Δεν είναι λίγες οι φορές που το κλασικό βιβλίο του Κάρολου Ντίκενς «Ολιβερ Τουίστ» έχει μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη. Από live action μέχρι κινούμενα σχέδια και από συμβατικές μέχρι και τις πιο σουρεαλιστικές μεταφορές, το Χόλιγουντ έχει βρει τον τρόπο να κρατά την συγκεκριμένη ιστορία ενδιαφέρουσα όλα αυτά τα χρόνια.
Τι μένει όμως αν σε μια ταινία βγάλεις όλα όσα έκαναν το συγκεκριμένο βιβλίο τόσο αγαπητό στο κοινό, όπως την συναρπαστική ιστορία, τις συγκινήσεις και τους καλογραμμένους χαρακτήρες και το μοντερνοποιήσεις τόσο που γίνεται σχεδόν αγνώριστo, το γεμίσεις με ποπ soundtrack, street art που θα έκανε ακόμα και τον Bansky να χάσει την υπομονή του και παρκούρ για περισσότερη ένταση; Το αποτέλεσμα θα ήταν κάτι σαν το «Twist».
Ο Ολιβερ είναι ένας καλλιτέχνης που ζει στους σύγχρονους δρόμους του Λονδίνου. Μία τυχαία συνάντηση με μια συμμορία απατεώνων ωθεί τον Ολιβερ να ληστέψει ένα ανεκτίμητης αξίας έργο.
Από την αρχή ο σκηνοθέτης της ταινίας Μάρτιν Οουεν δείχνει την πρόθεσή του πως θέλει να γυρίσει μια heist ταινία, με το πρόσχημα μιας πιο σύγχρονη μεταφοράς του βιβλίου του Ντίκενς γεμάτη παρκούρ για να απευθυνθεί, αποκλειστικά και μόνο, σε ένα πιο νεανικό κοινό. Σαν ιδέα ακούγεται ενδιαφέρουσα, και ίσως είναι κάτι που ταιριάζει στην συγκεκριμένη ιστορία, με τις σκηνές του παρκούρ να δίνουν μια κάποια δυναμική στην δράση της, καθώς η κάμερα ακολουθεί τις κινήσεις των ηρώων στους δρόμους του Λονδίνου, αν και από ένα σημείο και μετά επαναλαμβάνεται τόσο που καταντάει ως ένα gimmick. Και, δυστυχώς, δεν είναι το μόνο στοιχείο της ταινίας το οποίο δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.
Ως heist ταινία της λείπει το σασπένς, οι απρόσμενες ανατροπές και η ευρηματικότητα - εκείνο το κάτι που θα σου κρατήσει το ενδιαφέρον ή έστω να σε διασκεδάσει ως το τέλος της. Αλλά και ως, ο Uεός να την κάνει, μεταφορά του βιβλίου του Ντίκενς η ταινία αποτυγχάνει να δώσει στους χαρακτήρες και στην ιστορία της το βάθος και το συναίσθημα με ένα τέλειως αδιάφορο σενάριο, το οποίο σε στιγμές δεν βγάζει καν νόημα, γεμάτο ευκολίες και κλισέ και χάρτινους ήρωες που μένουν απλά στα μισά του ....δρόμου.
Τι κι αν στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Ράφερτι Λο, ο γιος του Τζουντ Λο, ο οποίος διάλεξε αυτή την ταινία για να δείξει για πρώτη φορά τις ερμηνευτικές του ικανότητες, κάτι που δεν το λες και την καλύτερη αρχή, και οι Μάικλ Κέιν και Λένα Χέντι οι οποίοι φαίνεται πως απλά βρέθηκαν εκεί για να ξεπληρώσου μια υποχρέωση που είχαν κάπου και τίποτα άλλο. Το «Twist» έχει ξεχαστεί από τα πρώτα κιόλας λεπτά.