Η οικογενειακή ευτυχία, πάση θυσία, είναι η καρδιά αυτής της γαλλικής κωμωδίας, που δεν τής λείπει ο ρυθμός και το κέφι, παρά μόνο η έμπνευση.

Η τριαντάχρονη Αβρίλ ζει με τον σύντροφό της κι είναι control freak, από ανάγκη: φιλοξενεί, φροντίζει και πειθαρχεί την ατίθαση μητέρα της, τη Μαντό, που παραμένει η αιώνια και μάλλον ενοχλητική έφηβη. Η Μαντό είναι ακατάστατη, ξενυχτά, πίνει, καπνίζει και ζαμανφού. Η Αβρίλ δουλεύει, οργανώνει το σπίτι, μαγειρεύει και διατηρεί μια τάξη στη ζωή τους. Οταν η Αβρίλ μένει έγκυος, είδηση χαρμόσυνη, η ευτυχία της αναστατώνεται από την είδηση ότι παράλληλα και τυχαία, είναι έγκυος και η μαμά / γιαγιά Μαντό.

Στην τρίτη ταινία της, η Νοεμί Σαλιό διατηρεί, για λίγη μόνο ώρα, μια διάθεση εκκεντρικότητας και ανατροπής των στερεοτύπων. Γρήγορα η κωμωδία της περνά στη φάρσα, με προβλέψιμες εξελίξεις κι ένα θριαμβευτικό και καθόλου πειστικό happy end.

Από την άλλη πλευρά, γύρω από τη χαριτωμένη Καμίγ Κοτέν και τον ακόμα εξαιρετικά σέξι Λαμπέρ Γουιλσόν (στο ρόλο του πατέρα / παππού / απροσδόκητου εραστή), είναι η Ζιλιέτ Μπινός που κρατά το τέμπο υψηλό. Εχοντας γίνει διάσημη για τα υγρά της μάτια, το συναισθηματισμό της και το δραματικό της βάρος, η Μπινός αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι είναι πάντα έτοιμη για όλα κι ότι η σχετικά αναξιοποίητη κωμική φλέβα της χτυπά τόσο δυνατά, που είναι ικανή να κρατήσει ζωντανό ένα κοινότυπο ανέκδοτο.