Φεστιβάλ Δράμας 2018: «Βουρβουρού» της Καρίνας Λογοθέτη

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 20 JUL 2018  /  Flix Team

Εν αναμονή του 41ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, γνωρίζουμε καλύτερα τις ταινίες του ελληνικού διαγωνιστικού τμήματος και τους δημιουργούς τους.

Η ταινία

O εξάχρονος Μάρκος και ο μεγαλύτερος αδερφός του επισκέπτονται τον παππού τους στην απομονωμένη Βουρβουρού. Οι ανέμελες αυτές μέρες τον μυούνε για πρώτη φορά στο μαγικό παραμύθι που αποκαλούμε κύκλο της ζωής.

H σκηνοθέτης

Η Καρίνα Λογοθέτη γεννήθηκε στις ΗΠΑ και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη, απ’ όπου έφυγε στα 18 της για την Αθήνα για να σπουδάσει στο ΤΕΙ Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών καθώς και στο τμήμα Digital Filmmaking της SAE. Ξεκίνησε να δουλεύει στον χώρο του κινηματογράφου κυρίως ως βοηθός σκηνοθέτη και script supervisor. Το 2016 μετακόμισε στο Λος Άντζελες όπου εργάζεται ως φωτογράφος. H «Βουρβουρού» είναι η πρώτη της ταινία.

vourvourou 607

4 ερωτήσεις για τη «Βουρβουρού»

Γιατί κάνατε αυτήν την ταινία τώρα; Τι ήταν αυτό που σας έκανε να θελήσετε να αφηγηθείτε αυτήν την ιστορία;

Μέσα στους ταχύτατους ρυθμούς που ζούμε σήμερα στην καθημερινότητά μας, ξεχνάμε να σταματήσουμε και να παρατηρήσουμε γύρω μας. Η ταινία αυτή είναι μια ωδή στα παιδικά μας χρόνια και στον αθώο τρόπο σκέψης που κάποτε όλοι είχαμε και πλέον έχουμε ξεχάσει. Νοιώθω πως η ιστορία αυτή είναι η ολοκλήρωση του κύκλου των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων και των γλυκών αναμνήσεων του παρελθόντος.

Πώς θα περιγράφατε την ταινία σας σ' έναν υποψήφιο θεατή;

Είναι μια σουρεαλιστική ματιά στις απορίες, τον ενθουσιασμό, τους φόβους και τις χαρές των παιδικών μας χρόνων.

Πως είναι να κάνεις σινεμά (στην Ελλάδα) σήμερα; Τι σας δίδαξε ή τι κρατάτε από την εμπειρία;

Σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο. Εάν δεν υπήρχε η αγάπη για τον χώρο μας και η αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, δεν θα γίνονταν μικρού μήκους ταινίες στην Ελλάδα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες και τα περιορισμένα έως και ανύπαρκτα μπάτζετ, η διαφορά που έχω δει στα γυρίσματα στην Ελλάδα σε αντίθεση με τον ανεξάρτητο κινηματογράφο στο Λος Άντζελες είναι το πως το ελληνικό συνεργείο έχει μεράκι και την δυνατότητα να σκαρφιστεί “πατέντες” για να λυθούν απλά ζητήματα. Αντιθέτως, ένα συνεργείο που έχει την οικονομική λύση, θα επιλέξει αυτόν τον πιο εύκολο δρόμο χωρίς να μπει στον κόπο να εξασκήσει το μυαλό και τα χέρια και χωρίς στο τέλος να του μείνει μια συναισθηματικά φορτισμένη ανάμνηση του γυρίσματος που θα κουβαλάει για χρόνια. Είναι απλά άλλη μια απρόσωπη δουλειά. Είμαι σίγουρη πως το κάθε μέλος του ελληνικού συνεργείου έχει ιστορίες να λέει για το γύρισμα και τις δυσκολίες του!

Τι σημαίνει το Φεστιβάλ Δράμας για σας; Ποια πιστεύετε ότι είναι τα υπέρ και ποια τα κατά του; Θα προτείνατε κάποιες κινήσεις προς τη βελτίωσή του;

Επειδή είναι η πρώτη μου ταινία, δεν έτυχε ως τώρα να παρευρεθώ στο φεστιβάλ! Γνωρίζω βέβαια πως είναι το πιο σημαντικό ελληνικό φεστιβάλ μικρού μήκους απ’ όπου βγαίνουν αξιόλογες ταινίες και αναδεικνύεται το έργο νέων κινηματογραφιστών. Πιστεύω αυτή η εβδομάδα είναι πλούσια εμπειρία για την κινηματογραφική οικογένεια,για τους ανθρώπους που μπορεί κανείς να γνωρίσει ,για τις συζητήσεις που γίνονται, και τις νέες ταινίες που όλοι ανυπομονούμε να δούμε.


info

Σενάριο - Σκηνοθεσία: Καρίνα Λογοθέτη / Παραγωγή: Blonde / Συµπαραγωγή: Cosmote TV, Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου / Ερµηνευτές: Ανδρέας Ι. Σιδέρης, Κώστας Λάσκος, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Φανή Καλογήρου- Βαλτή, Έλλη Αναστασίου, Ανδρέας Μητσιούλης / Φωτογραφία: Σίμος Σαρκετζής / Σκηνικά: Πηνελόπη Βαλτή / Κουστούμια: Μάρλι Αλειφέρη / Μοντάζ: Βανέσσα Ζέρη / Μουσική - Σχεδιασµός ΄Ηχου: Βασίλης Ζλατάνος / Colourist: Mάνος Χαμηλάκης (2|35) / Μακιγιάζ: Ιωάννα Λυγίζου / Δ. Παραγωγής: Κώστας Μπαλιώτης / Β. Σκηνοθέτη: Ζαμπέλα Χαβιάρα / Σκριπτ: Χρυσάνθη Καρφή- Κώη

vourvourou 607

Μάθετε πληροφορίες και δείτε υλικό των ταινιών όλων των φετινών υποψηφίων του Φεστιβάλ Δράμας εδώ. Κάθε μέρα το Flix θα παρουσιάζει κι από μία ταινία.

vourvourou poster 607

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.