Φεστιβάλ / Βραβεία

Ο γιος του Γκάρι Ολντμαν υπερασπίζεται την αθωότητα του πατέρα του

στα 10

Ο Γκιούλιβερ Ολντμαν γράφει ανοιχτή επιστολή υπερασπίζοντας τον πατέρα του από τις κατηγορίες ενδοοικογενειακής βίας που ρίχνουν σύννεφα πάνω από την πρόσφατη του οσκαρική νίκη.

Ο γιος του Γκάρι Ολντμαν υπερασπίζεται την αθωότητα του πατέρα του

To 2001, η πρώην σύζυγος του Γκάρι Ολντμαν, Ντόνια Φιορεντίνο υποστήριξε πως ο Ολντμαν πήγε να την πνίξει μπροστά στους γιους τους, Γκιούλιβερ και Τσάρλι. Καθώς αυτή προσπάθησε να καλέσει την αστυνομία, ο Γκάρι Ολντμαν τη χτύπησε στο πρόσωπο με το τηλέφωνο. Το επεισόδιο οδήγησε το ζευγάρι στο δικαστήριο, ο Γκάρι Ολντμαν δεν δέχτηκε ποτέ τις κατηγορίες και κέρδισε και την κηδεμονία των δυο του παιδιών.

Κατά τη διάρκεια της χιονοστιβάδας των αποκαλύψεων με αφορμή το κίνημα #metoo, το περιστατικό επανήλθε στην επικαιρότητα, λόγω και της προοσκαρικής περιόδου που βρήκε τον Γκάρι Ολντμαν στην απόλυτη επικαιρότητα. Η Φιορεντίνο κατηγόρησε τον Ολντμαν ως «κλέφτη», επειδή της πήρε τα παιδιά και επίσης επανέφερε το περιστατικό, όπως η ίδια το περιγράφει, προκαλώντας συζητήσεις και αναγκάζοντας τον Γκάρι Ολντμαν να την κατηγορήσει ως «φαντασιόπληκτη».

Διαβάστε και δείτε ακόμη: Oscars 2018: Οταν ο Γκάρι Ολντμαν... παντρεύτηκε την Φράνσις ΜακΝτόρμαντ

Gary Oldman Vanity fair oscars 2018 607

Σε ανοιχτή επιστολή του, ο γιος του Γκάρι Ολντμαν, Γκιούλιβερ δηλώνει την αθωότητα του πατέρα του («Στην περίπτωση του πατέρα μου υπάρχει μόνο αθωότητα, όχι ενοχή»), κατηγορεί τους δημοσιογράφους που αναπαράγουν ένα «ψέμα» 17 χρόνων («Εχουμε συνηθίσει σε ένα κόσμο όπου οι άνθρωποι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου», μιλάει για την προβληματική σχέση του με τη μητέρα του («Ναι, με έφερε σε αυτόν τον κόσμο. Ομως δεν με έμαθε πως να είμαι μέρος του.») και εύχεται ο πατέρας του («Ο ήρωάς μου») να μπορεί να απολαύσει αυτή τη μεγάλη στιγμή στην καριέρα του.

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή του Γκιούλιβερ Ολντμαν εδώ:

Δείτε εδώ τον ευχαριστήριο λόγο του Γκάρι Ολντμαν καθώς παραλαμβάνει το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για το «Η Πιο Σκοτεινή Ωρα».