Ο Χολιγουντιανός σταρ Βίνι Τσέις επιστρέφει μαζί με όλη του την κουστωδία: τον Ε, τον Τέρτλ, τον Τζόνι-Ντράμα και φυσικά τον βρωμόστομο, ασυγκράτητο, υπερφιλόδοξο ατζέντη τους Αρι Γκολντ. Ο Αρι έχει γίνει διευθυντής στούντιο και αναθέτει στον Βίνι την σκηνοθεσία της πρώτης του επικής sci-fi ταινίας. Αυτό εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο: αν δεν τα καταφέρει, αυτό θα είναι η ταφόπλακα στις καριέρες και των δύο. Ο Ε και η Σλόουν περιμένουν παιδί, ο Τερτλ είναι ο επιτυχημένος επιχειρηματίας της παρέας κι ο Ντράμα συνεχίζει να προσπαθεί να ξεχωρίσει από οντισιόν σε οντισιόν στον αδυσώπητο ανταγωνισμό της βιομηχανίας. Παρόλο που όλοι είναι πλέον μεγαλύτεροι, με άλλους στόχους και υποχρεώσεις, κανείς δεν είναι στ' αλήθεια πιο ώριμος. Παραμένουν πέντε αιώνιοι έφηβοι, αλλά και μία παρέα πραγματικών φίλων - πιστοί κι αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον- οι οποίοι μας δίνουν ένα VIP πάσο στον αιωνίως καλοκαιρινό, λαμπερό και υπερφύαλο κόσμο του Χόλιγουντ.
Οσοι παρακολουθούσαν επί 8 σεζόν το τηλεοπτικό «Entourage» (βασισμένο ελαφρά στην πραγματική ζωή του παραγωγού της σειράς, Μαρκ Γουόλμπεργκ) ξέρουν ότι αυτό ήταν και το μυστικό της επιτυχίας του. Από την μία, υπήρχε έτοιμο κοινό που διψούσε να ζήσει την λαμπερή ματαιοδοξία του χολιγουντιανού lifestyle: τόσο τα «Καλιγούλια» VIP πάρτι με τα κορίτσια, το άφθονο αλκοόλ και τις βίλες των χολιγουντιανών λόφων, όσο και τα πιπεράτα κλειστά μίτινγκς στα στούντιο, όπου ο κυνισμός των χαρτογιακάδων αποφασίζει για το παρόν του σινεμά. Ταυτόχρονα όμως όλος αυτός ο σουρεαλιστικά επιφανειακός κόσμος εξαγνιζόταν από μία παλιομοδίτικη σχεδόν φιλία που έδενε τους χαρακτήρες - νοιαζόσουν για αυτούς, γιατί κι εκείνοι νοιαζόντουσαν και στήριζαν ο ένας τον άλλον.
Ο δημιουργός της σειράς, Νταγκ Ελιν, μεταφέρει τώρα αυτή την ιδέα σε μία μεγάλου μήκους ταινία που πιάνει τις ζωές των αγοριών μερικούς μήνες μετά την ολοκλήρωση του τηλεοπτικού σόου. Το Πίτερ Παν σύνδρομο δεν έχει εγκαταλείψει κανέναν τους, οι χαρακτήρες παραμένουν πάνω κάτω οι ίδιοι, ο λόγος που κοιτάμε την οθόνη δεν είναι η πλοκή, παρόλο που εμπλέκει μία οικογένεια επενδυτών από το Τέξας που ερμηνεύουν οι Μπίλι Μπομπ Θόρτον κι ο, ενήλικος πλέον, Χάλεϊ Τζόελ Οσμοντ (το «βλέπω νεκρούς» αγοράκι της «Εκτης Αίσθησης»).
Θεωρούμε ότι ένα πιο τολμηρό, politically incorrect, καλογραμμένο spin off της ιστορίας του πανέξυπνου, γοητευτικού κωλόπαιδου Αρι Γκολντ (τον οποίο έστησε όλα αυτά τα χρόνια κλέβοντας την παράσταση ο συγκλονιστικός Τζέρεμι Πίβεν), του ατζέντη που βασίζεται στον υπαρκτό φόβο-και-τρόμο του Χόλιγουντ Aρι Εμάνουελ (τον πραγματικό ατζέντη του Μαρκ Γουόλμπεργκ), θα είχε μεγαλύτερη αξία από μία ταινία που μοιάζει απλά με διπλό επεισόδιο μίας ξεθυμασμένης από ιδέες σειράς.
Παρόλα αυτά, με τις ταχύτητες να κινούνται όσο τα γρήγορα αυτοκίνητα στη Hollywood Blvd και τα cameos ηθοποιών, σκηνοθετών, παραγωγών και αμερικανών αθλητών (με καλύτερο αυτό του Λίαμ Νίσον) να είναι πυκνότερα κι από τις σελίδες του light μονοσήμαντου σεναρίου, το «Entourage» δεν πουλάει το εαυτό του για κάτι παραπάνω από ό,τι είναι. Μια κινηματογραφική soap opera, μια καλοκαιρινή γρανίτα νοθευμένη απενοχοποιημένα στο αλκοόλ. Γεύση που γαργαλάει ακόμα κι αν δε θα παραμείνει στον ουρανίσκο για πολύ, χανγκόβερ που καταμαρτυρά ένα φαν καλοκαιρινό βράδυ. Το έζησες, το ευχαριστήθηκες, το ξέχασες.