Buzz

(Τουλάχιστον) 59 ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε στο 59ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

στα 10

To 59ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αρχίζει την 1η Νοεμβρίου με ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα που ξεκινάει από το αφιέρωμα στο ελληνικό queer σινεμά και καταλήγει στο 14ωρο «La Flor» του Μαριάνο Γινάς. Τo Flix ξεφυλλίζει τον κατάλογο και προτείνει...

Flix Team
(Τουλάχιστον) 59 ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε στο 59ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ακολουθούν (τουλάχιστον) 59 προτάσεις από το πρόγραμμα του 59ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο μπορείτε να βρείτε ολόκληρο εδώ, μαζί με τον ηλεκτρονικό κατάλογο που κατατοπίζει σχετικά με τα τμήματα του Φεστιβάλ, τα αφιερώματα, τις ειδικές προβολές και περιλαμβάνει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε να μπαινοβγαίνετε στις σκοτεινές αίθουσες.

Το 59ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα διεξαχθεί φέτος από την 1η μέχρι και τις 11 Νοεμβρίου. Το Flix θα βρίσκεται εκεί για να σας μεταφέρει τα πάντα, καθώς συμβαίνουν. Διαβάστε εδώ όσα χρειάζεται να ξέρετε για το φετινό Φεστιβάλ.

Diamantino 607

Ντιαμαντίνο των Γκαμπριέλ Αμπράντες και Ντάνιελ Σμιντ (Diamantino, Πορτογαλία, Γαλλία, Βραζιλία, 2018, 90') | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 2 Νοεμβρίου στις 23:15 και 6 Νοεμβρίου στις 13:00 στο Ολύμπιον

Ο Ντιαμαντίνο, ο μεγαλύτερος σταρ του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, χάνει ξαφνικά το μαγικό του χάρισμα και βλέπει την καριέρα του να γκρεμίζεται. Αναζητώντας νέους στόχους, αναχωρεί για τη δική του αναρχική οδύσσεια, κατά την οποία έρχεται αντιμέτωπος με την προσφυγική κρίση, τον νεο-φασισμό, τα «Panama papers» και τόσους άλλους επίγειους, πραγματικούς μύθους. Μια στοχαστική εξτραβαγκάντζα για το λυκόφως των ηρώων και παράλληλα ένα δαιδαλώδες παραμύθι για ενήλικες, ένα έπος με ολογράμματα σε σινεμασκόπ και ροζ εφιάλτες φτιαγμένους από υλικό αρχείου και VFX, το οποίο εικονογραφεί μ’ ένα μοναδικό οπτικό ύφος την ποπ σχιζοφρένεια της εποχής.

jumpman 607

Mπροστά στις Ρόδες του Ιβάν Ι. Τβερντόφσκι (Jumpman, Ρωσία, Ιρλανδία, Λιθουανία, Γαλλία 2018, 86΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 2 Νοεμβρίου στις 12:00 στην Τώνια Μαρκετάκη και 9 Νοεμβρίου στις 23:15 στη Φρίντα Λιάππα

Ο Ντένις είναι ένας υπερήρωας διαφορετικός από τους άλλους:μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο κι έμαθε να γίνεται αρεστός χάρηστην ικανότητά του να μη νιώθει πόνο. Μια μέρα εμφανίζεταιη μητέρα του, που τον εγκατέλειψε όταν ήταν βρέφος,και τον παίρνει μαζί της σε μια κοινότητα που έχει βρειέναν σκοτεινό τρόπο να κερδίζει χρήματα. Ο Ντένις αρχίζεινα πετάγεται μπροστά σε αμάξια για να τον χτυπήσουν,ώστε να ζητήσει εκβιαστικά χρήματα από τους οδηγούς τους.Kαθώς όμως οι σωματικές και συναισθηματικές πληγές τουθεραπεύονται, ξεκινά να αισθάνεται ανθρώπινος και αρχίζεινα αντιλαμβάνεται την οδύνη...

la flor 607

La Flor toy Μαριάνο Γινάς (Αργεντινή 2018, 808΄) | Film Forward | 2 Νοεμβρίου στις 17:00 (Πρώτο Μέρος), 3 Νοεμβρίου στις 16:15 (Δεύτερο Μέρος), 4 Νοεμβρίου στις 15:30 (Τρίτο Μέρος) στην Τώνια Μαρκετάκη και 10 Νοεμβρίου στις 15:00 (Πρώτο Μέρος) και 11 Νοεμβρίου στις 14:00 (Δεύτερο Μέρος) στον Τάκη Κανελλόπουλο

Το La Flor είναι μια σύνθετη αφήγηση,αποτελούμενη από έξι ανεξάρτητεςδιαδοχικές ιστορίες, οι οποίες συνδέονταιμέσω τεσσάρων κοινών ηθοποιών: τηςΠίλαρ Γκαμπόα, της Ελίζα Καρικάχο, τηςΛάουρα Παρέδες και της Βαλέρια Κορέα.Το σύμπαν των διαφορετικών ιστοριώναλλάζει ριζικά από το ένα επεισόδιοστο επόμενο και πρόκειται ακριβώς γιαεκείνο το είδος του ευρέως και πλούσιουσε ποικιλομορφία εγχειρήματος πουαναζητούμε. Ομοίως, οι χαρακτήρεςπου αναλαμβάνουν οι τέσσερις ηθοποιοίσε κάθε ιστορία, φιλοδοξούν ναπετύχουν το ίδιο εύρος πολυσυλλεκτικώνχαρακτηριστικών

piercing 607

Πίρσινγκ του Νίκολας Πέσι (Piercing 2018, ΗΠΑ, 81') | Round Midnight | 2 Νοεμβρίου στις 00:00 και 11 Νοεμβρίου στις 21:00 στην Τώνια Μαρκετάκη

Ένας νεαρός μπίζνεσμαν που έγινε πρόσφατα πατέρας αποφασίζει να εκτονώσει τα δολοφονικά ένστικτα που ξυπνούν όταν βλέπει το μωρό του στην κούνια, σκοτώνοντας ένα κολ γκερλ. Όταν όμως την προσκαλεί στην πολυτελή σουίτα που έχει νοικιάσει για την περίσταση, διαπιστώνει πως έχει μπει ο ίδιος στην παγίδα ενός σαδομαζοχιστικού παιχνιδιού, όπου ο ρόλος του θύματος εναλλάσσεται μ’ αυτόν του θύτη. Μια διαπεραστική, κλινική ματιά στον φαύλο κύκλο των ενορμήσεων του σεξ και του θανάτου που ενδημούν σε κάθε ερωτική σχέση· παράλληλα, μια στιλάτη, εκκεντρική μαύρη κωμωδία για την άπειρη μοναξιά των κατοίκων των φουτουριστικών μητροπόλεων, που εξορκίζεται μόνο με τον πόνο.

Rust 607

Σκουριά του Αλι Μουριτίμπα (Rust, Βραζιλία, 2018, 100΄ | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 2 Νοεμβρίου στις 12:30 στην αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη

Ένας σκηνοθέτης που στο παρελθόν ήταν καθηγητήςΛυκείου αφηγείται με μοναδική διορατικότητα μια ιστορίαγια μια μικρή κοινότητα της Βραζιλίας που ταράζεται συθέμελααπό την αντίδραση μιας έφηβης σε ένα viral βίντεο στο οποίοπρωταγωνιστεί. Μια ταινία για τον φόβο, την ανασφάλεια,την ενηλικίωση και τον μισογυνισμό της εποχής των κοινωνικώνδικτύων, όπου η υπερέκθεση του εαυτού θολώνει τα σύνοραανάμεσα στο δημόσιο και το ιδιωτικό

Amanda 607

Αμάντα του Μίκαελ Χερς (Amanda, Γαλλία, 2018, 107') | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 2 Νοεμβρίου στις 20:00 στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών, 2 Νοεμβρίου στις 23:00 στη Φρίντα Λιάππα και 6 Νοεμβρίου στις 15:30 στο Ολύμπιον**

Eνας νέος άνδρας που αρνείται να «σοβαρευτεί», όπως συνηθίζουν να λένε οι πολλοί για όσους δεν έχουν σταθερή δουλειά και σχέση, ερωτεύεται μια γυναίκα που μόλις μετακόμισε στο Παρίσι. Κι όμως, πολύ σύντομα, η ζωή του διακόπτεται βάναυσα από τον ξαφνικό χαμό της αδελφής του. Εκτός από το σοκ και τον πόνο, αναγκάζεται να διαχειριστεί και την κηδεμονία της μικρής ανιψιάς του. Ο δεσμός ανάμεσα σ’ ένα παιδί που μεγαλώνει απότομα και σ’ έναν ενήλικα που δεν έχει ξεπεράσει την παιδική ηλικία είναι μία μόνο από τις αντιθέσεις που κινούν αυτή τη μοναδική ταινία, η οποία χωράει σε λιγότερο από δύο ώρες όλα τα μυστήρια και τα θαύματα της ρευστής μας ζωής.

sauvage 607

Αγρίμι του Καμίλ Βιντάλ-Νακέτ (Sauvage, Γαλλία 2018, 99΄) | Εκτός Συναγωνισμού | 2 Νοεμβρίου στις 20:30 στη Φρίντα Λιάππα και 8 Νοεμβρίου στις 12:30 στην Τώνια Μαρκετάκη

Ο Λεό είναι ένας νέος άνδρας που ζει στο δρόμοεκδιδόμενος –δίχως στέγη, δίχως νόμο–, αναζητώνταςμε μανία την ανθρώπινη επαφή και περιφρονώνταςμε πάθος τα χρήματα, όπως και κάθε άλλη εκδοχήκοινωνικής εξάρτησης. Σ’ αυτή την κινηματογραφικήσπουδή στη σωματικότητα και την επιθυμία που ξεπερνάτα όρια της σάρκας, ένας ατρόμητος ηθοποιός(που γνωρίσαμε στο «120 Χτύποι το Λεπτό» του Ρομπέν Καμπιγιό)κι ένας εξίσου θαρραλέος πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτηςμάς προσκαλούν να κρατήσουμε συντροφιά σ’ αυτόντον ασύλληπτο ήρωα και να τον συναισθανθούμε ακόμακι αν δεν μπορούμε να τον πιάσουμε.


Tel Aviv on Fire

Το Τελ Αβίβ Φλέγεται του Σαμέ Ζοαμπί (Λουξεμβούργο, Γαλλία, Ισραήλ, Βέλγιο 2018, 97΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 3 Νοεμβρίου στις 22:15 στην Τώνια Μαρκετάκη και 4 Νοεμβρίου στις 15:30 στον Σταύρο Τορνέ

Ένας φιλόδοξος νέος Παλαιστίνιος σεναριογράφος,που κάνει την πρακτική του στην παραγωγή της δημοφιλούςσαπουνόπερας Το Τελ Αβίβ φλέγεται, προσπαθεί να επωφεληθείαπό την καθημερινή του επαφή με έναν Ισραηλινό φρουρόστα σημεία ελέγχου, για να δώσει ώθηση στην καριέρατου. Κερδίζοντας ένα μεγάλο στοίχημα –το γύρισμαμιας στοχαστικής κωμωδίας για τη φορτισμένη, σύνθετηπραγματικότητα της Μέσης Ανατολής–, ο σκηνοθέτηςανακαλεί τα λόγια του Τσάρλι Τσάπλιν: «Για να γελάσειςπραγματικά, πρέπει να μπορείς να εκφράσεις τον πόνοσου και να παίξεις μαζί του».

The Daughters of Fire 607

Οι Κόρες της Φωτιάς της Αλμπερτίνα Κάρι (The Daughters of Fire, Αργεντινή, 2018, 115΄) | Round Midnight | 3 Νοεμβρίου στις 00:30 στην Τώνια Μαρκετάκη και 7 Νοεμβριού στις 23:00 στη Φρίντα Λιάππα

Τρεις γυναίκες που συναντιούνται τυχαία ξεκινούνγια ένα ταξίδι στον κόσμο της επιθυμίας, από το οποίοδεν υπάρχει επιστροφή. Το φαντασιακό του πολυερωτισμούμεταμορφώνεται σε πολιτική πράξη και μεταφράζεται σεταινία δρόμου, κατά την οποία οι εναλλαγές του φυσικούτοπίου συνομιλούν ποιητικά και αισθαντικά με τις διαφορετικέςεκδηλώσεις της γυναικείας σεξουαλικότητας.Μια οργασμική εκδοχή για το πού μπορεί να φτάσουντα όρια της αναπαράστασης.

border 607

Σύνορο του Αλί Αμπάσι (Border, Σουηδία, Δανία 2018, 108΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 3 Νοεμβρίου στις 23:15 στο Ολύμπιον και 5 Νοεμβρίου στις 21:00 στην αίθουσα Φρίντα Λιάππα

Η ζωή μιας αστυνομικού των τελωνείων με ασύλληπταοξυμένη όσφρηση παίρνει απρόσμενη τροπή όταν συναντάέναν σκοτεινό άνδρα που κουβαλά στις αποσκευές τουμια φοβερή αποκάλυψη για την ίδια της την ύπαρξη. Μια ταινίαπου αμφισβητεί τα σύνορα ανάμεσα στα κινηματογραφικά είδη,στο σινεμά και στις άλλες τέχνες, στην πραγματικότητακαι στο παράλογο ή στο οικείο και το ξένο, βασισμένηστο ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιον Άιγβιντε Λίντκβιστ(συγγραφέα του Άσε το κακό να μπει). Πρώτο βραβείο στο τμήμα Ενα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών.

We 607

Εμείς του Ρενέ Έλερ (We, Ολλανδία 2018, 100΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 3 Νοεμβρίου στις 23:30 στη Φρίντα Λιάππα και 11 Νοεμβρίου στις 22:30 στον Παύλο Ζάννα

Οχτώ έφηβοι που περνούν ένα αποπνικτικό καλοκαίρισ’ ένα χωριό στα σύνορα Ολλανδίας και Βελγίου αποφασίζουννα διασκεδάσουν την ανία τους κάνοντας πειράματα μεδιάφορα σεξουαλικά παιχνίδια. Καθώς οι πειραματισμοίτους κλιμακώνονται και τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιοαβάσταχτα ενοχλητικά, οι νέοι μεταμορφώνονται σε αδίστακταθηρία. Μια απίστευτη κι όμως αληθινή ιστορία για τη σχέσησεξουαλικότητας και εξουσίας, ένα δείγμα σύγχρονηςηθογραφίας (χωρίς ίχνος ηθικολογίας) για μια γενιά πουενέδωσε πολύ νωρίς στον κυνισμό, μαθαίνοντας παράλληλανα μιλά σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο.

Reconstruction 607

Αναπαράσταση του Λουτσιάν Πιντιλίε (Reconstruction, Ρουμανία 1969, 99΄) | Ματιές στα Βαλκάνια | 3 Νοεμβρίου στις 13:30 στον Σταύρο Τορνέ, 7 Νοεμβρίου στις 21:30 στο Πνευματικό Κέντρο «Χρήστος Τσακίρης», και 11 Νοεμβρίου στις 20:30 στον Σταύρο Τορνέ

Δύο νεαροί φοιτητές μεθούν άγρια κάποια νύχτα και ξεσπούνσ’ έναν βίαιο καβγά μέσα σ’ ένα μπαρ. Αντί να πάνε φυλακή,καλούνται θα πρωταγωνιστήσουν σ’ ένα «ντοκιμαντέρ» πουθα γυριστεί με κρατικά κονδύλια για εκπαιδευτικούς σκοπούς –για την καταπολέμηση του αλκοολισμού. Μόνο που ηαναπαράσταση των γεγονότων θα έχει πολύ πιο τραγική κατάληξηαπό τα πραγματικά περιστατικά… Η δεύτερη μεγάλου μήκουςταινία ενός πρόσφατα εκλιπόντος, θρυλικού σκηνοθέτη τουρουμανικού σινεμά χαιρετίστηκε ως «η πιο ελεύθερη ρουμανικήταινία όλων των εποχών», θολώνοντας τα όρια ανάμεσα στηνπραγματικότητα και τη μυθοπλασία, την εξουσία και την αντίδραση.

manta ray 607

Διαβολόψαρο του Πουτσιπόνγκ Αρουνπένγκ (Manta Ray, Ταϊλάνδη, Γαλλία, Κίνα 2018, 105΄) | Διαγωνιστικό Τμήμα | 3 Νοεμβρίου στις 14:15 στο Ολύμπιον και 4 Νοεμβρίου στις 17:30 στη Φρίντα Λιάππα

Eνας ψαράς που ζει έξω από ένα παραθαλάσσιο χωριόστη νότια Ταϊλάνδη, κοντά στα σύνορα με τη Μιανμάρ,βρίσκει μια μέρα στο δάσος αναίσθητο έναν τραυματία.Ο ξένος μένει αμίλητος, αλλά δέχεται με ευγνωμοσύνητη φροντίδα του σωτήρα του, με τον οποίο τελικά γίνονταιφίλοι. Ώσπου έρχεται μια μέρα που ο ψαράς εξαφανίζεταιστη σκοτεινή θάλασσα και ο ξένος παίρνει τη θέση του–το σπίτι του, τη δουλειά του, την πρώην γυναίκα του...Μια μινιμαλιστική παραβολή για την πολιτική της φιλοξενίας,όπου δόσεις μαγικού ρεαλισμού μας βυθίζουν στα σκοτεινάνερά της ανθρώπινης φύσης και του ρευστού σύμπαντοςπου αποκαλούμε κοινωνία. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο τμήμα Ορίζοντες του Φεστιβάλ Βενετίας.

petra 607

Το Μυστικό της Πέτρα του Χάιμε Ροζάλες (Petra, Ισπανία, Γαλλία, Δανία 2018, 107΄) | Αφιέρωμα στον Χάιμε Ροζάλες | 3 Νοεμβρίου στις 17:30 στο Ολύμπιον

Η Πέτρα μεγάλωσε χωρίς να γνωρίζει την πραγματικήταυτότητα του πατέρα της. Όταν χάνει τη μητέρα της,ξεκινά μια αναζήτηση που θα την οδηγήσει στον Ζάουμε,έναν διάσημο εικαστικό καλλιτέχνη με αψύ χαρακτήρα.Καθώς γνωρίζει τους δορυφόρους αυτού του μυστηριώδουςανθρώπου, δηλαδή τη γυναίκα του και τον γιο του,και χάνεται σ’ έναν λαβύρινθο οικογενειακών μυστικών,η μοίρα παρεμβαίνει για να λυτρώσει αυτές τις βασανισμένεςψυχές. Μια ταινία που, με τα λόγια του δημιουργού της,απηχεί τον Αριστοτέλη: «Τα πάντα πρέπει να είναι αναπάντεχακαι απαραίτητα», τόσο στη ζωή όσο και στην απομίμησή της.

Roma 607

Roma του Αλφόνσο Κουαρόν (Μεξικό 2018, 135') | Ειδικές Προβολές | 3 Νοεμβρίου στις 20:30 στο Ολύμπιον

Η πιο προσωπική δουλειά του βραβευμένου με Όσκαρσκηνοθέτη και σεναριογράφου Αλφόνσο Κουαρόνακολουθεί τα ίχνη μιας νεαρής οικιακής βοηθού που δουλεύειγια μια μεσοαστική οικογένεια στη γειτονιά Ρόμα της Πόληςτου Μεξικού. Σ’ αυτόν τον ύμνο αγάπης για τις γυναίκες πουτον μεγάλωσαν, ο Κουαρόν αντλεί από τις μνήμες της παιδικήςτου ηλικίας για φτιάξει ένα ζωντανό, συναισθηματικό πορτρέτοτης κοινωνική πυραμίδας στο Μεξικό, με φόντο την ταραχώδηδεκαετία του ’70. Η βράβευση αυτής της παραγωγής τουNetflix με το Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας άλλαξεμια για πάντα το τοπίο της κινηματογραφικής βιομηχανίας.


Ορέστης 607

Ορέστης του Βασίλη Φωτόπουλου (Ελλάδα, 1969, Εγχρωμο 80΄) | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 4 Νοεμβρίου στις 19:30 στον Παύλο Ζάννα

Το τρίτο μέρος της τριλογίας του Ευριπίδη, το οποίο αφηγείταιτην προσπάθεια του Ορέστη –μετά τη δολοφονία της μητέραςτου Κλυταιμνήστρας και του Αίγισθου– να αντισταθεί στουςκατοίκους του Άργους, και με τη βοήθεια της Ηλέκτραςνα υπερασπιστεί τον εαυτό του και την κληρονομιά του.

Insect 607

Εντομο του Γιαν Σβανκμάγιερ (Insect, Τσεχία, Σλοβακία 2018, 98΄) | Ειδικές Προβολές | 4 Νοεμβρίου στις 13:00 στην Τώνια Μαρκετάκη και 7 Νοεμβρίου στις 15:30 στον Σταύρο Τορνέ

Σε μια μικρή πόλη, ένας ερασιτεχνικός θίασος κάνει πρόβεςγια το ανέβασμα του έργου Η ζωή των εντόμων των αδελφώνΤσάπεκ, χάνοντας σταδιακά το μέτρο της πραγματικότητας.Ο μεγαλύτερος εν ζωή Τσέχος σκηνοθέτης και πρωτοπόροςτου υπερρεαλιστικού ανιμέισον αντλεί από μια εμβληματικήαλληγορία για τη ζωή στην Τσεχοσλοβακία μετά τονΒ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και παραδίδει μια διαχρονική, ευφυήσπουδή για την αναγκαία μισανθρωπία. Με τα ίδια του τα λόγια,ο σκηνοθέτης μας υπενθυμίζει: «Ας μην ξεχνάμε το μήνυματης Μεταμόρφωσης του Κάφκα».

I Do Not Care If We Go Down In History As Barbarians 607

«Αδιαφορώ αν Καταγραφούμε στηνΙστορία ως Βάρβαροι» του Ράντου Ζούντε (“I do not careif we go down in history as barbarians”, Ρουμανία, Τσεχία, Γαλλία, Βουλγαρία, Γερμανία 2018, 139΄) | Ματιές στα Βαλκάναι | 4 Νοεμβρίου στις 20:15 και 9 Νοεμβρίου στις 20:30 στην αίθουσα Σταύρος Τορνές

«Αδιαφορώ αν καταγραφούμε στην Ιστορία ως βάρβαροι».Αυτές ήταν οι λέξεις που ακούστηκαν στο Υπουργικό Συμβούλιοτης Ρουμανίας το καλοκαίρι του 1941, σηματοδοτώνταςτην αρχή της εθνοκάθαρσης στο Ανατολικό Μέτωπο τουΒ΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η ταινία αυτή επιχειρεί να σχολιάσειαυτή τη δήλωση.

Luz 607

Luz του Τίλμαν Σίνγκερ (Γερμανία, 2018, 70΄) | Round Midnight | 4 Νοεμβρίου στις 23:00 στη Φρίντα Λιάππα και 8 Νοεμβρίου στις 23:30 στην Τώνια Μαρκετάκη

Κάποιο βροχερό βράδυ, μια οδηγός ταξί καταφθάνειαποσβολωμένη σ’ ένα παρηκμασμένο αστυνομικό τμήμα.Το όνομά της είναι Λους, που στα ισπανικά σημαίνει «φως»,αλλά εκείνη τη νύχτα παλεύει με το απόλυτο σκοτάδι. Στην άλληάκρη της πόλης, μια γυναίκα δαιμονισμένη από ένα πνεύμα που ζητάτην αγαπημένη του Λους, αποπλανεί τον ψυχίατρο του αστυνομικούσώματος, ο οποίος, όταν καλείται πίσω στο τμήμα για να εξετάσειτην επισκέπτρια, είναι ήδη υπό την επήρεια μιας άγνωστης δύναμης.Ένα περίτεχνο, βαθιά διεγερτικό θρίλερ με νοσταλγική υφή,που παίζει τόσο με τις αισθήσεις όσο και με τη νοητική αντίληψητου κοινού, για να του μεταδώσει μια οικεία, τρομακτική ανησυχία,την οποία δεν θα κατανοήσει και δεν θα ξεχάσει ποτέ.

Cobain

Κομπέιν της Νανούκ Λέοπολντ (Cobain, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία 2017, 94΄) | Αφιέρωμα στη Νανούκ Λέοπολντ | 4 Νοεμβρίου στις 20:15 στη Φρίντα Λιάππα και 11 Νοεμβρίου στις 16:30 στην Τώνια Μαρκετάκη** ΄Ο δεκαπεντάχρονος Κομπέιν μεγάλωσε σ’ ένα αρνητικόπεριβάλλον, αλλά ο ίδιος αρνείται να το βάλει κάτω.Προσπαθεί με κάθε τρόπο να βοηθήσει την αυτοκαταστροφικήμητέρα του, που ζει στον δρόμο και περιμένει από μέρα σεμέρα να γεννήσει το δεύτερό της παιδί, αλλά η ίδια δεν μπορείνα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Καθώς οι ρόλοι ενήλικακαι εφήβου αντιστρέφονται, ο Κομπέιν θα βρεθεί ενώπιον ενόςδιλήμματος. Μια ιστορία αντισυμβατικής, άνευ όρων αγάπης,για τους απόκληρους κάθε λογής που αναζητούν την ευτυχία.

Yellow Submarine 607

Yellow Submarine του Τζορτζ Ντάνινγκ (Ηνωμένο Βασίλειο 1968, 90΄) | Ειδικές Προβολές | 4 Νοεμβρίου στις 19:00 στο COO

Eνα έμβλημα της ψυχεδελικής ποπ κουλτούρας, ένα πολύχρωμομουσικό θέαμα και μια αναζωογονητική, εύθυμη ταινία για όλεςτις ηλικίες: το Yellow Submarine είναι γεμάτο από οπτικά ευρήματα,οφθαλμαπάτες, λογοπαίγνια και υπέροχη μουσική. Σ’ αυτότο ορόσημο του ανιμέισον που κυκλοφόρησε σε μια νέα ψηφιακάαποκατεστημένη κόπια, οι Μπιτλς καλούνται να διασχίσουνεπτά θάλασσες για να απελευθερώσουν τον πλανήτη Sgt. Pepper’sLonely Hearts Club Band από τον στρατό των Blue Meanies,οι οποίοι απειλούν να κάνουν τη μουσική να σιγήσει και νακαταργήσουν κάθε χρώμα κι ελπίδα από αυτή τη χώρα. Μία είναιη λύση: «So we sailed up to the sun / Till we found a sea of green /And we lived beneath the waves / In our yellow submarine».

a land imagined

Επινοημένη Γη του Γεό Σιου Χουά (A Land Imagined 2018, Σιγκαπούρη, Γαλλία, Ολλανδία, 95') | Εκτός Συναγωνισμού | 4 Νοεμβρίου στις 23:00 στο Ολύμπιον, 9 Νοεμβρίου στις 15:30 στη Φρίντα Λιάππα

Κάπου στη βιομηχανική ζώνη της Σιγκαπούρης, της πιο ραγδαία αναπτυσσόμενης χώρας του πλανήτη, τα μυστικά των ανθρώπων βρίσκονται θαμμένα στους αμμόλοφους ενός εργοταξίου. Καθώς ένας άγρυπνος ντετέκτιβ αναζητά τα ίχνη ενός αγνοούμενου Κινέζου εργάτη, ξετυλίγεται ένα απρόσμενο, υπνωτιστικό μυστήριο – παράλληλα με το μυστήριο της ζωής αυτών που έχασαν τον ύπνο τους και συνεχίζουν να ονειρεύονται, μένοντας για πάντα προσωρινοί στο αχανές τοπίο της παγκόσμιας οικονομικής ανισότητας. Χρυσή Λεοπάρδαλη, Βραβείο της Επιτροπής Νέων, Βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής, στο φεστιβάλ του Λοκάρνο φέτος.

murder me monster 607

Τέλειωσέ με, Τέρας του Αλεχάντρο Φαδέλ (Murder Me, Monster, Αργεντινή, Γαλλία, Χιλή, 2018, 109΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 4 Νοεμβρίου στις 21:30 στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών, 6 Νοεμβρίου στις 15:30 στον Σταύρο Τορνέ και 8 Νοεμβριου στις 14:30 στον Παύλο Ζάννα

Ενα ακέφαλο πτώμα που εντοπίζεται σε μια απόμερηπεριοχή των Άνδεων αναστατώνει την τοπική κοινωνία,και ιδιαίτερα τρεις ανθρώπους που σχηματίζουν ένα ερωτικότρίγωνο: τον Νταβίντ, τον βασικό ύποπτο, ο οποίος ισχυρίζεταιπως ένοχο είναι «ένα τέρας»· τη Φρανσίσκα, τη γυναίκα του·και τον Κρους, τον εραστή της και αστυνομικό που αναλαμβάνειτην υπόθεση. Αλλά αυτό δεν είναι παρά η (τριγωνική) κορυφήτου παγόβουνου σ’ έναν παράλογα γεωμετρικό, τακτοποιημένοκόσμο όπου το κοινότοπο συνυπάρχει με το εξωπραγματικό.Μια ταινία τρόμου, όπου ο «τρόμος» δεν είναι παράτο αντεστραμμένο είδωλο της ελευθερίας.


Touch Me Not 607 4

Μη με Αγγίζεις της Αντίνα Πιντιλίε (Touch Me Not, Ρουμανία, Γερμανία, Τσεχία, Βουλγαρία, Γαλλία 2018, 125΄) | Εκτός Συναγωνισμού | 5 Νοεμβρίου στις 20:30 και 6 Νοεμβρίου στις 12:00 στην Τώνια Μαρκετάκη

Μια σκηνοθέτις και οι χαρακτήρες που δημιούργησε ξεκινούνμια προσωπική έρευνα για τη συναισθηματική και σωματικήεγγύτητα, βυθίζονται σ’ έναν ρευστό χώρο ανάμεσα στηνπραγματικότητα και τη μυθοπλασία και πασχίζουν ναξεπεράσουν τις γνώριμες συμπεριφορές, τους μηχανισμούςάμυνας και τα ταμπού τους, για να απελευθερωθούν οριστικά.Μια καλλιτεχνική έρευνα για την ανθρώπινη λαχτάρα και τηναδυναμία για επαφή· παράλληλα, μια γενναία πρόταση γιατην κινηματογραφική οθόνη σαν δεύτερο δέρμα, η οποίαβραβεύτηκε με τη Χρυσή Άρκτο στην τελευταία Μπερλινάλε.

ακίνητο ποτάμι 607

Ακίνητο Ποτάμι του Αγγελου Φραντζή (Ελλάδα, Γαλλία, Λετονία 2018, 133') | Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου | 5 Νοεμβρίου στις 20:00 και 7 Νοεμβρίου στις 14:30 στον Τζον Κασσαβέτης

Η Άννα και ο Πέτρος, ένα ζευγάρι που πρόσφατα μετακόμισεσε μια βιομηχανική πόλη της Σιβηρίας λόγω επαγγελματικώνυποχρεώσεων του Πέτρου, ανακαλύπτει ότι η Άννα είναιέγκυος, χωρίς να έχουν ολοκληρωμένες σχέσεις το τελευταίοδιάστημα. Ο μέχρι πρότινος ακλόνητος δεσμός τους βρίσκεταισε κρίση, καθώς η σχέση τους μετατρέπεται σε πεδίο μάχηςανάμεσα στο ορθολογικό και το πνευματικό. Με φόντο ταεντυπωσιακά παγωμένα τοπία της Σιβηρίας, το Ακίνητο ποτάμιείναι ένα συγκινητικό δράμα γεμάτο σασπένς, για την αγάπη,την εμπιστοσύνη και την πίστη που αγωνίζονται μπροστάστην αμφιβολία.

Genesis 607

Γένεσις του Aρπαντ Μπογκντάν (Genesis, Ουγγαρία 2018, 120΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 5 Νοεμβρίου στις 19:00 στο Κέντρο Πολιτισμού«Χρήστος Τσακίρης», 9 Νοεμβρίου στις 13:00 στο Ολύμπιον και 11 Νοεμβρίου στις 18:30 στην Τώνια Μαρκετάκη

Οι ζωές τριών διαφορετικών ανθρώπων διασταυρώνονταιμε αφορμή μια βάναυση επίθεση νεοναζί σ’ έναν καταυλισμόΡομά στην Ουγγαρία: Ένα αγόρι που μένει ορφανόόταν η μητέρα του σκοτώνεται εν ψυχρώ, ένα κορίτσιπου βυθίζεται στον κόσμο της σιωπής όταν διαπιστώνειπως ένα αγαπημένο της πρόσωπο εμπλέκεται στο έγκλημα,και μια νεαρή δικηγόρος που αναγκάζεται να υπερασπιστείστο δικαστήριο έναν από τους θύτες, βρίσκονται ενώπιονκοσμογονικών αλλαγών, ακόμα κι αν ο κόσμος τους όπωςτον ξέρουν μοιάζει να τελειώνει. Ένα λεπτό αφηγηματικό νήμαυφαίνει τον μύθο της Γένεσης, αντλώντας από πραγματικάπεριστατικά ρατσιστικής βίας.

The Waiter 607

The Waiter του Στηβ Κρικρή (Ελλάδα 2018, 97') | Διεθνές Διαγωνιστικό | 5 Νοεμβρίου στις 18:00 στο Ολύμπιον και 6 Νοεμβρίου στις 22:30 στο Τζον Κασσαβέτης

O Ρένος είναι ένας επαγγελματίας σερβιτόρος, «ξένος»προς τον εαυτό του και «ξένος» προς την κοινωνία στην οποίαζει. Η ρουτίνα της επανάληψης τον απελευθερώνει από τηναγωνία της αναζήτησης. Το αναπάντεχο που έρχεται στη ζωήτου επιφυλάσσει εκπλήξεις. Θα τον αλλάξει ή θα παραμείνειο ίδιος;


Field Guide...

Εγχειρίδιο Aναγνώρισης του Kακού των Γιάννης Βεσλεμές, Ασίμ Αχλουβάλια, Καν Ένρενολ, Σεβερέν Φιαλά,Βερόνικα Φραντς, Κάτριν Γκέμπε, Κάλβιν Ρίντερ, Αγκνιέσκα Σμοσίνσκα,Πίτερ Στρίκλαντ (Field Guide to Evil, Ουγγαρία, Πολωνία, Τουρκία, Ινδία, ΗΠΑ, Αυστρία, Ελλάδα 2018, 117΄) | Round Midnight | 6 Νοεμβρίου στις 22:15 στην Τώνια Μαρκετάκη και 7 Νοεμβρίου στις 12:00 στη Φρίντα Λιάππα

Οχτώ μετρ του τρόμου ενώνουν τις δυνάμεις τους, ανταλλάσσονταςτοπικούς θρύλους και παραμύθια που τους κράτησαν άγρυπνουςτα βράδια. Στην Αυστρία, ένα φοβερό πλάσμα τιμωρεί ένα κορίτσιπου ενέδωσε σ’ έναν απαγορευμένο έρωτα... Στην Ουγγαρία,δύο αδέλφια αποκτούν υπερφυσικές δυνάμεις παλεύοντας γιατην καρδιά μιας πριγκίπισσας… Στην Ελλάδα, ένας καλικάντζαροςεμφανίζεται απρόσκλητος σ’ ένα πάρτι. Μια φαντασμαγορικήεξερεύνηση του μύθου και της λαϊκής παράδοσης, η οποίααποδεικνύει την οικουμενική φύση του φόβου.

violence voyager 607

Ταξιδιώτης στη Βία του Ουτζίτσα (Violence Voyager, Ιαπωνία, 2017, 83) | Round Midnight | 5 Νοεμβρίου στις 22:30 στην Τώνια Μαρκετάκη, 6 Νοεμβρίου στις 23:00 στη Φριντα Λιάππα

Ένα αγόρι από την Αμερική που ονομάζεται Μπόμπι και ο φίλος του ο Ακούν αποφασίζουν να χτίσουν ένα κρησφύγετο στα βουνά. Βρίσκουν όμως στον δρόμο τους ένα μυστηριώδες πάρκο αναψυχής με το όνομα «Ταξιδιώτης στη βία». Πολύ σύντομα τα πράγματα παίρνουν παράξενη τροπή, όταν τα αγόρια συναντούν μια παρέα άλλων παιδιών που δεν μπορούν να δραπετεύσουν από το πάρκο και πέφτουν θύματα επίθεσης ανδροειδών ρομπότ. Ένα εκλεκτό δείγμα geki-mation –μιας μοναδικής τεχνικής που βασίζεται σε ένα κολάζ από φιγούρες χάρτινες και ζωγραφισμένες στο χέρι–, γεμάτο αναφορές σε b-movies τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, διψασμένο για αίμα, ανθρώπινη σάρκα, φωτιά και δράση.

leave no trace 607

Μην Αφήσεις Ιχνη της Ντέμπρα Γκράνικ (Leave No Trace, ΗΠΑ 2018, 108’) | Ειδικές Προβολές | 5 Νοεμβρίου στις 23:00 στο Ολύμπιον και 10 Νοεμβρίου στις 23:00 στη Φρίντα Λιάππα

Ένας βετεράνος πολέμου που έχει αποσυρθεί από τα εγκόσμιαζώντας στα βάθη ενός εθνικού δρυμού της πολιτείας τουΌρεγκον με μόνη συντροφιά την έφηβη κόρη του, αναγκάζεταιόταν εντοπίζεται από τις αρχές να επιστρέψει στον υποτιθέμενο«πολιτισμό» και να αποχωριστεί το παιδί του. Μια σκηνοθέτιςμε μεγάλη εμπειρία στο ντοκιμαντέρ παρατήρησης επιστρέφεισ’ ένα προσφιλές της θέμα –το τι σημαίνει να είσαι αποσυνάγωγοςστον καιρό μας– για να φτιάξει, κατά τα λεγόμενά της,μια σύγχρονη εκδοχή της Τρικυμίας του Σαίξπηρ, βασισμένησε πραγματική ιστορία. Βάζει έτσι στον χάρτη ένα μεγάλο ταλέντο(την πρωτοεμφανιζόμενη Τόμασιν Μακένζι), όπως έκανε και στοπαρελθόν με την Τζένιφερ Λόρενς στο Στην καρδιά του χειμώνα.

Tower

Ο Πύργος του Ματς Γκρόρουντ (The Tower, Νορβηγία, Σουηδία, Γαλλία 2018, 80’) | Νεανική Οθόνη | 5 με 9 Νοεμβρίου 09:00 με 13:00 στον Σταύρο Τορνέ

Η Ουάρντι, μια εντεκάχρονηΠαλαιστίνια, ζει με όλη της τηνοικογένεια στη Βηρυτό του Λιβάνου,στον προσφυγικό καταυλισμόόπου γεννήθηκε. Όταν μια μέραο αγαπημένος της προπάππος τήςδίνει το κλειδί του παλιού του σπιτιούστη Γαλιλαία, η Ουάρντι φοβάταιπως ο προπάππος της έχει χάσεικάθε ελπίδα να γυρίσει.


the guilty 607

Ο Ενοχος του Γκούσταφ Μίλερ (The Guilty, Δανία 2018, 85΄) | Διεθνές Διαγωνιστικό | 6 Νοεμβρίου στις 20:30 στο Ολύμπιον και 7 Νοεμβρίου στις 15:00 στη Φρίντα Λιάππα

Ενας αστυνομικός που έχει υποπέσει σε δυσμένειακι έχει βρεθεί να διεκπεραιώνει μόνο δουλειά γραφείουδέχεται ένα ανώνυμο τηλεφώνημα από μια γυναίκαπου έχει πέσει θύμα απαγωγής. Καθηλωμένος στηνκαρέκλα του, αναγκάζεται να πείσει άλλους να γίνουντα μάτια και τα αυτιά του, καθώς αποκαλύπτεται σταδιακάτο μέγεθος του εγκλήματος... Ένα καθηλωτικό θρίλερ πουανανεώνει συναρπαστικά τη σκανδιναβική παράδοσησ’ αυτό το κινηματογραφικό είδος, χάρη στην ευρηματικότητατης αφήγησης και της αναπαράστασης, αλλά και στηνανατριχιαστική διείσδυση στα άδυτα ενός χαρακτήρα.

Aga 607

Αγα του Μίλκο Λάζαροφ | | (Ága, Βουλγαρία, Γερμανία, Γαλλία 2017, 96΄) | Ματιές στα Βαλκάνια | 6 Νοεμβρίου στις 18:00 και 10 Νοεμβρίου στις 23:00 στην αίθουσα Σταύρος Τορνές

Ο Νανούκ και η Σέντνα ζουν σε μια σκηνή καταμεσήςτων χιονισμένων εκτάσεων του Βορρά, ακολουθώνταςτις παραδόσεις των προγόνων τους. Μόνοι μέσα στην ερημιά,μοιάζουν να είναι οι τελευταίοι εναπονείναντες στον πλανήτη.Ο παραδοσιακός τους τρόπος ζωής αρχίζει ν’ αλλάζει –αργά, αλλά αναπότρεπτα. Το κυνήγι γίνεται ολοένακαι πιο δύσκολο, τα ζώα γύρω τους πεθαίνουν ανεξήγητα,ενώ οι πάγοι λιώνουν κάθε χρονιά και πιο νωρίς. Όταν ηυγεία της Σέντνα επιδεινώνεται, ο Νανούκ αποφασίζει ναεκπληρώσει τη μόνη της επιθυμία: αναχωρεί για ένα μεγάλοταξίδι, για να βρει την Άγα, τη μοναχοκόρη τους, που έφυγεαπό την τούνδρα πριν από πολλά χρόνια.

too late to die young 607

Πολύ Αργά για να Πεθάνουν Νέοι της Ντομίνγκα Σοτομαγιόρ (Tarde Para Morir Joven, 2018, Χιλή, Βραζιλία, Αργεντινή, Ολλανδία, Κατάρ) |Εκτός Συναγωνισμού | 6 Νοεμβρίου στη Φρίντα Λιάπα, 7 Νοεμβριου στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών, 10 Νοεμβριου στη Τώνια Μαρκετάκη

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 στη Χιλή, ένας μικρός αριθμος οικογενειών φτιάχνουν μια αυτόνομη κοινότητα στους πρόποδες των Άνδεων, μακριά από τις ανέσεις του πολιτισμού. Σ’ αυτή την επίγεια εκδοχή της ουτοπίας, τρεις έφηβοι μεγαλώνουν σε επιτάχυνση, περιμένοντας με ανυπομονησία την εποχή που δεν θα εξαρτώνται από τους γονείς τους, σε μια χώρα που ετοιμάζεται να αλλάξει σελίδα μετά το τέλος της δικτατορίας του Πινοτσέτ. Μια μύχια, αισθαντική περιπλάνηση στα τοπία της μνήμης, όπου κάθε τείχος ή φυσικό σύνορο έχει γκρεμιστεί, γίνεται συλλογικό πορτρέτο μιας γενιάς που έμαθε να ζει με τη μελαγχολία των προσωπικών και πολιτικών ψευδαισθήσεων.

Καλλονή 607

Καλλονή του Τάκη Σπετσιώτη (Ελλάδα 1977, Ασπρόμαυρο 30΄ | Greece 1977, B&W 30΄} | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 6 Νοεμβρίου στις 19:15 στον Παύλο Ζάννα

Eνας άντρας μεταμφιεσμένος σε pin-up girl, μόνοςσ’ ένα δωμάτιο, σατιρίζει το σύμβολο της γατούλας του σεξ.Ποζάρει σαν Μέριλιν Μονρόε, ακκίζεται σαν τη Μέι Γουέστκαι τη Χέντι Λαμάρ, αυνανίζεται. Η επίδραση των κλισέ της«κατασκευασμένης θηλυκότητας» στη μάζα προκαλεί γέλιο,αλλά βάζει και σε σκέψεις.

rafiki 607

Rafiki της Ουανούρι Καχίου (Κένυα, Νότια Αφρική, Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία 2018, 82’ | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 6 Νοεμβρίου στις 15:00 στην Τώνια Μαρκετάκη, 8 Νοεμβρίου στις 17:00 στον Παύλο Ζάννα, 8 Νοεμβρίου στις 19:00 στο Κέντρο Πολιτισμού«Χρήστος Τσακίρης» και 9 Νοεμβρίου στις 21:00 στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών

«Ραφίκι» θα πει «φίλος» στα Σουαχίλι – αυτή τη λέξηχρησιμοποιούν συχνά η Κένα και η Ζίκι για να κρύψουντο ερωτικό τους πάθος από τη συντηρητική κοινωνία της Κένυαςκαι πιο συγκεκριμένα από τις οικογένειές τους, που πολιτεύονταιμε διαφορετικές παρατάξεις στις τοπικές εκλογές.Ένα ακαταμάχητο ποπ feel-good ρομάντζο για την ορμή καιτη μέθη του πρώτου έρωτα –έτσι όπως αυτός μεγεθύνεται μέσααπό τα μαγικά φίλτρα των πολύχρωμων, πολύβουων, πολυσύνθετωνδρόμων του Ναϊρόμπι–, το οποίο απαγορεύτηκε στη χώραπαραγωγής του, αλλά εξακολουθεί να μάχεται, πέρα απότα όρια της κινηματογραφικής αίθουσας, για ν’ αλλάξει τοτοπίο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ανατολική Αφρική.

Smuggling hendrix 607

Φυγαδεύοντας τον Χέντριξ του Μάριου Πιπερίδη (Smuggling Hendrix, Κύπρος, Γερμανία, Ελλάδα 2018, 93΄) | Διεθνές Διαγωνιστικό | 6 Νοεμβρίου στις 18:00 στο Ολύμιπιον και 7 Νοεμβρίου στις 22:30 στον Τζον Κασσαβέτης

Το σχέδιο του Γιάννη για να φύγει από την Κύπρο ανατρέπεταιόταν ο σκύλος του, ο Τζίμι, διασχίζει τη Νεκρή Ζώνηπου χωρίζει τις ελεύθερες περιοχές από τα κατεχόμενα.Επειδή η μεταφορά ζώων από τα κατεχόμενα απαγορεύεται,ο Γιάννης αναγκάζεται να ζητήσει τη βοήθεια κάποιων«εκλεκτών» χαρακτήρων για να τον φέρει πίσω.


Μια Θέση στον Ηλιο

Μία Θέση στον Hλιο του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο 1994, 44΄) | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 7 Νοεμβρίου στις 22:00 στον Παύλο Ζάννα

Αθήνα – πύλη προς τη Δύση. Στα απόνερα της κατάρρευσηςτου κομμουνιστικού μπλοκ, άλλο ένα τρένο καταφθάνει γεμάτοοικονομικούς μετανάστες. Ανάμεσα στους απελπισμένους καιφτωχούς είναι κι ο Παναγιώτης, 18 χρονών, ένα φιλόδοξο παιδίαπ’ την Αλβανία. Στους κατάφωτους νυχτερινούς δρόμους, οΗλίας, όμορφος και μοναχικός, ψωνίζεται, γυρεύοντας κάποιονπου θα τον αποσπάσει από την κενή του ζωή. Με φόντο τοχάος της σύγχρονης πόλης, αυτούς τους δύο χαρακτήρεςτούς χωρίζει η φυλή, μα τους ενώνει ο έρωτας, ένας φόνοςκαι η λαχτάρα τους για μια θέση στον ήλιο.

holiday 607

Holiday της Ιζαμπέλα Εκλεφ (Δανία, Ολλανδία, Σουηδία, Τουρκία, 2018, 91΄) | Διεθνές Διαγωνιστικό | 7 Νοεμβρίου στις 15:30 στο Ολύμπιον και 8 Νοεμβρίου στις 18:00 στη Φρίντα Λιάππα

H Σάσα επισκέπτεται τη βίλα του φίλου της στο Μπόντρουμ,στην Τουρκική Ριβιέρα, γεμάτη προσδοκίες για ξεφάντωμακαι διασκέδαση μέχρι τελικής πτώσης. Μόνο που στο σπίτιαυτού του μεγαλέμπορου ναρκωτικών δεν υπάρχει καμίααίσθηση του μέτρου και η βία είναι ο βασικός τρόποςεπικοινωνίας. Όταν η Σάσα στρέφεται σ’ ένα άλλο κυρίαρχοαρσενικό, όλα τα προσχήματα καταρρέουν και η ίδιαμπλέκει με τη μαφία. Εστιάζοντας με χειρουργική ακρίβειαστις διαφορετικές, ακραίες παραλλαγές του εγκλωβισμούτης θηλυκότητας, μια καταξιωμένη σεναριογράφος πουπρωτοδοκιμάζεται στη σκηνοθεσία αποκαλύπτει την οδύνηπου κρύβεται κάτω από κάθε φωτεινή και ηλιοκαμένη επιφάνεια.

Angelo by Markus Schleinzer 607

Άντζελο του Μάρκους Σλάιντσερ (Angelo 2018, Αυστρία, Λουξεμβούργο, 110') | Ανοιχτοι Οριζοντες | 7 Νοεμβρίου στις 20:30 στη Φρίντα Λιάππα, 10 Νοεμβρίου στις 23:15 στο Ολύμπιον

Στις αρχές του 18ου αιώνα, ένα αγόρι από την Αφρική πωλείται στην Ευρώπη ως σκλάβος και μεγαλώνει στην αυλή μιας κόμισσας που δοκιμάζει πάνω του ένα χρόνιο πείραμα «εξευγενισμού», ώσπου καταλήγει στα σαλόνια ενός ευγενούς, ο οποίος τον αναγκάζει να διηγείται ζωντανά (και μεταμφιεσμένος) ιστορίες για την εξωτική του πατρίδα – σαν άλλη Σεχραζάτ που αναλαμβάνει να διασκεδάσει την ανία της υψηλής κοινωνίας. Το δέρμα του (και το χρώμα του) θα γίνει το φυσικό σύνορο που τον χωρίζει από τον έρωτά του, αλλά και η επιφάνεια όπου θα εγγραφεί και θα εκτεθεί ο λόγος περί αποκλεισμού και αποδοχής, μνήμης και σιωπής, και γενεαλογίας του σύγχρονου δουλεμπορίου.

The World is Yours 607

Ο Κόσμος σου Aνήκει του Ρομέν Γαβράς (The World is Yours, Γαλλία 2018, 100΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 7 Νοεμβρίου στις 20:30 στο Ολύμπιον

Η τελευταία μπίζνα ενός εμπόρου ναρκωτικών, που ονειρεύεταινα αποσυρθεί από τον υπόκοσμο, πηγαίνει από το κακόστο χειρότερο όταν εμπλέκονται σ’ αυτήν οι πιο κοντινοίτου άνθρωποι: η αγαπημένη του, ο φυλακόβιος πρώηνπεθερός του και η απαιτητική του μητέρα. Μια απολαυστικήγκαγκστερική ταινία –ή ίσως παρωδία του είδους–από τον μεγαλύτερο εικονοκλάστη του νέου γαλλικού σινεμά(και γιου του Κώστα Γαβρά), ο οποίος μας κλείνει το μάτιθυμίζοντας ήδη με τον τίτλο της ταινίας την πιο σημαντικήσκηνή του Σημαδεμένου του Ντε Πάλμα.

Ομίχλη Κάτω Από τον Ηλιο

Ομίχλη κάτω απ’ τον Ηλιο του Νίκου Λυγγούρη (Ελλάδα 1980, 70΄) | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 7 Νοεμβρίου στις 19:30 στον Παύλο Ζάννα

Χανιά, δεκαετία του ’70. Ο Ιππόλυτος, φοιτητής της Βοτανικής,για να μπορέσει να συνεχίσει ανενόχλητος τα πειράματά τουμε το φαρμακευτικό φυτό datura fastuosa, παντρεύεται τη χήρατου πεθαμένου καθηγητή του. Στο ίδιο σπίτι ζει και η ψυχοκόρητου καθηγητή, που –όπως και η χήρα– είναι ερωτευμένη μαζίτου. Μια μέρα, ο Ιππόλυτος γνωρίζει ένα ζευγάρι μυστηριωδώνΓερμανών που τον σαγηνεύει...

an elephant sitting still 607

Ενας Ελέφαντας Στέκεται Ακίνητος του Χου Μπο (An Elephant Sitting Still, Κίνα 2018, 234΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 7 Νοεμβρίου στις 14:30 στον Παύλο Ζάννα και 9 Νοεμβρίου στις 22:15 στην Τώνια Μαρκετάκη

Κάτω από τον συννεφιασμένο ουρανό μιας μικρής πόληςστη βόρεια Κίνα, οι ζωές διάφορων απεγνωσμένων ανθρώπωνδιαπλέκονται στη διάρκεια μίας και μόνο έντονης μέρας,από το ξημέρωμα μέχρι το σούρουπο. Μια μελαγχολικήιστορία μηδενιστικής οργής, η οποία σκιαγραφεί το πορτρέτομιας κοινωνίας που καθορίζεται από τον εγωισμό, οδηγώνταςτα μέλη της να θυσιάσουν ό,τι θεωρούν πιο πολύτιμο.


Η Δουλειά της 607

Η Δουλειά της του Νίκου Λαμπότ (Ελλάδα, Γαλλία, Σερβία 2018, 89΄) | Διαγωνιστικό Τμήμα | 8 Νοεμβρίου στις 18:00 στο Ολύμπιον, 9 Νοεμβρίου στις 22:30 στον Τζον Κασσαβέτης και 9 Νοεμβρίου στις 22:30 στην Επανωμή

Λίγο πριν τα 40, η Παναγιώτα, μια σχεδόν αναλφάβητηνοικοκυρά και μητέρα δύο παιδιών, θα χρειαστεί να αναζητήσειγια πρώτη φορά δουλειά, όταν ο άντρας της χάσει τη δική του.Έχοντας ελάχιστα εφόδια, θα προσληφθεί για λογαριασμό μιαςιδιωτικής εταιρείας καθαρισμού σ’ ένα νέο πολυκατάστημα.Εκεί, παρά τις συνθήκες εκμετάλλευσης και εργασιακήςαπαξίωσης, θα βιώσει μια πρωτόγνωρη αίσθηση οικονομικήςκαι συναισθηματικής ανεξαρτησίας και θα σταθεί για πρώτηφορά στα πόδια της. Ό,τι κι αν ακολουθήσει από κει και μετά,εκείνη δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια…

Η Επίθεση του Γιγαντιαίου Μουσακά 607

Η Επίθεση του Γιγαντιαίου Μουσακά του Πάνου Χ. Κούτρα (Ελλάδα, 1999) | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 8 Νοεμβρίου 19:30 στον Παύλο Ζάννα

Γύρω στο 2000 ένα τρομερό γεγονός συνταράζει την Αθήνα: ένα τεράστιο κομμάτι μουσακά εμφανίζεται στους δρόμους σκορπίζοντας τον πανικό και τον θάνατο. Όλοι αναρωτιούνται τι συμβαίνει πραγματικά, τι είναι, από πού ήρθε, γιατί και πώς. Κανείς όμως δεν μπορεί να βρει απάντηση.

Delegation 607

Η Αντιπροσωπεία του Μπουγιάρ Αλιμάνι (The Delegation, Αλβανία, Γαλλία, Ελλάδα 2018, 79΄) | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 8 Νοεμβρίου στις 16:30 και 9 Νοεμβρίου στις 12:30 στην αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη

Φθινόπωρο του 1990. Μια ομάδα διπλωματών από τη Δύσηκαταφθάνουν στην Αλβανία για να διερευνήσουν τυχόνκαταπατήσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το κομμουνιστικόκαθεστώς, που βρίσκεται ακόμη στην εξουσία. Ο Λέο, έναςπολιτικός κρατούμενος που βρίσκεται υπό κράτηση εδώ και 16χρόνια, αναγκάζεται να βγει στα κρυφά από την απόμακρη, ορεινήφυλακή του για να συναντήσει τον επικεφαλής της αντιπροσωπείας,τον οποίο γνώρισε στα φοιτητικά του χρόνια, τη δεκαετία του ’60.Υποτίθεται πως ο Λέο οδηγείται εκεί για να επιβεβαιώσει πως δενγίνεται καμία παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα. Αλλάμόλις διαπιστώνει τα σχέδια των συνοδών του, αποφασίζει να μηνπαίξει το παιχνίδι τους.

The Wolf House

Το Σπίτι-Λύκος των Κριστόμπαλ Λεόν & Χοακίν Κοσίνια (The Wolf House, Χιλή 2018, 75΄) | Film Forward | 8 Νοεμβρίου στις 20:30 και 10 Νοεμβρίου στις 13:00 στη Φρίντα Λιάππα

Η Μαρία, μια νεαρή γυναίκα, βρίσκεικαταφύγιο σ’ ένα σπίτι στον νότοτης Χιλής, μετά την απόδρασή τηςαπό μια σέκτα Γερμανών φανατικώνθρησκευόμενων. Την καλωσορίζουνδύο γουρούνια, που φαίνεται να είναιοι μοναδικοί ένοικοι. Σαν σε όνειρο,το σύμπαν του σπιτιού αντιδρά ανάλογαμε τα συναισθήματα της Μαρίας. Τα ζώαμεταμορφώνονται σταδιακά σε ανθρώπουςκαι το σπίτι γίνεται ένα εφιαλτικό σκηνικό.Ένα παραμύθι γεμάτο συμβολισμούςγια τη σύγχρονη ιστορία της Χιλής,το οποίο, όπως και το σπίτι του τίτλου,μεταμορφώνεται διαρκώς, χάνει τηνκατεύθυνσή του και τελικά αφηγείται τηνιστορία ενός νέου, αδιάβατου δρόμου.

belmonte 607

Μπελμόντε του Φεδερίκο Βεϊρόχ (Belmonte 2018, Ουρουγουάη, Ισπανία, Μεξικό, 75') | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 8 Νοεμβρίου στις 14:300 στη Τώνια Μαρκετάκη, 9 Νοεμβρίου στις 15:00 στον Παύλο Ζάννα

Ένα πορτρέτο του καλλιτέχνη σε μέση ηλικία: ένας διάσημος ζωγράφος, τον οποίο όλοι αποκαλούν με το επώνυμό του, χειρίζεται με άνεση στον καμβά του τις ανθρώπινες φιγούρες και τις επιθυμίες τους. Μόνο που στην καθημερινή ζωή αρνείται να αποδεχτεί πως η πρώην γυναίκα του περιμένει παιδί από άλλον άνδρα και δυσκολεύεται να πλησιάσει την καρδιά της αγαπημένης, μελαγχολικής μικρής του κόρης. Μια υπαρξιακή σπουδή –διανθισμένη με ανάλαφρες πινελιές παραδοξότητας– πάνω στην υπόκωφη, πλην συντριπτική μοναξιά του δημιουργικού πνεύματος που συγκρούεται με την πραγματικότητα.

happy new year colin burstead 607

Καλή Χρονιά, Κόλιν Μπάρστεντ του Μπεν Γουίτλι (Happy New Year, Colin Burstead 2018, Ηνωμένο Βασίλειο, 95') | Ανοιχτοί Ορίζοντες | Στις 8 Νοεμβρίου στις 23:00 στο Ολύμπιον και στις 9 Νοεμβρίου στις 15:00 στην Τώνια Μαρκετάκη

Ο Κόλιν έχει νοικιάσει μια πολυτελή εξοχική κατοικία για να γιορτάσει με την ευρύτερη οικογένειά του τον ερχομό του νέου χρόνου. Βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, ώσπου εμφανίζεται απρόσμενα ο αδελφός του μετά από πέντε χρόνια απουσίας, εκτροχιάζοντας τη συνάθροιση. Γυρισμένη σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, με μια πύρινη αίσθηση του κατεπείγοντος, τούτη η Οικογενειακή γιορτή για τον 21ο αιώνα δυναμιτίζει τη γαλήνη της βρετανικής επαρχίας και το τοπίο μιας δυσλειτουργικής –και απόλυτα αναγνωρίσιμης– οικογένειας, με τον οδυνηρό σαρκασμό που συνοδεύει κάθε αποκάλυψη της αλήθειας.

Λεωφόρος Πατησίων 607

Λεωφόρος Πατησίων του Θανάση Νεοφώτιστου (Ελλάδα 2018, 13΄) | Αcrobatics: Προβολές ΕταιρείαςΕλλήνων Σκηνοθετών | 8 Νοεμβρίου στις 17:00 στον Τζον Κασσαβέτης**

Η Κατερίνα –μια νέα, σύγχρονη γυναίκα– τρέχεινα προλάβει ίσως την πιο σημαντική οντισιόντης ζωής της, όταν δέχεται τηλεφώνημααπό τον μικρό γιo της, τον Γιάννη, που τηνενημερώνει ότι είναι μόνος στο σπίτι. Μέσααπό μια σειρά τηλεφωνημάτων παλεύει ναισορροπήσει ανάμεσα στους πιο σημαντικούςρόλους της ζωής της, ενώ διασχίζει μιααπό τις πιο αμφιλεγόμενες περιοχές τηςΑθήνας, τη Λεωφόρο Πατησίων. Πρώτη προβολή στην Ελλάδα για την ταινία του Θανάση Νεοφώτιστου που διαγωνίστηκε στους Ορίζοντες του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράοφου της Βενετίας.

The Other Side of Everything

Η Αλλη Πλευρά των Πάντων της Μίλα Τουράλιτς (The Other Side of Everything, Σερβία, Γαλλία, Κατάρ, 2017, 104΄) | Βραβείο LUX Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου | 8 Νοεμβρίου στις 12:15 στον Παύλο Ζάννα

Τι κρύβεται πίσω από την πόρτα ενός διαμερίσματοςπου παραμένει κλειδωμένη εδώ και 70 χρόνια; Η σκηνοθέτιςξεκινά μια εκ βαθέων συζήτηση με τη μητέρα της, μια δημόσιαπροσωπικότητα που ανήκε στην Αντίσταση ενάντια στοκαθεστώς του Μιλόσεβιτς τη δεκαετία του ’90. Καθώς αυτέςοι δύο γυναίκες από δύο διαφορετικές γενιές αναλογίζονταιτην ηθική παρακαταθήκη που κληρονομούν και κληροδοτούν,το πολιτικό και το δημόσιο τρυπώνει σ’ έναν απροσπέλαστο ιδιωτικό χώρο.

The Load 607

Το Φορτίο του Ογκνιεν Γκλάβονιτς (The Load, Σερβία, Γαλλία, Κροατία, Ιράκ, Κατάρ 2018, 98´) | Ματιές στα Βαλκάνια | 8 Νοεμβρίου στις 18:00 και 10 Νοεμβρίου στις 20:30 στην αίθουσα Σταύρος Τορνές

Ο Βλάντα δουλεύει ως οδηγός φορτηγού κατά τη διάρκειατων βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Σερβία το 1999.Έχοντας αναλάβει να μεταφέρει ένα μυστηριώδες φορτίοαπό το Κόσοβο στο Βελιγράδι, αναγκάζεται να οδηγήσεισε άγνωστο έδαφος, περικυκλωμένος από τις συνέπειεςτου πολέμου. Όταν ολοκληρώνει το έργο του, ο Βλάνταπρέπει να γυρίσει σπίτι και να αντιμετωπίσει τις συνέπειεςτων πράξεών του. Μια σκληρή κι αγωνιώδης ταινίαγια το βάρος της σύγχρονης Ιστορίας και την κοινοτοπίατου κακού στα πρόσφατα εγκλήματα πολέμου, μ’ ένανσυγκλονιστικό πρωταγωνιστή να διανύει μπρος πίσωτην απόσταση από την άμυνα στην ενοχή.


Παύση 607

Παύση της Τώνιας Μισιαλή (Κύπρος, Ελλάδα, 2018, 96΄) | Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου | 9 Νοεμβρίου στις 20:00 και 10 Νοεμβρίου στις 14:45 στον Τζον Κασσαβέτη

Σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να δραπετεύσει από τηδυστυχία ενός καταπιεστικού γάμου χωρίς αγάπη, η Ελπίδαβρίσκει καταφύγιο σε έναν φανταστικό κόσμο εκδικητικής βίας.Σύντομα, φαντασία και πραγματικότητα συγχέονται.

quien te cantara 607

Ποιος θα σου Tραγουδήσει του Κάρλος Βερμούτ (Quién te Cantará, Ισπανία, Γαλλία 2018, 124') | Ανοιχτοί Ορίζοντες | 9 Νοεμβρίου στις 23:15 στο Ολύμπιον**

Η Λίλα Κασέν, μια επιτυχημένη Ισπανίδα τραγουδίστρια,ετοιμάζεται να επανέλθει θριαμβευτικά στην ενεργό δράσημετά από μια δεκαετία μυστηριώδους σιωπής, αλλά την παραμονήτης μεγάλης της συναυλίας χάνει τη μνήμη της σε ένα ατύχημα.Η Βιολέτα, μια τραγουδίστρια καραόκε που λυτρώνεται από τηθλιβερή της ζωή κάθε φορά που ερμηνεύει επί σκηνής τα τραγούδιατης Κασέν, αναλαμβάνει να θυμίσει στη σταρ τις διαστάσεις τηςθρυλικής της περσόνας, μαθαίνοντάς της απ’ την αρχή να τραγουδά.Ένα πολυφωνικό άσμα για τις μεταμορφώσεις της ταυτότητας καιγια τα πρόσωπα που δείχνουμε στους λίγους και στους πολλούς,το οποίο στοιχειώνει το μυαλό σαν πιασάρικο ρεφρέν και τονώνειτην ψυχή όπως κάθε μορφή πραγματικής τέχνης.

Poste Restante

Poste Restante – Ομόνοια του Χάρη Παπαδόπουλου (Ελλάδα 1982, 14΄) | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 9 Νοεμβρίου στις 22;00 στον Παύλο Ζάννα

Ενα μείγμα πραγματικότητας και μυθοπλασίας για τηνυχτερινή ζωή στην πλατεία Ομονοίας και τις γύρω περιοχές.Τα πρόσωπα και τα γεγονότα που εμφανίζονται στην πλατείαστήθηκαν και κινηματογραφήθηκαν με τους πραγματικούςχαρακτήρες που στοιχειώνουν την περιοχή και πουσυμφώνησαν να αναπαραστήσουν αυτό που ζουν κάθε βράδυ.Τέλος, οι πραγματικές ομολογίες των ανθρώπων της Ομόνοιαςπροέρχονται από τις προσωπικές νυχτερινές εμπειρίες τουςκαι δημιουργούν έναν σύνδεσμο εκτός οθόνης με τα διάφοραπεριστατικά που συμβαίνουν στην πλατεία.

the harvesters 607

Οι Θεριστές του Ετιέν Καλός (The Harvesters, Νότια Αφρική, Ελλάδα, Γαλλία, Πολωνία 2018, 106΄) | Διαγωνιστικό Τμήμα | 9 Νοεμβρίου στις 15:30 στο Ολύμπιον και 10 Νοεμβρίου στις 18:00 στην Φρίντα Λιάππα

Στη Νότια Αφρική, η επαρχία του Φρι Στέιτ είναι ένααπομονωμένο προπύργιο της λευκής μειονοτικής κουλτούραςτων «Αφρικάανς» – των απογόνων των Ολλανδών εποίκων.Σ’ ένα φέουδο αυτής της συντηρητικής γης, γνωστήςκι ως «βιβλικής ζώνης» μεγαλώνει ο εσωστρεφής έφηβοςΓιάνο. Όταν η θρησκόληπτη μητέρα του φέρνει στο σπίτι ένασκληραγωγημένο ορφανό του δρόμου για να το «σώσει»,ζητά από τον Γιάνο να ζήσουν σαν αδέρφια με αυτό τοάγνωστο αγόρι. Μια σύγχρονη, ατμοσφαιρική παραβολήγια τους νέους που ζουν στη σκιά του Απαρτχάιντ,παλεύοντας με την εμμονή στην αρρενωπότητακαι το ζήτημα της πατρικής κληρονομιάς.


we the animals 607

Εμείς τα Zώα του Τζερεμάια Ζέιγκαρ (We the Animals, ΗΠΑ 2018, 90΄) | Διεθνές Διαγωνιστικό | 10 Νοεμβρίου στις 15:30 στο Ολύμπιον και 11 Νοεμβρίου στις 15:30 στη Φρίντα Λιάππα

Εμείς οι τρεις. Εμείς τα αδέλφια. Εμείς, οι αχώριστοι βασιλιάδες.Τρία αγόρια διασχίζουν τη γενέτειρά τους στην επαρχιακήζώνη της Νέας Υόρκης, καθώς μαίνεται ο ασταθής έρωταςτων γονιών τους. Αν ο Μάνι και ο Τζόελ θυμίζουν τον πατέρατους καθώς μεγαλώνουν και η μητέρα ονειρεύεται δρόμουςδιαφυγής, ο νεότερος Τζόνα ασπάζεται έναν ολoδικότου φαντασιακό κόσμο. Ένα πορτρέτο που μας καταβυθίζειστη ζωή μιας οικογένειας της εργατικής τάξης και στηναδελφοσύνη, το οποίο εκτοξεύεται από τις περίτεχνεςερμηνείες των νεαρών, πρωτοεμφανιζόμενων ηθοποιώντης και από τις σεκάνς ανιμέισον που ζωντανεύουντον εξουθενωμένο ψυχικό κόσμο του Τζόνα.

Μπέτυ 607

Μπέττυ του Δημήτρη Σταύρακα (Ελλάδα, 1979, 33΄ | Ελληνικός Queer Κινηματογράφος | 10 Νοεμβρίου στις 17:00 στον Παύλο Ζάννα

Μια μικρού μήκους ταινία που αφηγείται το 24ωρο ενόςτραβεστί. Με αναμνήσεις από την προηγούμενη ζωή του καιεικόνες από την τωρινή, καθώς η μέρα βαδίζει προς το τέλοςτης, το παρελθόν και το παρόν τέμνονται. Αλλά και στα δύουπάρχει ένα αίσθημα που κυριαρχεί: η αναπόφευκτη μοναξιάτου προσώπου.

Pearl 607

Pearl της Ελσα Αμιέλ (Γαλλία, Ελβετία 2018, 80΄) | Διεθνές Διαγωνιστικό | 10 Νοεμβρίου στις 18:00 στο Ολύμπιον και 11 Νοεμβρίου στις 13:00 στη Φρίντα Λιάππα

Η Λία Περλ ετοιμάζεται πυρετωδώς για τον μεγάλο τελικόενός διεθνούς διαγωνισμού μπόντι μπίλντινγκ, όταν δέχεταιμια απρόσμενη επίσκεψη από το παρελθόν... Όσα χρόνιακι αν έχει επενδύσει η Λέα στο να χτίσει την πανοπλία της,αυτό τον επιβλητικό όγκο από ανάγλυφους μυς, αρκούν λίγεςώρες για να θυμηθεί κάτι που κρύβεται στην καρδιά της –άλλωστε, το επώνυμό της σημαίνει «μαργαριτάρι», αυτήη πολύτιμη ύλη που κρύβεται σ’ ένα σκληρό όστρακο.Μια συναρπαστική μελέτη για μια ηρωίδα των καιρών μας,που αρνείται τα φορεμένα πρότυπα της μητρότηταςκαι της θηλυκότητας, για τα εύθραυστα όρια τουφθαρτού μας σαρκίου.

Το 59ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα διεξαχθεί φέτος από την 1η μέχρι και τις 11 Νοεμβρίου. Το Flix θα βρίσκεται εκεί για να σας μεταφέρει τα πάντα, καθώς συμβαίνουν. Διαβάστε εδώ όσα χρειάζεται να ξέρετε για το φετινό Φεστιβάλ.