνου όπου απεικονίζει οργή, καταπίεση και κοινωνικά άγχη μέσα από μια ερμηνεία.

Πρέπει να κερδίσει: Ντάρεν Κρις / Θα κερδίσει: Ντάρεν Κρις


actor6

A’ Γυναικείος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

  • Τζέσικα Μπίελ (The Sinner)
  • Λόρα Ντερν (The Tale)
  • Μισέλ Ντόκερι (Godless)
  • Iντι Φάλκο (Law & Order True Crime: The Menendez Murders)
  • Ρετζίνα Κινγκ (Seven Seconds)
  • Σάρα Πόλσον (American Horror Story: Cult)

Σχεδόν περίμενα να προταθεί και φέτος το καστ του «Big Little Lies», θυμάστε μια περίοδο περίπου 7 χρόνων που κέρδιζε συνεχώς βραβεία; Απολαύστε αυτή τη σύντομη παρένθεση γιατί του χρόνου επιστρέφει κι έχει και Μέριλ Στριπ μαζί του.

Ενιγουέι, πολύ ωραία και η φετινή κατηγορία, τόσο δυνατή που δύο μεγάλες δυνάμεις των Eμμυ είναι στεγνά οι δύο λιγότερο πιθανό να κερδίσουν φέτος (Iντι Φάλκο και Σάρα Πόλσον). Από τις υπόλοιπες, η Τζέσικα Μπίελ έκανε πολύ καλή δουλειά στο «Sinner» αλλά δε νομίζω πως έχει τόσο μεγάλη αναγνώριση ώστε να προσπεράσει τις συνυποψήφιές της, ενώ η Ρετζίνα Κινγκ θα συνεχίσει την υποτιμημένη της πορεία με μια ακόμα υποψηφιότητα δίχως νίκη. (Δεν πειράζει βέβαια, γιατί θα προταθεί για Oσκαρ φέτος με τη νέα ταινία του Μπάρι Τζένκινς, που σημαίνει πως λογικά θα κερδίσει Eμμυ του χρόνου για οτιδήποτε παίξει.)

Αυτό μας αφήνει με τα δύο λογικά φαβορί, τη Λόρα Ντερν και τη Μισέλ Ντόκερι. Η Ντερν κέρδισε πέρσι επιτέλους Eμμυ για το «Big Little Lies» μετά από 6 υποψηφιότητες και έχει τη δυναμική για ένα ριπίτ, έχοντας μια εκπληκτική χρονιά τόσο στο στοιχειωτικό TV movie «The Tale» όσο και ως Νταϊάν στο «Twin Peaks: The Return» του Ντέιβιντ Λιντς. (Μπόνους η θριαμβευτικά μωβ εμφάνισή της στον «Τελευταίο Τζεντάι» του Ράιαν Τζόνσον.)

Από την άλλη πλευρά όμως έχουμε τη Μισέλ Ντόκερι που έχει προταθεί 3 φορές για το «Downton Abbey», ένα γνώριμο και αγαπητό στην Ακαδημία πρόσωπο, που πρωταγωνιστεί σε φουλ δυναμικό ρόλο σε ένα Netflix γουέστερν που συγκέντρωσε 12 υποψηφιότητες Eμμυ και διεκδικεί σοβαρά αρκετά από αυτά. Πιστεύω ήρθε η στιγμή της.

Πρέπει να κερδίσει: Λόρα Ντερν / Θα κερδίσει: Μισέλ Ντόκερι


Αύριο: Οι καλύτερες σειρές


Διάβαστε επίσης: Ολες οι υποψηφιότητες των βραβείων Εμμυ 2018


H 70ή τελετή απονομής των βραβείων Emmy θα μεταδοθεί ζωντανά από το Fox Life τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου στις 03.00 μετά τα μεσάνχυτα και σε επανάληψη την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου στις 21:00.

Εμμυ